Gość Krzysztof Opublikowano 28 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2002 Mam właśnie instalacje przed oczami, wyodrębniłem to o czym pisałeś czyli całą część zapłonową mam jeszcze problem gdzie powinien być wyłącznik zapłonu - czy od plusa akumulatora do regulatora napięcia?? bo pomiędzy tymi właśnie urządzeniami jest kabel który idzie do " wyłącznik zapłonu i świateł " - dosłownie rzecz biorąc. Czy wystarczy zwykły "pstryczek " na tym połączeniu??Wygląda na to że tak. Jeżeli rezygnujesz z reszty odbiorników to możesz na dobrą sprawe wyłączać samą cewke. Przy alternetorze to bez różnicy bo i tak jest podpiety pod aku na krótko. W ETZ właśnie chyba jest tak jak piszesz.Hej! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 28 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2002 Cześć killer, kiedyś do paliwa lałem tylko Mixol, bo nic innego lepszego nie było, teraz kupiłem "coś" elfa. Wydaje mi się, że silniki dwusuwowe starej daty(MZki, Jawy) nie są tak wymagające jak obecne i Mixol im nie zaszkodzi, ale jak masz kasę to nie oszczędzaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bauer Opublikowano 28 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2002 Krzysztof!!!A co z tymi teleskopami?? :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysztof Opublikowano 28 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2002 Cześc.W zasadzie to nie polecam przedłużania telskopów. Może raczej nie polecałbym .......Na styku stara rura - nowa rura zawsze powstaje słabe miejsce. Najczęściej to robią ludziska to tak że w starą rurę wkrecają kawalek cwanie dokręconego gwintowanego korka a do niego jest znowu przyspwana nowa rurka która przedluża.Niezależnie od tego co zrobisz to po tych zmianach szlag trafi cały uklad pojazdu. a więc zmieni się kat przedniego zawiaszenia podniesie się środek ciężkości. generalizując troche, to napewno moto bedzie się prowadzil inaczej i to tak na 99% gorzej.Jeżeli już musisz podnieść przód to nie stosuj dokrecanych wynalazków bo to jest krok do OIOM. ( Oddzial Intensynej Opieki medycznej) a raczej wymień rury na dłuższe ale o tej samej średnicy. Celowo uzyłem sformułowania "Jeżeli już musisz podnieść przód " inaczej odradzam.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomek_bielsko Opublikowano 3 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2002 Jezeli ktos dobrze odtłusci obudowy silnika i uzyje silikonu to papa młotek 3 ludzi do rozbicia silnika (taka sytuacja spotkala mnie przy rozbijaniu sinika z simsonka )jak dobrze pamietam jest on do 300C tak wiec jak zostana skrecone obudowy to nie ma sily troszeczke silikonu dostaje sie do silnika i co wtedy lata taki smiec po siniku dostsje sie pomiedzu lozyska z czasem okarze sie co nawyrabial ten maly smiec Polecam zamiast uszczelek smar i nic wiecej (tylko nie grafitwy i pod waronkiem ze obudowy sa równe ) Z tego co wyczytałem MZ fabrycznie były składane bez uszczelek hehe jak narazie sprawoje sie to dobrze u mnie. Posiadam MZ ETZ 250 rok 1982 oraz MZ ES 250/1 rok 1962 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomek_bielsko Opublikowano 3 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2002 Mieszkasz w Gliwicach przecież jest tam gieład samochodowa najwieksz na slasku i przy jednej z bram sa stoiska z czesciami do motorów i do MZ sa nowe i urzywane poza ty w Tarmoskich Górach (najtaniej ) oraz Katowice a koło Gliwic jest hurtownia czesci do motocykli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jazz-use Opublikowano 9 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2002 Ej,sie ma ludziska!!!A ja byłem swoją MZ ETZ 150 na pogoni za lisem.I wiecie co???Skopałem dupy wielu ludzim na endurakach,a miałem łyse kapcie i jazdy ze sprzęgłem,he he...Widocznie takim sprzętem też można...Pozdrawiam!!!!Nie wie ktoś czemu mi się ciągle tarcze sprzęgłowe łamią??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micek Opublikowano 9 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2002 siemka ! ja też miałem problem z tarczami w mojej emzetce i jak odkręciłem sprężyne tależową i reszte bebechów to mi się wszystko wysypało, hehe, a chciałem tylko zobaczyc w jakim są stanie, wymieniłem je na nowe i większość problemów się skończyła, sporo mnie kosztowały.Duuuuużo już na nich km zrobiłem i o statnio zajrzałem co u nich słychać i o dziwo są całe, niepopękane i grubość mają przyzwoitą. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micek Opublikowano 9 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2002 Fajna stronka o MZ ETZ 250 ]http://strony.wp.pl/wp/mzetz250 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jazz-use Opublikowano 10 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2002 Ja swoją etkę kupiłem we wrześniu,tarcze zmieniałem już trzy razy...Ciągle się łamią...Pozdro... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micek Opublikowano 15 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2002 Morze mi ktos powiedzieć jak i czym wypolerować kanały w MZ 150 i jakie będą tego efekty, nigdy tego nie robiłem i poprostu niewiem co i jak, prosze o pomoc.Z góry dziękuje!--==pzdr==-- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kiwigips Opublikowano 23 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2002 Witam, Mam MZ ETZ 251 i mosze wymienic koniecznie tylnia opone i niedlugo przednia. Jakie rozmiary macie w swoich? Moja przednia jest cienka i nie wiem czy to dlatego ale motor przy hamowaniu jest niebezpieczny, na piachu tez niestabilny. kumpel ma dosyc szeroka opone z przzodu. Jakie zalety grubej lub cienkiej opony z przodu? dzieki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micek Opublikowano 26 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2002 Morze mi ktos powiedzieć jak i czym wypolerować kanały w MZ 150 i jakie będą tego efekty, nigdy tego nie robiłem i poprostu niewiem co i jak, prosze o pomoc.Z góry dziękuje!--==pzdr==-- ...ponawiam swoją prośbe, czy tu naprawde już nikt nie zagląda??! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysztof Opublikowano 28 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2002 Czesc Micek.Myśle że od czasu do czasu ktoś tu zagląda. Polerowanie kanałów ma za zadanie usprawnić i poprawić wymianę ładunku tj. powietrza i paliwa. Wiele ciekawych rzeczy napiasano w Świecie Motocykli w numerze litopadowym albo październikowym. Rzecz w tym żeby wszystkie drogi którymi mieszanina paliwa i powietrza dociera do komory spalania pokonała dystans od gaźnika do ww komory zjak najminiejszymi stratami. Stąd troska o zlikwidowanie uskoków pomiędzy gaźnikiem a kolektorem ssącym lub właśnie polerowanie - wygładzanie kanałów. Jak to robić? Papierek scierny najpierw gruby później delikatny a jeżeli masz małą wietrarkę to polerowanie trzpieniem. Silniczek do rozebrania - wszystkie miejsca gdzie przepływa ładunek na błysk. kanały cylindra dolotowe i wylotowe też na błysk. Jeżeli masz jakieś wieksze problemy to moesz pisać na priv.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micek Opublikowano 28 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2002 Dzięki Krzysztof, mam jeszcze pare pytanek zanim rozbiore silnik: 1) Czy po wyjęciu wału ( i zregenerowaniu go) i wymianie łożysk moge go włożyć bez jakiś specjalnych zabiegów? Moje emzetka to ta wersja mocniejsza (chyba 10,5 kW) jeśli to ma jakieś znaczenie 2) Zapłon, czy ciężko go ustawić?? Słyszałem że emzetki są bardzo wrażliwe jeśli chodzi o zapłon Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.