Skocz do zawartości

Suzuki dr big -opinie


Rekomendowane odpowiedzi

od 2 sezonów mam dr-biga 750 dla mnie rewelacyjny tani turystyk!--- jednak dziwi mnie niska cena tego moto na rynku polskim w porównaniu z cenami w Niemczech przez 2 sezony padł mi rozrusznik i elektryka w silniku po za tym silnik jest super!! jestem ciekaw co myslicie o tym moto???? parametry znam chodzi głównie o porównanie z innymi w tej klasie --awaryjnosc...może ktoś ma ciekawe spostrzeżenia????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ceny motocykli spadły na łeb nie tylko twojego dr kiedys zeby kupic dobry motor trzeba było zainwestowac przynajmniej 8000 zł a teraz juz za 4000 mozna wyrwac cos w dobrym stanie

osobiscie moge powiedziec ze widziałem jak typ jezdził własnie taka suzi w terenie ale nic nie mogł powojowac nia

a na asfalt jest idealne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzilo mi bardziej porównanie z innymi w tej klasie,i dlaczego dr 650 w Niemczech jest dużo tanszy od biga a u nas ta sama cena:)DR BIG to motrek niedoceniony:):D:) ..nie bardzo opłaca sie go wymieniac na Afryke xrv zapędów w teren nie mam na nim bo do tego jest KTM tak wiec u mnie on troche pożyje:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kiedys mialem dr800, to co moge powiedziec, to ze jest to bardzo wygodny motocykl, na pewno super do turystyki. moj problem byl taki ze ja nie jestem turysta, zawsze ciagnelo mnie do motocykli o mocy podobnej do masy i nigdy big'a nie potrafilem docenic. a tak poza tym to najwiekszy minus to krytycznie niska elastycznosc silnika, co objawia sie ciaglym szarpaniem lancucha. a co do roznicy w cenie miedzy dr650 a dr800, to moim zdaniem porecznosc obu motocykli, dr650 jest duzo lzejszy, wygodniejszy do jezdzenia po miescie, no i w trasie dr650rse tez moze byc lepszy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z wszystkim sie zgadzam tylko dlaczego Niemcy wyżaj cenia biga od dr 650??---chba wiem:) po prostu oni maja autostrady:):D jestem pelen podziwu dla kolesi na ścigaczach 1000cm i więcej przeciez one zostaly skonstruowane na autostrady ,których u nas nie ma:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie.

Z mojej strony wygląda to tak-zawsze pociagały mnie sprzety o dobrym przyspieszeniu i dlatego jeżdziłem na sportach.

Rok temu miałem okazje pojeździć DR800 i spodobało mi się;-)

Zupełnie cos innego niz jazda ścigaczem.Aktualnie nie mam moto(wyczajam fajna sztuke :D ).

Mysle ze już w tym tygodniu nabede sprzeta.

Jestem jednak niezdecydowany-dwie opcje:CBR900RR lub ładny BIG.Mam takie na oku.

Moze wydac sie to smieszne ze mam taka rozbierzność w wyborze motocykla.Nie wiem na co sie zdecydować.Z jednej strony moze brakowac mi mocy i tych przyspieszeń, ale jak pojeździłem Drka to odkrylem inna fajna strone jazdy.Wygoda ,moment obrotowy,odglos silnika ,wjedziesz gdzie chcesz-czyli ma swoje plusy.Szkoda mi kasy zeby nabyc sporta i enduro-to w końcu nie zachód;-)

W piątek zapadnie decyzja z zakupem motocykla-poinformuje Was co postanowiłem.

Co do Biga-potezne moto.Pasuje mi bo jestem wysoki.Potezny moment obrotowy no i ten głos singla :D Elastycznosc-hmm no własnie..Dr nie lubi niskich obrotów na wyzszych biegach.Trzeba krecic powyrzej 3000-3500obr bo w innym razie moto szarpie łańcuchem i obólnie wielka jedna wibracja :? Taka zaleta najwiekszego singla swiata haha.

Spotkałem sie z Bigiem z zepsuta skrzynia biegow-moze to efekt takiej 'szarpanej"jazdy?hmm nie wiem..

Przy spokojnej jezdzie spalanie w granicy 5litrów,najlepsza predkosc na trasie to na moje około110km/h

Prostota silnika to tez plus.

Co do dr 650 a 800 to w niemczech 650tek jest duzo a Bigow jakos nie widac.Czyli morał -Big jest elitarny :D

Poczekam do soboty i może w moim garazu usłysze glosne dudnienie :lol:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam troche lużnych maneli od KTM i w planie załozenia amortyzatotów z tego motocykla problemem moze okazac sie mocowanie przedniego chlapacza do upsain-down -co do tylniego o ile nie zmiesci sie amor z gruszką na stałe to założe ohlinsa z gruszką na miekkim przewodzie-gdzies widziałem na Niemieckim portalu taka konstrukcje----wiem że do XRV do wersji rajdowej wkladano zawieszenie od KTM --jeszcze małe info najczestsza wadą jest elektryka a dokładniej cewka w silniku wiem to od Niemiaszka handlującego czesciami do enduraków i poza tym ten motocyl więkrzych wad nie ma:) zapłon w wersji 750 i 800 jest inny natomiast cewka w silniku bez zmian:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...