zoltecek Opublikowano 11 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 ale czy my mowimy o tm samym KTM lc4 bo mi sie wydaje ze to motocykl 2 zadaniowy niz hard ale moze sie myle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 wazne aby mial pompe oleju inaczej do turytyki sie nie nada Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 ale czy my mowimy o tm samym KTM lc4 bo mi sie wydaje ze to motocykl 2 zadaniowy niz hard ale moze sie myle KTM to pomijając lc2 to zawsze powazne moto!!!! nie ma walków trzesie!!!! wyski w smie ramy prawie sie nie różnią to samo zawieszenia pasuja rocznikowo lubi jak o niego dbac:) małe awarie są czeste jak na tak drogie moto....ale sprzet nie do zabcia !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 11 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 a czy mozesz powiedziec jakie to sa małe awarie?? bo ja w sumie teraz zaczołem sie bac jak powiedziałes o małych awariach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 jak w kazdym innym tyle ze KTM-a nikt nie szczedza:):evil: inne przy takiej jezdzie byly by zabite( mysle o xt ,dr,...) silnik licz sie że 20 000 zrobi przy czestej wymianie oleju:) po za tym droga elektryka firmy SEM Szwedzka jak padnie to bulisz:) 1200 za to co w silniku zapłon około 500 (on jest niezniszczalny-gorzej z cewką w siniku) w nowszych modelach jest już elektryka japoska -kokusan ale zawieszeniem bedziesz zachwycony o ile nie jest zajechane:) własnie jestem na etapie rozpracowywania metod regeneracji zawieszenia white-power nawet gdzies na stronie zamiesciło maual jak to robić...generalnie radziłbym trzymać sie 1 firmy:) wychodzi taniej:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 11 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 nie no ja mysle ze nie bedzie tak zle moto widac jest zadbane orginalne malowanie ma nie a elektryka to w kazdym moze pasc ale to chyba ewentualnosc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 z olejem to jest o tyle klopot ze jak przeleje sie do cylindra to podczas proby odpalania mozna pogiac korbowod widzialem taki korbowod od peugota 206 diesel auto dachowalo w skutek czego olej dostal sie do cylindra podczas odpalania byla taka kompresja ze korba miala krztalt banana dzisiaj musialem polozyc moto poziomo a ze oleju mam sporo, to mam wlasnie obawy czy mi sie to nie przytrafi, silnik 4T, 125ccm, 2 zaworowy,teraz juz maszyna stoi na cegielkach ladnie ale wolalbym sprawdzic i uniknac uszkodzenia korbowodu, wiec pytanie co musze zrobic? wykrecic swiece i zobaczyc do cylindra czy po prostu pokopac na sucho? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 wykrec swiece to wystarczy powoli rusz kopaja ze 2 razy i bedzie ok Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.