Skocz do zawartości

Suzuki TL 1000 R (TL1000R)


Rekomendowane odpowiedzi

Wyczyszcze filtr paliwa i widze ze w serwisówce jest możliwośc czegoś tam ustawienia- jak rozbiore to zobacze. Na razie mi sie nie chce bo mam zimny garaż :cool:

 

a moze 98 rok nie miał jakiś tam komór i paliwo "leci " do przodu przy hamowaniu i pompa zaciąga powietrze??

 

według mnie niczym się nie różnią ale możesz łatwo to sobie sprawdzić - popatrz w katalgu części Suzuki czy numer katalogowy zbiornika paliwa zmieniał się w poszczególnych latach produkcji (a będzie to łatwe bo tlk-a nie była jakoś specjalnie długo produkowana ;) )

 

katalog np. tutaj:

http://alpha-sports.com/suzuki_parts.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak jest z tą awaryjnością, moto lubi gumować ale jak to znosi, słyszałem, ze dość cieżko, jaka jest jego waga? Ma Ktoś z Was jakies porównanie do np. SP-1 ?? bo jesli wiosną uda mi sie puścić Hayę (wiem, powtarzam sie, ale nie wszyscy czytają wstecz...) to biore pod uwagę SP-1, GSXR 1000 K1-4 , TLR ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie miałem okazji "gumować", z jednej strony jakoś nie odczuwam najmniejszej potrzeby ale z drugiej tlr-ka "sama" nie idzie na gumę choć wieści niosą, że nie sprawia to większej trudności, dlatego też powtórzę zaczytaną opinię, że dostaje przy tym chyba drugi cylinder. Myślę, że obecnie większość moto bez trudu podnosi przednie koło choćby z uwagi na mniejszy rozstaw osi oraz mniejszą masę, która wynosi około 220 kg. Co do wychodzenia z zakrętów na jednym kole to jestem zdziwiony ale jakoś mi to umknęło, nawet na torze (choć z drugiej strony nie jestem mistrzem)

 

"to do tego czasu bym prędzej rozpierdolił to pudło pożyjemy zobaczymy... Pa!"

 

to co za różnica co kupisz jeżeli masz takie podejście ?

 

kup SP-2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak jest z tą awaryjnością, moto lubi gumować ale jak to znosi, słyszałem, ze dość cieżko, jaka jest jego waga? Ma Ktoś z Was jakies porównanie do np. SP-1 ?? bo jesli wiosną uda mi sie puścić Hayę (wiem, powtarzam sie, ale nie wszyscy czytają wstecz...) to biore pod uwagę SP-1, GSXR 1000 K1-4 , TLR ...

 

Witam,

O awaryjności TL-ki powinieneś znaleźć trochę informacji w starszych postach,

warto poczytać posty Cabaniero i MikiTL, chłopoki z grubsza opisali ten model.

Co do gumowania - sporo było przypadków zatarcia panewek na drugim cylindrze (nawet w TLR)

Waga...cóż, 200kg na sucho nawet już w 1998 roku podczas premiery było to zdecydowanie za dużo.

Reasumując, jazda TL-ą na torze - dla własnej frajdy - ok, na zawody - zapomnij. Przez 5 lat produkcji TL-a nigdy nie brała udziału w zawodach, więc można wyciągnąć proste wnioski...

Przy wymienionych przez Ciebie motocyklach, TL-a będzie najmniej udana, bo jednak technologią trochę odstaje.

Jeśli ktoś dziś decyduje się na TL to musi robić to typowo z miłości i chęci doznania....a to świetnie potrafi ta niewątpliwie "fabryka wrażeń".

 

Pozdr

V-TWIN wanker

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

98 rok mej 7tys zrobilem przebieg 57tys zero problemow

malo pali to fakt

odcinki ma przy 1-110 2-150 3-190 4-240 ( jak ma sp ?) i ta 4 jest najbardziej wkurwiajaca bo za dluga 1,2,3 idzie super potem 4 i kupa

zawieszenie to twarda skala do skrecania trzeba sie przyzwyczaic, ma super lusterka w ktorych wszystko widac duzy bagaznik, wysoko siodlo jest, mi najwieksze problemy sprawia przy ruszaniu juz ze 3 fazy mialem na kolo opad bokiem kolo masakara bylem przerazony, wygodniejszy niz gsxr z k1-2

 

przyjmnie mi sie jezdzi i fajnie z pustych kominow wali :)

 

nie jezdza nia na kole ani przod ani tyl bo nie umiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

98 rok mej 7tys zrobilem przebieg 57tys zero problemow

malo pali to fakt

odcinki ma przy 1-110 2-150 3-190 4-240 ( jak ma sp ?) i ta 4 jest najbardziej wkurwiajaca bo za dluga 1,2,3 idzie super potem 4 i kupa

zawieszenie to twarda skala do skrecania trzeba sie przyzwyczaic, ma super lusterka w ktorych wszystko widac duzy bagaznik, wysoko siodlo jest, mi najwieksze problemy sprawia przy ruszaniu juz ze 3 fazy mialem na kolo opad bokiem kolo masakara bylem przerazony, wygodniejszy niz gsxr z k1-2

 

przyjmnie mi sie jezdzi i fajnie z pustych kominow wali :)

 

nie jezdza nia na kole ani przod ani tyl bo nie umiem

 

Kali umieć mówić polski?

 

Chłopie wysil się chociaż trochę, bo ciężko ten za przeproszeniem bełkot zrozumieć!

V-TWIN wanker

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yuby

 

przy jakich predkosciach ci odcina na biegach i ile ci pali ?

 

 

BTW - pierwszy raz się spotykam z takimi pytaniami jak: "przy jakich prędkościach odcina" - możecie wyjaśnić mi dlaczego to jest takie ważne dla motocykli nietorowych takich jak tlr oraz sp ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nietorowych jak SP.

Muszę Cię zmartwić VTR Sp-2 jest wybitnie przeznaczona na tor.

 

Nie wiem ile mam przy odcinie, bo nigdy nie patrzę na prędkościomierz, tylko na obroty. Wiem że na dwójce odcinało ok 152km/h.

 

ale jakoś sp-2 nie widac na torach......?

 

nie patrzyłes na licznik, ale wiesz ze OKOŁO 152, a moze to było 151,7 ?? albo 153,432 km/h?? ;)

 

 

kurna, pojeździłbym już!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...