Skocz do zawartości

Moze ktos mial lub ma - gpx750R


Rekomendowane odpowiedzi

mam prosbe jezeli ktos mial lub ma kawasaki gpx750R niech powie jak mu sie sprawowal na co w nim trzeba uwazac i wogule opinie o tym motorku z gory dzieki pozdrawiam

 

[ Dopisane: 06-03-2006, 18:45 ]

hmm serio nikt nie mial kontaktu z takim motorkiem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jestem posiadaczem tego motocykla, w zasadzie duzo powiedziec o nim nie moge bo mam go dosyc krotki okres czasu. Co prawda musialem juz wymienic w nim pompe wody, no ale oprocz tego wszystko jest raczej ok ;] motor by serwisowany w szwajcarii wiec powinno byc w nim wsio ok ;] jak masz jakies pytania to pisz chetnie pogadam o kawie =]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Hej.

 

Jeśli Cię to jeszcze interesuje to też jestem posiadaczem GPX 750.

 

Spoko maszyna jednak troszkę ciężka.

Rozmiar opon też jest troszkę męczący 16 i 18.

 

Za to rękompensatą jest jej prostota.

 

Łatwy dostęp do świec, zaworów jednak wyjęcie gażników to max porażka ( winą są gumy łączące gażniki z filtrem. Z racji wieku motoru są one twarde jak kość i zeschnięte- mniejsze).

Gaźniki dają się świetnie regulować ( jednak z dynojetami są problemy - dziura w obrotach - lecz kop w zadek fajny - lepsza reakcja na gaz niz na standardzie - próby robiłem na wszystkich stopniach dynojetów).

Jak brałem tą maszynę od gościa to lipnie były ustawione gażniki i na ssaniu chodziła tylko na 6 tyś obrotów (zabijanie silnika na zimno) , ale jak zrobiłem z nimi porządek to teraz 2 tyś i spoko, chwilka czekania na lekkie rozgrzanie i jazda.

Licznikowo wycisnąłem około 240 - 250 w realu nie wiem ile bo nie sprawdzałem.

 

Bardzo przyjemny silnik elastyczny i ma niezły ciąg.

 

Zawieszenie też jest proste ma dużo punktów smarnych co ułatwia obsługę ( super ) . Przód jest troszkę miękki ale to nie problem zalewa się bardziej gęsty olej i mozna jesze dołożyć w środek dystanse dla skrócenia sprężyn i jest spoko.

 

Hamulce : mogłyby być większe tarcze ( przód ) bo te są troszke za kulawe jak na tą masę motoru ale nie jest źle.

 

Lusterka spoko rozstawione ( dobry widok )

 

Szyba - ok, lecz do turystyki przydałaby się troszkę wyższa.

 

Aerodynamika ok. nawet jak leci się na maksa to nic nie rozchyla nóg i nie przeszkadza i zawieszenie jest stabilne.

 

Spalanie - nie wiem bo nie jezdżę ekonomicznie :icon_biggrin:

 

Ogólnie bardzo przyjemna maszyna. Myśle źe bardzo dobra byłaby do turystyki , piszę tak bo nie wiem gdyż używam jej raczej do solowej jazdy i dość szybkiej na krótkich odcinkach z dużą ilością rond i zakrętów i o dziwo mimo że jest to stara konstrukcja i ciężka nieźle wymiata po winklach.

 

Swoją maszynę troszkę przerobiłem bo uznałem , że jej zadek wygląda dość ociężale i topornie. Podniosłem troszkę tylny stelaż delikatnie podciąłem siedzenie w przedniej części tak żeby lepiej komponowało się ze zbiornikiem, wywaliłem tylne podnóżki, uchwyt dla pasażera, kilka plastików, przerobiłem mocowanie tłumika ( 4-2-1 taki mam wydech). Bardzo tania modyfikacja i stanowczo łatwa do zrobienia a wygląd bez porównania. Miałem zamiar zamontować małe kierunki ale po przymiarce wyglądały tragicznie przy tak dużej bryle jaką tworzą plastiki. ( jeśli ktoś chce fotki to niech mi napisze to podeślę: [email protected] )

 

Jednak uwaga przy kupnie mozna trafić niezłą minę jak połakomi się ktoś na sprzęta za 2000 zeta. może to być niezły trup ( stojący niby u dziadka w Niemczech i nie użytkowany z bardzo małym przebiegiem około 30000 km - zauważyłem taką tendecję pisania ogłoszeń o sprzedaży - moto z np. 1990 ma tylko 30000 tak samo jak samochody z tego samego rocznika rzadko który przekracza 190000. ŚMIESZNE :P )

 

Pozdro

 

Jak ktoś chciałby więcej info to niech pisze na maila - [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem GPX jakiś czas. Do jego głównych zalet można zaliczyć bardzo fajny elastyczny silnik i niskie spalenie(ok 5l przy naprawdę dynamicznej jeżdzie).Motocykl ogólnie dość prosty w obsłudze do momentu gdy nie zdecydujemy się zajrzeć trochę głebiej.Wymiana oleju(dokładiej filtra oleju), wkładanie gaźników to istna tragedia. Warto zaznaczyć ,że ten model ma tak zwany problem 3 panewki o którym pisano tutaj na forum (opcja szukaj). Ponadto bolączką gpx jest rozrząd , który jest zrobiony z kiepskich materiałów. Miałem nieprzyjemność zobaczyć jak to jest gdy odpadnie pól krzywki :] Osiągi za trwałość coś za coś. Warto wspomnieć ,że wszystkie regulacje tzn rozrząd (który dość prosto reulguję się śrubkami) i zmiana oleju odbywać się muszą co 6 tys km ,a najlepiej gdy wymienimy już po 5 tys co daje nam gwarancję na zwięszenie żywotności rozrządu. Niestety ten fakt nie czyni motocykla długo dystansowym. No chyba,że ktoś wybierając się do Portugali planuje zmieniać olej po drodzę :buttrock: Oczywiście motcykl pokojnie można postawić na gumę tylko trzeba wiedzieć jak :crossy:

 

Pzdr

Radek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Witam

odświeżam trochę temat bo jestem zainteresowany kupnem takiego motocykla ale przyznam się szczerze że nie miałem okazji na nim posiedzieć czy coś, i tutaj moje pytanie odnośnie pozycji czy jest dosyć usportowiona czy bardziej normalna dla ludzi :bigrazz: ja preferuję właśnie tą drugą, i druga sprawa jak wygląda sprawa jazdy w 2 osoby jak sobie to moto radzi itp ?? :wink:

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dwie osoby dają radę - miejsca jest aż za dużo dla pasażera. Pamiętam że żonka narzekała właśnie na zbyt długą kanapę bo przy ostrym hamowaniu "leciała" do przodu. Bardzo przyjemne moto do bagaży niekoniecznie spakowanych w kufry. Pozycja bardzo wygodna, żadne nadgarstki czy kręgosłup nie wysiądą po przejechaniu 200 km - to nie GSXR ;) więc bez obaw. W moim GPXie sam wymieniałem rozrząd - dużo roboty... Silnik na stół, potem sporo babrania z łańcuszkiem rozrządu oraz z łańcuszkiem pompy. Biegi+sprzęgło działają znakomicie - żadnych stuków,puków. Jak trafisz na zadbany egzemplarz to będziesz sobie chwalił. Panewka z byle powodu w tym silniku nie wysiada więc bez obaw. To nie moto do latania na gumie a do turystyki i tak powinno zostać.

 

Pozdro all :flesje:

Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..?

www.kolyaska.fora.pl

Obecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...