Bartas Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 Witam, jestem wlascicielem ETZ 251 i mam taki maly problem. Swojego czasu etka miala wypadek, w wyniku czego silnik ulegl uszkodzeniu. Zostal zamieniony innym, nr przeszlifowane, przebite. Przychodzi teraz czas remontu, w wyniku czego silnik moze bedzie rozpolawiany. Czy warto bawic sie w kombinowanie innych karterow, przekladanie wszystkiego? Podobno teraz w razie kontroli silnik nie interesuje policji, bo jest traktowany jako czesc zamienna. Czy to prawda? Bo jezeli tak to szkoda kasy i czasu na takie zabawy, tak to szlif i jazda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 12 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 Tak silnik jest traktowany jak czesc zamienna a w nowym dowodzie jest tylko nr ramy ;) Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartas Opublikowano 12 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 czyli jak widac ze sa przebite nr to nie ma z tego zadnych problemow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 12 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 Mysle ze jak jest traktowany jako czesc zamienna to nie robi roznicy czy sa przebite czy ich tam wogole nie ma... Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 12 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 nawet na przeglądzie już nie sprawdzają,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.