Skocz do zawartości

Suzuki SV 650 opinie


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,czy ma ktoś może fotke lub rysunek jak powinny byc ustawione wałki rozrządu w SV 650 z 1999r? jest problem bo kolega nabył takiego sprzęta częściowo rozebranego i chyba jest namieszane w rozrządzie,bo gdy ustawi sie na wale znak F to na wałkach przedniej głowicy znaki są równoległe do płaszczyzny głowicy,natomiast ustawiając na R na tylnej głowicy znaki na wałkach są pod skosem co do płaszczyzny głowicy.Moto odpala ale niemiłosiernie stuka w tylnim garze,tak że zawór prawdopodobnie uderza delikatnie w tłok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam zamiar zostać posiadaczem sv'ki wersji N :icon_twisted: . Motocykl który chcę kupić jest po lekkim szlifie z lewej strony i wywrotce z prawej. Rocznik 2008 i kosztuje kolo 12k . Czy to nie za tanio jak na motor z tego rocznika? Ma okolo 14k przebiegu. Mam 196 cm wzrostu i kolo 90 kilo wagi. Czy wygodnie bedzie mi sie jeżdzic na tym moto? Pozdrawiam.

Edytowane przez Walec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak przy szlifie z lewej strony zeszlifowała się kierownica do połowy, po podnóżku zostało tylko wspomnienie a po upadku na prawą stronę wygła się rama, zbiornik i zawieszenie to wtedy to jest dużo.

Natomiast jak nic się poważnego nie stało, to jest to mało.

Wszystko zależy od uszkodzeń, lekki szlif i upadek mało mówią. Chłodnice są tam dosyć szerokie i często ulegają uszkodzeniu nawet przy lekkim szlifie, a kosztują sporo. Lampa w oryginale droga i ciężko dostępna itd.

 

No i jesteś za duży, ja mam 186 i ja już byłem lekko za duży :) Jak koniecznie chcesz SV to bierz K3, były największe. Nie to, że od razu dwu metrowy dryblas się pomieści :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

K3 jest z 2003 roku?

 

Tak, k3 = 2003, k4=2004 itd.

K3 jest wyzsze bo ma inna tylna rame niz pozniejsze modele, i tyl moto jest toroszke wyzszy.

 

Mozesz zmienic laczki - "kosci" przy amortyzatorze, lub zamontowac amortyzator z regulacja wysykosci (jednak nie bedzie to tanie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No chyba najlepiej będzie jak się przymierze ;) a na co szczególnie zwracać uwagę ? I czy jest jakiś inny sposób aby sprawdzić ramę czy jest prosta niż nie przejechać? I po czym poznać ze rama była spawana w garażu u pana Edka a nie w fabryce? :wink: Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Pamietaj tylko, ze im szerszy laczek na tyle, tymmniej pewnosci bedziesz mial podczas wchodzenia w zakrety.. bo kapec bedzie mial wieksze tendencje do uciekania Ci.

 

 

Co do samego pytania, to 170 na 100% wejdzie. Co do 180 nie mam juz takiej pewnosci. Rozumiem ze felgi tez bedziesz wymienial? Bo jezeli nie, to wg mnie zachowanie sie motocykla jest kompletnie nie do przyjecia.. mimo ze 'bajernacko' wyglada z tylu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obecnie mam 160 ale wydaje sie wąska i chciałem cos szerszego, nie wiem 180 jak myślicie ?

 

 

Myślę że źle robisz, jeśli założysz szerszą oponę na tą samą felgę to z całą pewnością pogorszysz walory trakcyjne swojego motocykla.

Wiem coś na ten temat , bo sam już to kiedyś przerabiałem i to też na SV 650 ;)

Z tą różnicą, że założyłem 150 zamiast zalecanej 160 .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A niby czemu 170 miało by az tak wpłynąć na walory trakcyjne ? Felgę zostawię tą samą, mi sie wydawało ze szersza opona powinna sie lepiej trzymać drogi- na prosty rozum większe pole styczności z podłożem..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy jeździe na wprost, to może i tak.

jednak w zakręcie, to nie reguła, ważna jest geometria całego motocykla.

nie bez powodu jest zaprojektowana w ten sposób. skoro to takie proste, to myślisz, że jajogłowe skośnookie inżynierki by na to nie wpadły? ;)

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A niby czemu 170 miało by az tak wpłynąć na walory trakcyjne ? Felgę zostawię tą samą, mi sie wydawało ze szersza opona powinna sie lepiej trzymać drogi- na prosty rozum większe pole styczności z podłożem..

 

 

To dlaczego Suzuki nie zastosowalo 170-180 w standardzie? Rob jak chesz, moim zdaniem nie ma zbytnio sensu - ale to Twoje moto :)

 

 

Cos mi sie miga o kole i oponie 180 z duzego Bandziora, ale nie pamietam juz jak to dokladnie bylo :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...