Skocz do zawartości

JAWA POMOZCIE


darkness
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Niedawno kupilem jawe ts troche pojezdilem i sie okazalo ze trzeba regenerowac wal.wiec oddalem go do regeneracji . jednak po tym remoncie jawa odmowila mi posluszenstwa.bardzo ciezko wchodzi mi na obroty niewiem dlaczego, i niema sily jechac gdy ruszam cala drzy.wymienilem swiece,uszczelki,simieringi,pierscienie gaznik jest ok i zaplon niby dobry jest. pomozcie napiszcie co to mozebyc moze w silniku cos jest nie tak:/ niewiem pomozcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hu*wo wykonana regeneracja????

 

tez mi sie tak wydaje. moze przy skladaniu tego wszystkiego do kupy pokrzywil cos albo nierowno wywazyl, w koncu wal to wal, bez niego ani rusz.

 

innej przyczyny nie widze... chociaz mozna jeszcze pobawic sie w odpicowanie gaznika nio i ten zaplon. ale niesadze...

 

moze jacys specjalisci od tego konkretnie motocykla sie wypowiedza to sie rozjasni wszystko...

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może po regeneracji wału nie wyważono go i stąd te drgania. Co do zapłonu to trzeba trochę posiedzieć żeby był dobrze ustawiony. W jawach jest tak, że wystarczy zdjąć alternator a następnie zamontować i zapłon jest rozregulowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak właśnie jest mzpowerw tym wypadku partolili prawdopodobnie centrowanie :lol: .Czyli wał mógł być nie sprawdzany czujnikami na bicie...czyli tak na chłopski rozum jest kszywy :) .Wyważanie to stosujemy jedynie gdy części zastosowane pszy regeneracji/przeróbce nie są oryginalne >chodzi tu o, ich masę.A procentowo wyważenie każdego wału jest podane w serwisówce od danego modelu>tyle. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może tłoki sa zamienione? objawy podobne- widziałem juz taka regenrację natomiast co do drgań- mozliwe, jak pisza koledzy, że nie jest wycentrowany wał, spotkałem sie w MZ i Jawie TS ce tak złozony, że zatrzymywał sie wał prawie podczas próby obrotu np. kopakiem a jakodpalił silnik to kartery prawie "chodziły" :) -widac jak pracowało ich powierzchnie styku

 

Mirek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pierwszej kolejności proponuję wykręcić świece i kopniakiem wprowadzić w ruch wał. Jeśli montaż został przeprowadzony poprawnie - tłoki powinny kilkakrotnie przesunąć się w cylindrach. Gdyby było inaczej to szykuje się ponowna rozbiórka. Jeśli jest dobrze to trzeba sprawdzić zapłon. W Jawach często są z nim problemy. Nie zaszkodzi jeszcze sprawdzić mocowania silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...