Skocz do zawartości

Rozrząd w kawaski klx 650


Bodzioe
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

KLR ma otwory w polpanewce w samym walku nie ma otworow w kazdym razie umnie

 

p.s z kad wiesz ze walek ma 200 km i ile za niego dajesz :?:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

350 zl daje za niego i wiem dlatego ze cala glowica do tego klra byla kupiona niedawno ale niemcowi rozlecial sie wal korbowy , z reszta bede widzial jak dostane jak nie bedzie w stanie idealnym to go odsylam, no chyba ze bede mial mozliwosc kupienia tylko jednego walka tuningowego z niemiec a nie komplet to se daruje ten od klra. wszystko powinno sie na dniach wyjasnic. A co do otworow w walku to na fiszkach sa i na jakis fotkach kiedys widzialem ale to byl klr z 97 roku.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie nie pamietam juz czy ma czy nie ma otworow pewnie ma bo by sie zatarl ;) ale dziwne ze nie slyszalem o rozpadajacych sie dekompresatorach w KLR moze to tylko przypadlosc KLX-a :roll: :roll:

 

czytalem zato ze napinacz balanserow w KLR wymaga uwagi jeast za delikatny i moze pekac. A jak peknie to narobi kaszany bo lancuch sie rozluzni ,zerwie i polamie co ma po drodze :). Widzialem ze ludzie dorabiaj znacznie masywniejszy albo kupuja gdzies aftermarketowy napiancz, wyczytalem to na amerykanskim forum KLR/KLX , a wiadomo ze tam te moto sa bardzo popularne

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wejdę w temat z pytaniem może banalnym: czy możliwy jest skuteczny rozruch Waszych singli bez dekompresatora?

Widzę że koszty naprawy są spore, szkody wyrządzone przez wybuch także nie należą do małych. Zatem co sądzicie o wywaleniu mechanizmu całkowicie? Wiem że to nie jest Junak ani XT350 które da się spokojnie odpalać bez odprężnika. Pytam bo kumpel na Hondę Vigor i walczy z dekompresatorem, luzami zaworowymi i obstawiamy że przyczyną kłopotów jest zużycie mechanizmu.

Co Wy na to?

Próbował ktoś?

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po tym jak mi sie rozlecial dekompresator jechalem na motorze jeszcze jakis kilometr po czym zgasilem silnik i zaobaczylem ze sie dumi (olej chlapal na wydech) jak zobaczylem duza dziore w glowicy i pokrywie to juz wiedzialem ze jest to dekompresator, wiec tak se z ciekawosci chcialem przekrecic rozrusznikiem, oczywiscie tlok sie ruszal ale wygladalo to tak jak bym mial zamiast aku jakas baterie 12v wstawiona powoli szedl do gory zatrzymywal sie na sprezaniu i po chwili juz normalnie na dol. bez dekompresatora jak masz rozrusznik to nie dopalisz. Kumplowi tego samego dnia 2 godzinki wczesniej rozwalil sie dekompresator w DR600 a z racji ze mam on kopke mogl se powoli zdekompresowac motor i jak tlok juz zchodzil na dol to mocne kopniecie i odpalal. Wiec opcja wywalenia dekompresatora odpada calkowicie niestety.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie im większy singiel tym gożej go odpalić, :) a bez dekompresatora ani rusz.No chyba żeby zamontować aku z ciężarowego. :twisted:

PS.dajcie namiary na te niemieckie wałki.bo z mojego już nic dobrego nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu masz namiar na niemiecka stronke sprzedaja Walki firmy Tornado:

http://www.gw-racing-parts.de/german/produ...kte_Ausgabe.php

 

A tu na amerykanska, na tej amerykanskiej jest podana cena za walki ale to nie te co kiedys wczesniej znalazlem, byly to wlasnie chyba tornado i byly tansze. Jak narazie czekam na odpowiedz z tej niemieckiej firmy.

http://www.webcamshafts.com/what_motorcycle.html

 

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zadalem pytanie na temat KACR na amerykanskim forum z pomoca Greedo bo sam troszke rozumiem angielski i nie dal bym rady napisac :) tu link

 

http://www.thumpertalk.com/forum/showthrea...721#post3086721

 

[ Dopisane: 04-03-2006, 15:02 ]

hm wlasnie ogladalem dekompresor w kawie i owszem nie jest na sztywno na laczeniach nitowanych ale chyba to musi tak byc bo by sie pozacieralo albo szybciej wyrobilo nie widze tam sladow zuzycia ciekawe jak nowy dekompresor czy wszystkie popalczenia ma spasowane na 0

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...