Skocz do zawartości

Zawieszenie trapezowe


Whisky Boy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

a konkretniej zwykły trapez czy zbajerowany

 

[ Dopisane: 3,03,2006, 10:50 ]

jakby co to mam dojscie :buttrock:

 

[ Dopisane: 3,03,2006, 10:51 ]

tyle ino musisz sie liczyc z tym ze te przodki tak ładnie nie pracooja

:twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokrędka bedzie lepiej działac albo springer na hydraulice ale to jeszcze nie to mozesz dorobic gdzies u tokarza lagi i wpakowac w chrom i wyniesie to taniej niz trapez lub springer poza tym dwa ostatnie przewyzszaja masa olejaka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Stwierdzam że szukasz ciekawych doznań. Jeśli myślisz o klasycznym trapezie z hamulcem ciernym to--------------współczuję. Po to wymyślili hydrauliczny teleskop żeby było po prostu lepiej. Sztywny tył to też frajda. Można też w zimę za konikiem na sankach. Czemu nie. Postęp ma to do siebie że wzbogaca nas. Cofanie się wstecz na wprost miom zdaniem nie ma sensu. Jeśli chcesz pokombinować to postaraj się o jakąś innowację ą będziesz zapamiętanty. (na mojej opinii zaciążyły programy TV o budowie motocykli).

Jeśli chcesz podołać wyzwaniu to odremontuj starego klasyka. Moim zdaniem TO JEST TO!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sprawie zawiechów służę pomocą...

 

 

Chcę wydłużyć zawiechę. Teleskop odpada, ze względu na długość przedłużenia. Zmiana kąta głowicy oczywiście niezbędna. Niestety nie znam konstrukcji takich zawieszeń ( mocowania, technika pracy itd. ). Nie chcę dorabiać lag ani sztukować dokrętkami. Mam przykładowe foto takiego rozwiązania, ale to za mało.

Nie wiem tylko jak to foto tutaj wstawić. Zobaczyłbyś o czym piszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w takim przypadku nie bawiłbym się za domową produkcję zawiechy tylko kupno gotowej.

a jaką długość planujesz???

pozdrawiam

 

Mając dane techniczne lub co fajniej projekt takiego zawieszenia, nie miałbym większego problemu ze zbudowaniem, niekoniecznie metodą domową. Najgorsze że nie mam dostępu do żadnych materiałów technicznych. Samo przygotowanie części i wykonanie czy złożenie elementów to nie jest filozofia....

Przy zmianie kąta głowicy lub przespawaniu ramy planuję max długość 1800 mm :D , licząc od górnej części główki do osi koła.

 

Mając dane techniczne lub co fajniej projekt takiego zawieszenia, nie miałbym większego problemu ze zbudowaniem, niekoniecznie metodą domową. Najgorsze że nie mam dostępu do żadnych materiałów technicznych. Samo przygotowanie części i wykonanie czy złożenie elementów to nie jest filozofia....

Przy zmianie kąta głowicy lub przespawaniu ramy planuję max długość 1800 mm :icon_exclaim: , licząc od górnej części główki do osi koła.

 

Oczywiście tak, żeby maszyna stała w poziomie. Widziałem już wynalazki z przedłużkami, bez zmiany kąta-katastrofa! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego małe spostowanie nie głowica tylko głowka ramy :D Nie rób zawieszenia o takiej długości bo stracisz sterowność i amortyzacje w przednim kole. Przy skręcaniu koło bedzie ci sie kładło na bok a nie skręcało...

Przyślij fote na mail tego zawiecha [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...