Jjacks Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 dał się przejechać w nadzieji, że się napalisz i weźmiesz bez dokładnego sprawdzania. jeżeli moto wzbudza wątpliwości, a koleś nie pozwala zaglądać pod owiewki to coś nie gra. Inna sprawa że ja też pierwszemu lepszemu oglądaczowi też bym nie pozwolił. Krótka piłka - albo chcesz kupić i ściągasz tylko żeby się upewnić co do faktycznego stanu albo na drzewo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aimar Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 Siemanko, właśnie jestem na etapie wymiany sprzętu. Wstępnie miał być 1100XX ale ponieważ znalezienie w miarę bezwypadkowego motocykla w PL graniczy z cudem (takie sztuki raczej rozchodzą się po znajomych) postanowiłem rozszerzyć poszukiwania o ZX12 po lifcie. Ponieważ interesują mnie właśnie roczniki 2002-04 to szybkie pytanie. Jakie zmiany zmiany weszły w 2002 roku? Idioci w ogłoszeniach wpisują totalne bzdury, zdjęcia w aukcjach są często mało dokładne więc po czym najłatwiej stwierdzić (np. właśnie z foty) czy jest to sztuka po czy przed liftowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jjacks Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 (edytowane) Po lifcie inna lampa, wlot airboxu, w późniejszych rocznikach zaciski radialne jak w ZX10R, licznik wyskalowany niżej niż 340, ogranicznik do 300, inne ECU, zmodyfikowany wtrysk i kosz sprzęgłowy. A dlaczego akurat po lifcie?Zmiany są w zasadzie kosmetyczne, oprócz kagańca Edytowane 4 Lipca 2010 przez Jjacks Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slavo28v Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Po lifcie inna lampa, wlot airboxu, w późniejszych rocznikach zaciski radialne jak w ZX10R, licznik wyskalowany niżej niż 340, ogranicznik do 300, inne ECU, zmodyfikowany wtrysk i kosz sprzęgłowy. A dlaczego akurat po lifcie?Zmiany są w zasadzie kosmetyczne, oprócz kagańca Na pierwszy rzut oka po lifcie ładniejszy ale ja jednak wolę pierwszy wypust. Siemanko, właśnie jestem na etapie wymiany sprzętu. Wstępnie miał być 1100XX ale ponieważ znalezienie w miarę bezwypadkowego motocykla w PL graniczy z cudem (takie sztuki raczej rozchodzą się po znajomych) postanowiłem rozszerzyć poszukiwania o ZX12 po lifcie. Ponieważ interesują mnie właśnie roczniki 2002-04 to szybkie pytanie. Jakie zmiany zmiany weszły w 2002 roku? Idioci w ogłoszeniach wpisują totalne bzdury, zdjęcia w aukcjach są często mało dokładne więc po czym najłatwiej stwierdzić (np. właśnie z foty) czy jest to sztuka po czy przed liftowa? czołem Kolego! ja też jestem podobnie jak Ty na etapie zmiany sprzetu, ogladałem już kilka 12-tek i jakoś się nie zdecydowałem jescze na konkretne moto, trochę mi się z czasem popieprzyło i musiałem zawiesić poszukiwania ale od przyszłego tygodnia zaczynam wybór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slavo28v Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 Koledzy znalazłem sprzęta!!! a w zasadzie dwa, jeden w Olkuszu 2002 ale jeszcze w starym opakowaniu i bez kagańca, w fajnym stanie aczkolwiek był cały malowany i ma wgniecenie na baku przy siodle co świadczy że gdzies chyba zaległ delikatnie ale piekny i śmiga burza, gość tylko musi do poniedziałku dac mi odpowiedź czy zejdzie z ceny troszkę i drugi w Starachowicach 2000r super stan plus power comander i wydech akropowic obie kawy nie angliki w podobnych pieniądzach, sprzedał mi sie mój wypieszczony ukochany ZZR 1100 i jestem smutny ale we wtorek będę szczęsliwym człowiekiem znowu!!!! Koledzy znalazłem sprzęta!!! a w zasadzie dwa, jeden w Olkuszu 2002 ale jeszcze w starym opakowaniu i bez kagańca, w fajnym stanie aczkolwiek był cały malowany i ma wgniecenie na baku przy siodle co świadczy że gdzies chyba zaległ delikatnie ale piekny i śmiga burza, gość tylko musi do poniedziałku dac mi odpowiedź czy zejdzie z ceny troszkę i drugi w Starachowicach 2000r super stan plus power comander i wydech akropowic obie kawy nie angliki w podobnych pieniądzach, sprzedał mi sie mój wypieszczony ukochany ZZR 1100 i jestem smutny ale we wtorek będę szczęsliwym człowiekiem znowu!!!! Koledzy mam tylko jedno pytanie jeszcze, o co chodzi z tym koszem sprzęgła???napiszcie co wiecie. Pozdro Sławek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jjacks Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 w modelu 2000-2001 kosz sprzęgłowy trochę hałasuje i smarowanie sprzęgła jest takie sobie. Jeśli nie będziesz się bawił w drag to nie przeszkadza, ale na seryjnym koszu parę startów na 1/4 i może być pozamiatane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slavo28v Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 w modelu 2000-2001 kosz sprzęgłowy trochę hałasuje i smarowanie sprzęgła jest takie sobie. Jeśli nie będziesz się bawił w drag to nie przeszkadza, ale na seryjnym koszu parę startów na 1/4 i może być pozamiatane znaczy się sprzęgło zdechnie.... a jak to zbadać przed zakupem czy aby nie jest juz na padnięciu??? znaczy się sprzęgło zdechnie.... a jak to zbadać przed zakupem czy aby nie jest juz na padnięciu??? a jeszcze jedno, czy można ten seryjny kosz modyfikować aby było ok, i taka sprawa moto które mam zamiar zakupic ma wg sprzedającego 205 koników, czy zwiekszona moc moze spowodowac własnie padnięcie sprzegła skrzynki biegów tudzież czegos innego??? czy można jakoś zbadać czy aby właśnie nie dzieje sie juz coś nie teges??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slavo28v Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 Koledzy wytłumaczcie mi jak to jest z tymi modelami, modele 2000-01 wersje otwarte itp potem z kagańcem ale moto które mam zamiar jutro zakupić niby jest rok produkcji 2002 ale jest identyczny jak 2000-01 i licznik ma wyskalowany do 340km, natomiast ogladałem też sprzęt 2002 rocznik taki sam jak moto w starej budzie ale juz na budziku nie widnieje 300 tylko jest wyskalowany jak model w nowej budzie czyli do 300 ale bez cyfry 300 tylko cyfry kończą się na 280... jak to jest bo już zdurniałem do reszty.... podpowiedzcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkudlar Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 (edytowane) Koledzy wytłumaczcie mi jak to jest z tymi modelami, modele 2000-01 wersje otwarte itp potem z kagańcem ale moto które mam zamiar jutro zakupić niby jest rok produkcji 2002 ale jest identyczny jak 2000-01 i licznik ma wyskalowany do 340km, natomiast ogladałem też sprzęt 2002 rocznik taki sam jak moto w starej budzie ale juz na budziku nie widnieje 300 tylko jest wyskalowany jak model w nowej budzie czyli do 300 ale bez cyfry 300 tylko cyfry kończą się na 280... jak to jest bo już zdurniałem do reszty.... podpowiedzcie nie jestem pewien czy taki model byl w 2002r.ale albo to ostatni wypust,albo jakis przekret. np(spotkalem sie juz z wersjami angielskimi w nowej budzie z licznikiem 340km/h... mial cepa przodem i licznik w milach dostal.)) a jakie ma malowanie????! moze masz zdjecie albo linka. Edytowane 19 Lipca 2010 przez szkudlar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slavo28v Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 nie jestem pewien czy taki model byl w 2002r.ale albo to ostatni wypust,albo jakis przekret. np(spotkalem sie juz z wersjami angielskimi w nowej budzie z licznikiem 340km/h... mial cepa przodem i licznik w milach dostal.)) a jakie ma malowanie????! moze masz zdjecie albo linka. http://moto.allegro.pl/item1152776902_kawa...12r_piekne.html z tego co już widziałem to nie jest fabryczny lakier, nie ma tu fotki na zegary ale ma zegary bez mil itp i wyskalowane do 340 i jescze ten wchodzi na jutro do wyjęcia ewentualnie http://moto.allegro.pl/item1149757477_zx12...12.html#gallery w sumie mam jeszcze anglika z 2001 roku 130kw=176km nie najgorzej wygląda i ładnie pracuje ale to angol a wszyscy mi odradzają niestety nie mam linka Jak jutro sprzeta nie kupie to juz nie zdąrzę przed urlopem i dopiero we wrzesniu bede mógł sie rozejrzeć a do tego czasu szlag mnie trafi Koledzy!!! jadę po 12-TKĘ!!!! żaden z wcześniej przeze mnie wymienionych wcześniej, moto oglądane jakiś czas temu, poprzednie sorki ale nie. juz nie mogę się doczeksc, zamieszczę fotki niebawem. Pozdro dla Wszystkich i dzięki za pomoc i cenne informacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slavo28v Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 Witam wszystkich, u mnie w garażu już stoi piękna dwunasteczka, osobiście na niej przyjechałem z pod Otwocka do Wrocławia. Co tu dużo mówić.... jest zajebista, wcześniej śmigałem na ZZR 1100 i wydawało mi się że to jest to, jednak to co otrzymałem w pakiecie pod nazwą ZX12R przeszło moje najśmielsze oczekiwania, rok produkcji 2001 (nie anglik) jest po prostu świetna i ciągle muszę trzymać się na baczności jadąc tym potworem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slavo28v Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Koledzy, mam pytanko, czy wasze sprzęty tez sie mocno grzeją w jeździe po mieście, korki,światła itp?? ZZR grzał sie mocno owszem ale 12 nagrzewa sie duzo szybciej, tzn wskazówka szybciej z zimnego sie rozgrzewa i szybko łapie temp. w w/w przypadkach w mieście szczególnie w te upały, wentylatornia szaleje ale wskazówka nigdy nie poszła dalej niż troche ponad połowa skali. Jaka jest optymalna temp. pracy i w jakiej pozycji jest wtedy wskazówka na wskaźniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slavo28v Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Jest ktoś wśród forumowiczów z Wrocławia albo okolic?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jjacks Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 (edytowane) Widzę żeście troszkę popisali więc śpieszę z odpowiedzią: 1. Sprzęgło - można nawiercić kosz sprzęgłowy w celu polepszenia smarowania lub zakupić kosz wzmacniany dedykowany do dragu 2. Potwierdzam, nagrzewa się szybko.Tak ma być. Normalna temperatura to wskazówka pośrodku ew. troszkę wyżej środka. Jeśli obawiasz się o chłodzenie można do 12tki zakupić wentylator z aluminiowymi łopatkami (pojedynczy 6-łopatkowy) albo nie schodzić niżej 130km/h wtedy wentylator się nie załączy :D Gratuluję zakupu i... zacznij odkładać na oponę z tyłu ;) Edytowane 31 Lipca 2010 przez Jjacks Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slavo28v Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Widzę żeście troszkę popisali więc śpieszę z odpowiedzią: 1. Sprzęgło - można nawiercić kosz sprzęgłowy w celu polepszenia smarowania lub zakupić kosz wzmacniany dedykowany do dragu 2. Potwierdzam, nagrzewa się szybko.Tak ma być. Normalna temperatura to wskazówka pośrodku ew. troszkę wyżej środka. Jeśli obawiasz się o chłodzenie można do 12tki zakupić wentylator z aluminiowymi łopatkami (pojedynczy 6-łopatkowy) albo nie schodzić niżej 130km/h wtedy wentylator się nie załączy :D Gratuluję zakupu i... zacznij odkładać na oponę z tyłu ;) Dzięki dzięki hehehe na razie ponizej 130 nie często schodzę chyba że miasto (ale raczej unikam miasta żadna frajda) albo sytuacja zmusza, ten sprzęt jest niesamowity, nie czuje się prędkości,prowadzi sie rewelacyjnie a opona hmmm dostałem z prawie nową ale coś mi się wydaje że minimum jedna na sezon będzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.