zoltecek Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 Mam KTM LC4 z zawiecha WP i teraz mam 2 pytania1 jakiej gestosci olej zalac wiem ze to zalezy od stylu jazdy itp jezdze po terenie sporo ale zdazaja mi sie krotsze-dłuzsze wypady po utwardzonych drogach 2 czy mozna zawieszenie zalac olejem samochodowym np 10W40 albo 15W40?? bo wiem ze w zawieszeniu liczy sie tylko ta 1 gestosc ale nie wiem czy jest roznica miedzy olejem do zawieszenia a takim zwykłym olejem do samochodow np.połsyntetycznym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andreo Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 witam,amortyzatorow nie powinno zalewac sie olejem silnikowym. olej silnikowy bedzie sie pienil, a ponadto taki olej jest bardziej wrazliwy na temperature, tzn amortyzator na takim oleju inaczej bedzie pracowal inaczej za dnia, a inaczej w nocy, gdzie temperatura bedzie nizsza i bedzie bardziej tlumil. moge jeszcze dodac ze w moim rowerowym marzocchi shiver olej mobil fork oil medium(20zl za litr) wypada kiepsko przy oryginalnym oleju marzocchi pod wzgledem odpornosci na zmiany temperatury, wiec polecalbym kupno jakiegos lepszego(czyt. drozszego) oleju. pozdrawiam dopisane:co do lepkosci oleju to jest to sprawa indywidualnych preferencji, czy wolisz jak zawieszenie szybko odbija, czy raczej powoli. na szose lepszy jest olej o wyzszej lepkosci. skoro masz amortyzator WP to napewno masz w nim regulacje tlumienia i to chyba nie tylko odbicia? osobiscie nie mialem stycznosci z amortyzatorami WP, sadze ze inni forumowicze, majacy stycznosc z tym sprzetem, powinni doradzic odpowiedni olej, a reszte wyregulujesz srubkami :) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 14 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2006 no z ta regulaca to nie jest tak proste jak sie wydaje sa tam az 3 sroby do regulowania i zeby dostosowac zawieche do mojej wagi i preferencji jest potrzeban osoba ktora sie dobrze na tym zna ja nie chce gdzebac w tym bo sie boje ze jeszcze cos sknoce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andreo Opublikowano 14 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2006 witam,nic tam nie sknocisz, jak masz 3 sruby to moze byc tlumienie odbicia, kompresji i moze naprezenie wstepne(ale w to watpie)? albo jest jakis podzial na tlumienie mocnych uderzen i slabych, czyli tlumienie kompresji wolne i szybkie, niewiem, nie mialem do czynienia z tym widelcem. zapytaj kogos kto ma taki widelec i poprostu wez srubokret i jezdzij na kawalku wyboistej drogi 8) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 14 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2006 ja bym zalal 15w albo 20w np motul albo bell ray najlepiej syntetyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woojo Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Witam. Właśnie kupiłem takiego KTM LC4 400 SC. W instrukcji jest napisane żeby do zawieszenia uzywac tylko oleju o gęstości 5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Odświeżę temat. Ile ma wchodzić oleju na lagę do ktm lc4 600 rok okolo 93. Zawiecha USD chyba WP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 okolo 13 cm lustro oleju po nizej --moto na stojaku! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.