Skocz do zawartości

GS 500E 91 r. problem z pompą hamulcową


Florek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kupiłem używaną pompę zamontowałem, nalałem płynu, pompowałem i odpowitrzałem chyba z godzine (duże samozaparcie i motywacja) a tu nic, klamka chodzi leciutko bez oporów, jak odkręcam zawór od odpowietrzania to ciśnienie jest minimalne i sie nie zmienia. po 20 minutach pompowania w zbiorniczku na płyn pojawił sie jakiś smar/olej (w bardzo niewielkiej ilośći) wydobywał sie z okolic tłoczka. a bym zapomniał przez pierwsze 30 min pojawiały sie jeszcze bombelki powietrza równiż z okolic tloczka. Dziś zabieram sie rozkręcanie pompy i będe sprawdzał gumki może coś zauważe (jestem początkującym mechanikiem).

Znalazłem zestaw naprawczy za 95 pln, czy to dużo? bo za pompę dałem 90...

 

co to może być? jak z tym walczyć?

GS jest z 90 roku (pompa bez regulacji)

 

już mi ulica odmarza, a bez przedniego to lipa.

 

z góry dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem używaną pompę zamontowałem, nalałem płynu, pompowałem i odpowitrzałem chyba z godzine (duże samozaparcie i motywacja) a tu nic,

co to może być? jak z tym walczyć?

 

Zabezpiecz okolice zbiornika porzadnie, tak zeby plyn nie mial jak strzelic na zbiornik, czy inne malowane czesci, odkrec srube przewodu hamulcowego przy pompie i sprawdz, czy wogole pompa pracuje i podaje jakis plyn do przewodu - jak nie to rzeczywiscie trzeba wymienic srodek. To ze za stara pompe dales 90 zl o niczym nie swiadczy, pompa moze byc zuzyta / zardzewiala pod gumowa oslonka tloczka i nie bedzie pracowac, u mnie w Ontario reparaturka kosztuje ok $ 25 - 30, pompa duzo drozej.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie