Moto_boY Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 to chyba z przodu 14-15 zebow, a z tylu 52 i powinno byc dobrze :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marknt Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 jeśli jeździsz enduro , to mam wypróbowane i najtaniej-kupuj zwykły łańcuch i najtańsze zębatki. Jeśli po każdej jeździe w terenie i błocie będziesz mył łańcuch i go konserwował sprejem , to policz ile wydasz na spreje. A tak po jeżdzie ( nie każdej) wymyj wężem i co jakiś czas zwykły olej (nawet zużyty) , i na spreju zaoszczędzisz na dwa nowe zestawy przy tym samym przebiegu. Ale to działa w przypadku gdy jeżdzisz wyłącznie w terenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 Mam pytanie do osob ktore maja w swoich sprzetach zestaw napedowy VAZ-a , jak sie sprawuje lancuch i zebatki? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 jeśli jeździsz enduro , to mam wypróbowane i najtaniej-kupuj zwykły łańcuch i najtańsze zębatki. (...) Jeżeli masz młodemu takie rady dawać to lepiej nie zabieraj głosu. Gówniana zębatka niszczy łańcuch niezależnie od rodzaji i częstości smarowania, a zwykły łańcuch ma dwukrotnie mniejszą trwałość niż O-ring'owy bo trudno jest go nasmarowac tak żeby wyprzeć wode spod rolki wewnętrznej i wprowadzić tam choćby olej. Przewaliłem w swoich endurakach szkółkowych kilka kombinacji zestawów. Sprzęty pracują głównie w piachu i błocie. Zębatka zdawcza musi być jak najlepszej jakosci. Różnica w cenie jest niewielka między zębatką from Larsson a np. PBR wzmocnioną - 40 zł wobec 52 zł dla XT. Łańcuch z uszczelnieniami wystarczy umyć z błota i pociągnąć zużytym olejem (tu się zgadzam) bo nie masz problemu wody między sworzniem i rolką wewnętrzną. A to miejsce decyduje o wyciąganiu się łańcucha. Zębatka tylna ma lepsze warunki pracy niż przednia, bo ma trzy razy więcej zębów. Czyli obciązenie jednostkowe zęba jest stosownie mniejsze. Tutaj zębatki z Larssona są wystarczające i niedrogie. Jeżeli maszyna jeździ głównie w piachu to lepiej nie smarować niczym bo per saldo daje to najmniejsze zużycie zębów i rolek zewnętrznych. Smar + piach = pasta ścierna. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stasiu_Yo Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 VAZ-a dopiero będę testował jak na razie nie ma do tego warunków przez ta cholerną zime, ale jak nie wytrzymam o w weekend już będą pierwsze jazdy jak by, co to dam znać P.S ale myśle że za 260 nie kupisz lepszego zestawu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.