Stig Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Witam. W mojej hondzie cb 125 zostały podgięte pływaki w gaźnikach i nie mogę przywrócić ich do poprzedniego ustawienia. Motocykl pali i jeździ bez problemu ale dość długo się grzeje i jest słabszy (nie osiąga maxymalnych obrotów). Jest to za niski czy za wysoki poziom paliwa? Jaki powinien być prawidłowy poziom paliwa? Jak go ustawić? Jeśli ktoś ma dostęp do książki serwisowej to będę wdzięczny za odpoiwedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuFFel Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 WitamMało tutaj posiadaczy CB 125, zaryzykuje nawet stwierdzenie, że jesteśmy jedyni. :roll: Jeżeli dobrze zrozumiałem to ktoś wcześniej bawił się w wyginanie tej małej blaszki przy pływaku, która steruje otwarciem i zamknięciem dopływu paliwa do gaźnika, tak ?? Odstęp pomiędzy nią a "główną" częścią blaszki, na której trzyma się pływak wynosi u mnie 1,8mm i na 90% nikt tam nie grzebał. BTW ta granatowa Honda z Allegro to twoja ?? Ona z tego co pamiętam też z Nowej Rudy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stig Opublikowano 21 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2006 Tak, ta honda z allegro jest moja. Ładna, nie??:) Czyli tak dość mocno masz te pływaki podgięte?? Nie bardzo wiem w którym miejscu mierzyłeś szczeline... Czy moge prosić o jakis prosty schemat?? Czy oba pływaki mają być ustawione identycznie? Z góry dzięki:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuFFel Opublikowano 21 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2006 Tak, ta honda z allegro jest moja. Ładna, nie??:) Szczerze ?? Moja ładniejsza :D Tak namotałem, że nic dziwnego, że mnie nie rozumiesz ;) Oto obrazek (w razie niejasności - pływak widziany od boku): Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stig Opublikowano 21 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2006 Dzięki:) Szczeline mierzyć w połowie tej blaszki tak jak na rysunku? Sorry że tak wypytuje ale chce wszystko wiedziec zanim sie za to wezme. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuFFel Opublikowano 21 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2006 Z tym wypytywaniem to normalna sprawa. :buttrock: Ja mierzyłem dokładnie w miejscu, w którym blaszka styka się tym dzyndzlem co otwiera i zamyka dopływ paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stig Opublikowano 22 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 1.A ty masz honde z jednym czy z dwoma gaźnikami?? bo coś ta szczelina za duża jak na pływaki w mojej...2.Gdzie kupujesz części?? znasz jakis dobry sklep? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuFFel Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 1.Z dwoma, z tym, że ja mam T2. 2. Serwis Hondy w Gorlitz (niemcy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stig Opublikowano 22 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 A jak wygląda T2? Ja mam chyba K5. Są jakieś znaczne różnice?? Bardzo mało wiem o tym motorze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuFFel Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 T2 to wersja na aluminiowych kołach, z troche innym bakiem, kierownicą zagiętą do dołu, plastikowymi boczkami i błotnikami i jeszcze kilkoma lżejszymi dodatkami, dzięki którym zredukowano masę z 134kg do 125kg. Silnik ma nie jak w zwykłej CB 125 15KM a 17KM - nie znam dokładnych różnic, wiem żę T2 miała inny wałek rozrządu (większe wzniosy krzywek) i w zasadzie nic więcej nie wiem.Nie wiem, czy wiesz, ale silnik Hondy Rebel/CM (to te same silniki) powstał właśnie na bazie silnika CB 125 i baaaardzo dużo części pasuje od Rebelki - nie wszystko, ale dużo. Na 100% nie pasują są: wałek rozrządu (dotyczy mojej T2, nie wiem jak w innych) a co za tym idzie panewki na nim, układ zapłonowy (Rebel ma elektronczny), gaźnik (w Rebel jest tylko jeden). Teraz jestem na etapie remontu głowicy i np. uszczelniacze, zamki zaworowe, miski sprężyn, śruby regulacyjne na drążkach zaworowych, zawory kupiłem od Rebelki i nie ma żadnej różnicy w porównaniu z oryginalnymi.Zasadniczo mało jest w internecie o CB 125, ale jak się poszuka można coś znaleźć. Dobra strona o tym moto to http://hondacb125t.free.fr Jeżeli cię to interesuje mam na dysku fiszki do CB - mogę wysłać, podaj tylko e-mil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stig Opublikowano 2 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 Moja honda ma elektroniczny zapłon, przynajmniej na to wygląda bo jest moduł a przerywacza nie ma ;) Mam jeszcze jedno pytanie-o ile obrotów masz wykręcone śruby składu mieszanki??PS. Poziom paliwa juz zrobiony, u mnie jest blaszka podgięta na 1,2 mm i chodzi idealnie, łatwo wchodzi na czerwone pole :) Silnik zdrowy bo ma dopiero 14000 km a i tak nikt nie chce kupic bo to stare ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuFFel Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 Moja honda ma elektroniczny zapłon' date=' przynajmniej na to wygląda bo jest moduł a przerywacza nie ma ;) [/quote'] No to ciekawa sprawa, bo moja pomimo tego, że 6 lat młodsza nie ma elektroniki tylko 2 przerywacze, podobnie jest w moim "zapasowym" silniku (też T2), chociaż moim zdanie u ciebie to czyjaś "radosna twórczość" - przeszczep z Rebelki, ale ręki sobie za to obiciąć nie dam. Poprostu nie słyszałem nigdy o elektronicznym zapłonie w CB i nie wydaje mi się, żeby w 1974r montowali to seryjnie. o ile obrotów masz wykręcone śruby składu mieszanki?? W Lewym równo 2 obroty, w prawym 2 i troszkę :) Silnik zdrowy bo ma dopiero 14000 km a i tak nikt nie chce kupic bo to stare Dlaczego ludzie niechętnie kupują stare japonie ?? Bo boją się, że nie dostaną do nich części (widzę po sobie) - wykorzystaj to, że dużo pasuje od Rebel w opisie aukcji. Ja gdybym tego nie wiedział pewnie teraz byłbym w trakcie zbierania kasy na jakiegoś małego, japońskiego "cfajtakta", zamiast przygotowywać się do sezonu, a tak mam dużo lepsze moto, za dużo niższą cenę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stig Opublikowano 3 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 A gdzie masz te 2 przerywacze?? U mnie ta elektryka wygląda na fabryczną, jest moduł, regulator napięcia- wszystko podobnie jak w rd 125... Radosna twórczość raczej nie bo ta honda stała zardzewiała w garażu u niemca przez kilkanaście lat... wtedy jeszcze nie było rebelki. Poza tym T2 ma całkiem inny silnik, tylko dół silnika to samo ale cylindry i głowica są całkiem inne z tego co widać na fotkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuFFel Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Poza tym T2 ma całkiem inny silnik, tylko dół silnika to samo ale cylindry i głowica są całkiem inne z tego co widać na fotkach No właśnie... dopiero teraz jak popatrzyłem na fotki twojego silnika skojażyłem... Czyli z różnic była praktycznie cała "góra" silnika - łącznie z gaźnikami i to by wyjaśniało to, że moje ustawienia pływaka ci nie pasowały. Dałem dupy jednym słowem, sory za wprowadzanie w błąd. :| Jeżeli chodzi o przerywacze to mam je pod tym małym dekielkiem z napisem Honda po lewej stronie, od razu po zdemontowaniu dekielka widać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stig Opublikowano 3 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Nie wprowadziłeś mnie w błąd, udało mi sie wszystko poustawiać :) Dzięki za pomoc. Jak bedziesz miał kiedyś chwile czasu to prosze o kontakt, moje gg 2189990. Dobrze być w kontakcie z posiadaczem tak żadkiego sprzętu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.