SAke Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 Tam jest gwint i rozmiar sroby identyczny jak w etz moge sobie dac palec uciac. Miałem identycznie! wykrecasz ta srobe co jest tam teraz i wkrecasz przewod orginalny od etz i girata ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shalashaska Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 A chyba że tak.Jednak jak widzisz na fotce tej pompki jest taka śróbka z podkładkami miedzianymi. Cytuj Forum Volvo V40 S40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michasik2 Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 a ile taka przejsciowka kosztuje?? moze kosztowac?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shalashaska Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 a ile taka przejsciowka kosztuje?? moze kosztowac?? Pamiętaj że nie zawsze musisz kupować tak zwanego orginału.Podam przykład:-przewód elastyczny do przedniego hamulca w fordzie areostarze pasuje od poloneza ;) ,masz kilka stówek w kieszeni :) -uszczelka miski olejowej do skody felicji 1.9D pasuje od poloneza 1.9D :) Szukaj a znajdziesz.Najważniejszy jest ten element który nachodzi na tą sróbkę z podkładkami miedzianymi.Jak wiesz przewód sztywny zazwyczaj jest wykonany z miedzi,więc jesteśmy w domu ;) ,możesz lutować.Taka końcówka występuje w wielu zaciskach samochodowych(przewód elastyczny).Tu masz znalazłem pierwszy lepszy. Cytuj Forum Volvo V40 S40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SAke Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 michasik2Ta przejscowka jest nie potzrebna ;) :) !!! :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shalashaska Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 michasik2Ta przejscowka jest nie potzrebna ;) :) !!! :twisted: Nie krzycz hop,póki nie przeskoczysz.Gwint gwintowi nie równy,więc może a nie musi :) Cytuj Forum Volvo V40 S40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SAke Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 Narazie kup ta pompe i zobaczysz ze spasuje orginalny przewod. Jesli nie to taka przejsciowka to koszt ok 10-20złPo za tym mozesz zrobic tak jak pisano wyzej. kupic ta koncowke z oczkiem i jodełką naciagnac weżyk i scisnac opaska... Najpierw kup a potem sie martw :) [ Dopisane: 16-03-2006, 09:16 ]Po za tym mozna dorobic taki waz.Jak pisałem do jednej z firm co sie tym zajmuje to mi odpisali ze dorobienie takiego weza gumiaka (gumowego...) to koszty 80zł.O ojciec do Wywrotki do pompy od podnosnika dorobił 2 węze za 40zł i ile więkrze tam panuja cisnienia!! i jakiej grubosci waż! Morał: W sieci zdzieraja z nas myslac ze jak pisze jakis 17-latek to jest tepy i wyda taka kase... To samo allegro teraz tam te nowe rzeczy kosztuja wiecej niz w niejednym sklepie :| ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszN Opublikowano 16 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 Z tym allegro masz rację. Zdzierają jak tylko mogą np pułka zegarów do etki 24zł a w agmocie 15zł :lol: nie wiem co sądzić o ludziach którzy to kupują. Ja zakładałem ten temat, pompeczke juz mam, ale jestem w kropce bo w agmocie powiedzieli mi że niestety nie bedzie tych przewodów nowego typu, a gwint w pompce ma inny skok niż te z orignalnego przewodu w ETZ, pochodze trochę po sklepach z artykułami do fiatów ład itp może cos dorwe za kilka złotych co przyda mi się żeby zrobić wreszcie ten przewód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SAke Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 Ci co kupuja to na allegro pewnie nie wiedza o agmocie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shalashaska Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 ta koncowke z oczkiem i jodełką naciagnac weżyk i scisnac opaska... Broń Cię Panie Boże tak robić.tylko lutować :D Cytuj Forum Volvo V40 S40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michasik2 Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 a moze zamiast bawic sie w starą pompke od japońca może zainwestować w ta nową do mz z AGmotu?? ktos ją ma, może coś o niej powie?? ja miałem zamiar zmienić pompkę bo podobno siła hamowania jest dużo większa i można swobodnie regulować siłę hamowania. u mnie na starej pompce trzeba było wcisnąć do oporu to wtedy już coś tam hamowało :twisted: poza tym jak kupię ta nową z agmotu to mam pewnosć ze nic mi nie będzie ciekło i że wszystko bedzie pasowało. czekam na wasze opinie bo koszt przerobienia etki na pompkę od japońca to około 100 zł a jak dobrze pamietam a wgmocie ta pompka kosztuje 170 zł fakt 70 zł wiecej ale wiesz co kupujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SAke Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 Ale kombinujesz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shalashaska Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 Michasik bierz tą od japońca i zrób a będziesz miał spokuj na wieki.Czego sie boisz?Lutować nie umiesz?A zresztą taki przewód zrobią Ci za parę złotych. Cytuj Forum Volvo V40 S40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.