Nitomen Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 (edytowane) mi chodzi tylko o pokrywe , ale w 251 mialem wszystkie zwykle bezpieczniki , a tu jeden jest inny ceramiczny z drucikiem na zewnatrz. Pamietam ze tez sam cos dorabialem z cienkiej cyny nacietej w polowie , w tym miejscu sie przepalala jak bylo zwarcie :, ale teraz takeigo druciarstwa bym nie zrobil :) Edytowane 6 Maja 2010 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziok16 Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 (edytowane) mi chodzi tylko o pokrywe , ale w 251 mialem wszystkie zwykle bezpieczniki , a tu jeden jest inny ceramiczny z drucikiem na zewnatrz. Pamietam ze tez sam cos dorabialem z cienkiej cyny nacietej w polowie , w tym miejscu sie przepalala jak bylo zwarcie :, ale teraz takeigo druciarstwa bym nie zrobil :) W ETZ 250 powinny być wszystkie tego typu http://www.newageautoparts.pl/image/cache/...ize-400x400.jpg Ja dorabiałem z tego względu że był mi potrzebny jeden 2A lub 1A a nigdzie nie umiałem dostać więc do takiego jak wyżej wypalonego dolutowałem drucik, który wyciągnąłem z 2A takiego bezpiecznika http://www.seguro.pl/sklep/admin/zdjecia/d...17c7ff.mini.jpg. Także był takiej mocy jakiej powinien być :icon_mrgreen: Edytowane 6 Maja 2010 przez radziok16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 taki jak na foto mam tylko jeden , reszta to zielone plastiki z blaszka nie drucikiem. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziok16 Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 (edytowane) taki jak na foto mam tylko jeden , reszta to zielone plastiki z blaszka nie drucikiem. czyli masz takie http://www.akcesoria-samochodowe.pl/images...niki/BORG02.jpg Nie pisałem że jest tam drucik, pisałem ze ja sobie przelutowałem bo nigdzie nie umiałem znaleźć 2A, a jeśli się nie myle powinny być tam bezpieczniki takie jak na obrazku w linku 2A, 4A, i 2 x 16A. A to jakiego jest koloru zwykle tez określa przedział oznaczenia w A, a to czy jest drucik czy blaszka zależy tez od zabezpieczenia np bezpiecnzik 1A bedzie mial drucik a np 16A drucik bedzie grubszy czyli w tym wypadku blaszka nie wiem jak Ci to inaczej wytlumaczyc. Edytowane 10 Maja 2010 przez radziok16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 moze ktos zrobic foto pokrywy bocznej z zalozonymi blaszkami , bo mi cos tam nie pasuje i nie moge dojsc. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chicken19 Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Witam kolegów.Zakupiłem ETZ 250 i powolutku doprowadzam do ładu.Mam kilka pytań problemów: 1.Muszę rozpołowić silnik ponieważ łby dwóch szpilek są urwane i boje sie żeby gdzieś nie łapał powietrza lub nie pocił się olejem.Czym posłuzyć się aby połówki mi ładnie się rozeszły?Było coś wspomniane o jakiejś szynie ale mi ten link nie chciał się załadować i nie wiem o co chodziło. 2.Czy aby rozłożyć połówki muszę zdjąć sprzęgło z wału?Czy po rozłożeniu karterów skrzynia ,wodziki itp będą się trzymać w kupie czy coś się rozleci? 3.Na czopie wału od strony łożyska sprzęgła uszczerbił się kawałek wału z gwintem i zapewne nie będę mógł mocno dokręcić nakrętki na wale?Nie chcę zmieniać wału bo nie ma luzu na korbie i łożyska też są w super stanie.Czy można z tym coś zrobić?Czy owa nakretka trzyma tylko łożysko czy częściowo również sprzęgło aby nie zsunęło się z wału? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 www.mz-klub.pl Znajdziesz wszystko i jeszcze więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chicken19 Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Podziękował.Pozdrawiam serdecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razor240391 Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Witam. Nie wie ktoś kto w okolicy KĘPNA byłby w stanie wyprostowac rant Przedniego koła od etz 250??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziok16 Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Witam. Nie wie ktoś kto w okolicy KĘPNA byłby w stanie wyprostowac rant Przedniego koła od etz 250??? Mocno masz pogięty ? Ganson czy jakoś tak na niego mówią naprawia motocykle w Bralinie, może u niego spróbujesz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razor240391 Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Z ojcem troche ja wyprostowalem. Ideal nie jest ale podczas jazdy nie bije. Dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razor240391 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 (edytowane) Witam. Mam banalne pytanie. jak ściągnąć kopniak od startera. Za CHINY nie moge go zdjąć. Dobra juz nie wazne Edytowane 17 Czerwca 2010 przez razor240391 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razor240391 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 Mam pytanko. Cięgno (miedzi linka a uchwytem sprzegla) da sie zalozyc bez sciagania pokrywy??? Jakims cudem mi wypadlo i nie moge zalozyc a nie chce znowu pokrywy sciagac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 ściagniec ie tej pokrywy to 15 minut;] Pokrywe ściaga się razem z kopnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razor240391 Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 (edytowane) Co do pokrywy nie moge odkrecic tej sruby od obrotomierza bo mi sie klucz zlamal. a nie mam wiecej 20 - tek. Mechanik ktory ostatnio to sciagal tak dokrecil ze szkoda gadac. Mam jeszcze jedno pytanie. w ktora strone trzeba odkrecac ta srube od obrotomierza. Edytowane 19 Czerwca 2010 przez razor240391 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.