Skocz do zawartości

kawasaki gpz 900 / 500


Rekomendowane odpowiedzi

mam mozliwosc kupna jednego z tych motocykli i chcialem zapytac o opinie na ich temat. Przede wszystkim jakie jest spalanie 900, bo w poradniku kupujacego SM, pisza ze zaczyna sie od 7 literkow, Od strony technicznej pisza ze to trwaly motocykl, jednak nie ma nic na temat tego na co zwracac przy jego kupnie

 

szukalem informacji na temat 500 i tez ciezko znalezc opinie odradzajace jego zakup. Jesli mozecie to napiszcie na co zwracac szczegolna uwage i jakie sa niepokojace dzwieki w silniku.

Czytalem tez ze kawaski z racji duzej ilosci lancuszkow klekocza na wolnyc obrotach... wiec moze byc problem z odroznieniem dzwiekow niepokojacych od tych wzglednie normalnych (w koncu to nie nowe moto)

 

ps

zdaje sobie z rozbieznosci tych dwoch moto, ale lepiej zapytac od razu niz zakladac 2 tematy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GPz 900R spokojnie w trasie nawet 5,5l :lol: im szybciej tym więcej, silnik trwały lecz wymagający częstego i dobrego serwisu, na krzywkach wałków często występują wżery, popękane plastiki przy mocowaniach do motocykla.

Polecam www.900r.de

www.kawasaki-gpz.kom.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Mam prosbe. Czy ktos ,moglby mi podeslac skana o gpzcie 900 w ŚM? mialem ta gazete ale wtedy jeszcze nie docenialem piekna gpz 900 a teraz mi ja gdzies wcielo. Jakby dalo rade to prosze zeby ktos tu wrzucil skana ;) pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem przez dwa sezony na GPZ500S, zrobiłem około 24tys.km. i byłem zadowolony z tego motocykla. Przez okres użytkowania żadnych poważnych awarii nie miałem, poza zerwaną linką szybkościomierza. Najniższe spalanie jakie udało mi się osiągnąć to 3,9l w trasie (90-120km/h) a maksymalne to 6,5l w mieście przy mocniejszym odkręcaniu manetki gazu :) , średnio 4,5l do 5,5l.

Silnik nie pracuje zbyt cicho na wolnych obrotach ze względu na łańcuszki, dlatego ciężko jest odróżnić niepokojące dźwięki od normalnej pracy silnika - mechanik nie powinien mieć problemów. Jeżeli masz pytania to zapraszam na pw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakis czas temu byl krotki opis 900 w jednosladzie mam to na kompie daj maila to ci wysle powiec ci ze mi tez sie bardzo podoba ma cos w sobie :) ale dla poczatkujacego chgyba za mocny :roll: modele z ok 90 roku mialy juz poprawione wszytskie bledy konstrukcyje a sama maszyna klepana u zoltych do 2003 roku ;)

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

glownie padajace glowice w skutek zaniedbania luzu zaworowego i katowania na zmino http://www.motocykle.domeczek.pl/prezentac...z900/gpz900.htm ale modele z od 87 maja juz poprawione to i owo wiec jak moto ladnie bzyka to mozna brac :)

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...