Skocz do zawartości

kranik (CZ350-->WSK125)


nerlst
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kranik mi sie od CZ zepsuł, a że miałem od WSK to wkręciłem bo pasował. A pytanko jest takie czy bedzie działało oki wszystkio?  

 

 

Mi też padł.

Wstawiłem od starej Jawy - ciekł...

Kupiłem jakis nowy - padaka miała za wąski przepływ i nic nie leciało...

Teraz jest chyba z Rometa, nowy :roll: Jeszcze nie testowany bo bak malowany był...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie problem miałem z kranikiem od CZ, bo jak jechałem na bardzo wysokich obrotach to zaczynało brakować paliwa. Okazało się, że uszczelka sie zużyła, dorobilem nową, bylo dobrze - dzisiaj pojezdzilem i znowu to samo na wysokich, dorabiana uszczelka "spuchła" i znowu otwory były małe, a i strasznie ciekło. Teraz jest kranik od WSK - nie cieknie, ale nie jezdzilem jutro zobacze. Średnice otworów wydaje mi się, że są takie same.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie taki sam :D zaraz jade przetestować :evil:

 

pzdr

 

[ Dopisane: 17-03-2006, 20:30 ]

3 godzinny test wykazał, iż kranik od WSK bez zastrzeżeń można stosować w Jawach. Paliwo spokojnie nadąża napływać nawet jak się jedzie na wysokich obrotach przez dłuższy czas.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...