maciej MT01 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Witam wszystkich,czy ma ktoś może fotke lub rysunek jak powinny byc ustawione wałki rozrządu w SV 650 z 1999r? jest problem bo kolega nabył takiego sprzęta częściowo rozebranego i chyba jest namieszane w rozrządzie,bo gdy ustawi sie na wale znak F to na wałkach przedniej głowicy znaki są równoległe do płaszczyzny głowicy,natomiast ustawiając na R na tylnej głowicy znaki na wałkach są pod skosem co do płaszczyzny głowicy.Moto odpala ale niemiłosiernie stuka w tylnim garze,tak że zawór prawdopodobnie uderza delikatnie w tłok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej MT01 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Sytuacja już opanowana,rozrząd był ok,tylko panewka na tylnym korbowodzie widac miała dośc jazdy i wysiadłą :banghead: :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Walec Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 (edytowane) Witam. Mam zamiar zostać posiadaczem sv'ki wersji N :icon_twisted: . Motocykl który chcę kupić jest po lekkim szlifie z lewej strony i wywrotce z prawej. Rocznik 2008 i kosztuje kolo 12k . Czy to nie za tanio jak na motor z tego rocznika? Ma okolo 14k przebiegu. Mam 196 cm wzrostu i kolo 90 kilo wagi. Czy wygodnie bedzie mi sie jeżdzic na tym moto? Pozdrawiam. Edytowane 26 Stycznia 2011 przez Walec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zonq Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Jak przy szlifie z lewej strony zeszlifowała się kierownica do połowy, po podnóżku zostało tylko wspomnienie a po upadku na prawą stronę wygła się rama, zbiornik i zawieszenie to wtedy to jest dużo. Natomiast jak nic się poważnego nie stało, to jest to mało. Wszystko zależy od uszkodzeń, lekki szlif i upadek mało mówią. Chłodnice są tam dosyć szerokie i często ulegają uszkodzeniu nawet przy lekkim szlifie, a kosztują sporo. Lampa w oryginale droga i ciężko dostępna itd. No i jesteś za duży, ja mam 186 i ja już byłem lekko za duży :) Jak koniecznie chcesz SV to bierz K3, były największe. Nie to, że od razu dwu metrowy dryblas się pomieści :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 K3 jest z 2003 roku? Tak, k3 = 2003, k4=2004 itd. K3 jest wyzsze bo ma inna tylna rame niz pozniejsze modele, i tyl moto jest toroszke wyzszy. Mozesz zmienic laczki - "kosci" przy amortyzatorze, lub zamontowac amortyzator z regulacja wysykosci (jednak nie bedzie to tanie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Walec Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Jazda jest aż taka męcząca przy moim wzroście ? A może polecicie coś innego też naked :crossy: . Tylko sv ma ten dźwięk aż ciarki przechodzą :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Tego Ci juz nie powiem, bo mam dokladnie odwrotny problem :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Walec Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 No chyba najlepiej będzie jak się przymierze ;) a na co szczególnie zwracać uwagę ? I czy jest jakiś inny sposób aby sprawdzić ramę czy jest prosta niż nie przejechać? I po czym poznać ze rama była spawana w garażu u pana Edka a nie w fabryce? :wink: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zonq Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 http://cycle-ergo.com/ - możesz się oblukać jako tako na różnych sprzętach. Generalnie jeśli chodzi o duże nakedy to cb1300, kawa zrx, xjr, gsx1400. Ale siedziałem tylko na suce i faktycznie jest duża i wygodna. Reszta tylko mi wygląda na duże :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sismon Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 Moze ktoś mi podpowie jaka najszersza opona wejdzie mi do sv k5 na tył ?? obecnie mam 160 ale wydaje sie wąska i chciałem cos szerszego, nie wiem 180 jak myślicie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
whistler26 Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 Pamietaj tylko, ze im szerszy laczek na tyle, tymmniej pewnosci bedziesz mial podczas wchodzenia w zakrety.. bo kapec bedzie mial wieksze tendencje do uciekania Ci. Co do samego pytania, to 170 na 100% wejdzie. Co do 180 nie mam juz takiej pewnosci. Rozumiem ze felgi tez bedziesz wymienial? Bo jezeli nie, to wg mnie zachowanie sie motocykla jest kompletnie nie do przyjecia.. mimo ze 'bajernacko' wyglada z tylu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Berbim Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 obecnie mam 160 ale wydaje sie wąska i chciałem cos szerszego, nie wiem 180 jak myślicie ? Myślę że źle robisz, jeśli założysz szerszą oponę na tą samą felgę to z całą pewnością pogorszysz walory trakcyjne swojego motocykla. Wiem coś na ten temat , bo sam już to kiedyś przerabiałem i to też na SV 650 ;) Z tą różnicą, że założyłem 150 zamiast zalecanej 160 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sismon Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 A niby czemu 170 miało by az tak wpłynąć na walory trakcyjne ? Felgę zostawię tą samą, mi sie wydawało ze szersza opona powinna sie lepiej trzymać drogi- na prosty rozum większe pole styczności z podłożem.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitersky Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 przy jeździe na wprost, to może i tak. jednak w zakręcie, to nie reguła, ważna jest geometria całego motocykla. nie bez powodu jest zaprojektowana w ten sposób. skoro to takie proste, to myślisz, że jajogłowe skośnookie inżynierki by na to nie wpadły? ;) pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 A niby czemu 170 miało by az tak wpłynąć na walory trakcyjne ? Felgę zostawię tą samą, mi sie wydawało ze szersza opona powinna sie lepiej trzymać drogi- na prosty rozum większe pole styczności z podłożem.. To dlaczego Suzuki nie zastosowalo 170-180 w standardzie? Rob jak chesz, moim zdaniem nie ma zbytnio sensu - ale to Twoje moto :) Cos mi sie miga o kole i oponie 180 z duzego Bandziora, ale nie pamietam juz jak to dokladnie bylo :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.