Nitomen Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 KLR ma otwory w polpanewce w samym walku nie ma otworow w kazdym razie umnie p.s z kad wiesz ze walek ma 200 km i ile za niego dajesz :?: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 350 zl daje za niego i wiem dlatego ze cala glowica do tego klra byla kupiona niedawno ale niemcowi rozlecial sie wal korbowy , z reszta bede widzial jak dostane jak nie bedzie w stanie idealnym to go odsylam, no chyba ze bede mial mozliwosc kupienia tylko jednego walka tuningowego z niemiec a nie komplet to se daruje ten od klra. wszystko powinno sie na dniach wyjasnic. A co do otworow w walku to na fiszkach sa i na jakis fotkach kiedys widzialem ale to byl klr z 97 roku.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 w sumie nie pamietam juz czy ma czy nie ma otworow pewnie ma bo by sie zatarl ;) ale dziwne ze nie slyszalem o rozpadajacych sie dekompresatorach w KLR moze to tylko przypadlosc KLX-a :roll: :roll: czytalem zato ze napinacz balanserow w KLR wymaga uwagi jeast za delikatny i moze pekac. A jak peknie to narobi kaszany bo lancuch sie rozluzni ,zerwie i polamie co ma po drodze :). Widzialem ze ludzie dorabiaj znacznie masywniejszy albo kupuja gdzies aftermarketowy napiancz, wyczytalem to na amerykanskim forum KLR/KLX , a wiadomo ze tam te moto sa bardzo popularne Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Wejdę w temat z pytaniem może banalnym: czy możliwy jest skuteczny rozruch Waszych singli bez dekompresatora?Widzę że koszty naprawy są spore, szkody wyrządzone przez wybuch także nie należą do małych. Zatem co sądzicie o wywaleniu mechanizmu całkowicie? Wiem że to nie jest Junak ani XT350 które da się spokojnie odpalać bez odprężnika. Pytam bo kumpel na Hondę Vigor i walczy z dekompresatorem, luzami zaworowymi i obstawiamy że przyczyną kłopotów jest zużycie mechanizmu. Co Wy na to?Próbował ktoś? Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Po tym jak mi sie rozlecial dekompresator jechalem na motorze jeszcze jakis kilometr po czym zgasilem silnik i zaobaczylem ze sie dumi (olej chlapal na wydech) jak zobaczylem duza dziore w glowicy i pokrywie to juz wiedzialem ze jest to dekompresator, wiec tak se z ciekawosci chcialem przekrecic rozrusznikiem, oczywiscie tlok sie ruszal ale wygladalo to tak jak bym mial zamiast aku jakas baterie 12v wstawiona powoli szedl do gory zatrzymywal sie na sprezaniu i po chwili juz normalnie na dol. bez dekompresatora jak masz rozrusznik to nie dopalisz. Kumplowi tego samego dnia 2 godzinki wczesniej rozwalil sie dekompresator w DR600 a z racji ze mam on kopke mogl se powoli zdekompresowac motor i jak tlok juz zchodzil na dol to mocne kopniecie i odpalal. Wiec opcja wywalenia dekompresatora odpada calkowicie niestety.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzioe Opublikowano 3 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Dokładnie im większy singiel tym gożej go odpalić, :) a bez dekompresatora ani rusz.No chyba żeby zamontować aku z ciężarowego. :twisted: PS.dajcie namiary na te niemieckie wałki.bo z mojego już nic dobrego nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Tu masz namiar na niemiecka stronke sprzedaja Walki firmy Tornado:http://www.gw-racing-parts.de/german/produ...kte_Ausgabe.php A tu na amerykanska, na tej amerykanskiej jest podana cena za walki ale to nie te co kiedys wczesniej znalazlem, byly to wlasnie chyba tornado i byly tansze. Jak narazie czekam na odpowiedz z tej niemieckiej firmy.http://www.webcamshafts.com/what_motorcycle.html Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzioe Opublikowano 3 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 NA tej niemieckiej stronie te 2 tuningowe wałki kosztują prawie 2000zł :) :cry: ,a nie 900zł.Musze coś chyba innego wymyśleć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 zadalem pytanie na temat KACR na amerykanskim forum z pomoca Greedo bo sam troszke rozumiem angielski i nie dal bym rady napisac :) tu link http://www.thumpertalk.com/forum/showthrea...721#post3086721 [ Dopisane: 04-03-2006, 15:02 ]hm wlasnie ogladalem dekompresor w kawie i owszem nie jest na sztywno na laczeniach nitowanych ale chyba to musi tak byc bo by sie pozacieralo albo szybciej wyrobilo nie widze tam sladow zuzycia ciekawe jak nowy dekompresor czy wszystkie popalczenia ma spasowane na 0 Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.