sidik Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 witam!!!Potrzebuje pomocy!!chce wymienic uszczelki przedniego zawieszenia w moim KTM-ie LC4 400.jakie dorwac to wiem, tylko problem mam z olejem... Nie mam za h*** pojecia ile go wlac :? moze ktos wie??Pytam bo jeden qmpel mowil ze za duzo to tez niezdrowo:)z gory thx za helpa:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 Pokaż na zdjęciu jakie to jest zawieszenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sidik Opublikowano 13 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 okolo 17 wkleje. ale jest to zawieszenie 'tradycyjne' nie upsidedown Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 jak to jest WP o średnicy 50mm to olej powinien dochodzić mniejwięcej do 13 centymetra od górnej krawędzi amortyzatora, po wyjęciu sprężyny, wciśniety na max. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 podpowiem ci 1 madra rzecz mam tez ktm 400 tyle ze zawieche wp i ja myslałem ze bede musiał wymieniac symeringi jednak mechanik mi poowiedział ze to moze byc wina piasku ktory sie dostał pod symering (u mnie ciekło niemiłosiernie)ale zrobiłem tak jak poweidział ze szczelinomierz wciskasz miedzy ssymering a lage przesuwasz do okoła lagi kilka raZY naciskasz na zawieche jeszcze kilka razy i u mnie pomogło 0 jakiegokolwiek wycieku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 no ale tutaj problem nie jest z tym czy zawieszenie cieknie czy nie tylko z tym ile oleju trzeba wlać więc pewnie simmeringi są już dawno wymienione a amortyzatory czekają tylko na nowy olej. a co do sposobu ze czyszczeniem simmeringów to oczywiście polecam i sam bardzo często stosuje, jednak ja używam do tego plastikowych pasków wyciętych z butelki plastikowej bo się boje że szczelinomierzem pokalecze simmering. a oczywiście o tej metodzie dowiedziałem sie z naszego kochanego forum od Dominika Szymańskiego, żeby nie było :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sidik Opublikowano 13 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 problem z tym ze tez cieknie niemilosiernie :cry: mialem juz wkleic fotki ale musze jeszcze photoshopoa zaistalowac ( bo fotki maja po 9mb jedna ;) ) sprubuje tez z tym sposobem zeby pokrecic troche :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 no to jeśli cieknie niemiłosiernie to i tak już raczej czyszczenie nie pomoże, ale spróbować zawsze można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychuu_ktm Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 a ja sie pochwale ze mam zawieszenie po wymianie uszczelniaczy i jest si :) niestety wymiana była konieczna ale na jakiś czas spokój. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 jesli masz siec p2p to na mule jest manula do zawieszen WP w KTM jest tego sporo typow ale nie wiem jak je rozroznic nie czytalem tego manuala dokladnie :roll: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 u mnie mocno ciekło i czyszczenie pomogło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sidik Opublikowano 13 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 przetestowalem ten motyw z "wyczyszczeniem"simeringa i troche pomogl THX!! ale porusze przy okazji kolejny temat:co sadzicie o jezdzie z cieknacym simeringiem?? jest szkodliwa wiem ale w jaki sposob szkodzi?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 ale jezeli troche pomogło to porob ta akcje kilka razy i przestanie cieknac przynajmniej powinno a co do pytania: to zalezy jak cieknie jezeli mocno cieknie tak jak u mnie to moze spłynac na zaciski i nie wychamujesz no i komfort jazdy sie zmiejsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 pozatym dluzsza jazda bez oleju w ladze doprowadzi do jego zniszczenia (zatrarcia elementow slizgowych ) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sidik Opublikowano 13 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 http://www.bikepics.com/pictures/540612/a oto i fotka zawieszenia o ktorym mowa :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.