maciekktm Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 Może ktoś z Was jeździł na zawieszeniach od Smr-a w terenie na duzych kolach?? Daje się w takiej kombinacji amatorsko latać po wertepkach? Pogoda troche nie sprzyja testowaniu a ciekaw jestem jak to bedzie poza asfaltem. Może ktoś juz przeszedł przez proces regulacji takiego zawieszenia do pośmigania po lesie?? Pozdro Maciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 wydaje mi sie, ze bedzie za twardo. Moze zmiana oleju pomoze. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekktm Opublikowano 16 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 No to odpowiem sobie sam :D Nie będzie za twardo przynajmniej w przypadku SMRa, wystarczy przeregulować zawieszenie (pełna regulacja jak w sx) i jest jak dla mnie - amatora - motor zupelnie jak na zawieszeniu od exc, jedyne co pozostaje w pamięci to to, że z przodu skok mamy mniejszy o 1,5 a z tyłu o 2,5 cm. PozdrMaciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 takie posty juz były poszukaj :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OstekZZZ Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 u mnie w Przypadku DR--Z jest podobnie,mam regulowane zawieszenie,ale mam problem z kołami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.