Skocz do zawartości

opinie na temat suzuki VX 800 ( VX800 )


Gość Młody
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...

Mam ogromną prośbę do użytkowników tego jakże doskonałego motocykla :D . Mianowiciemojej maszynie nie ma zamka do schowka pod siedzeniem. Jest w ogóle montowany?? I tu moja prośba: potrzebuje w miarę dokladne zdjęcie umiejscowienia zamka tak bym mógł ew cos dopasować z innego sprzęta. Za "gdybające" komentarze typu "a może tu może tam" z góry dziekuję. Za konkrety będę niezmiernie wdzięczny.

Pozdro i dzięki

Prosiak :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam!

Czy ktoś z posiadaczy vx800 wie jakim kluczem rozkręcić lagę i goleń przedniego zawieszenia?

W instrukcji Reparatur anleitung jest tylko nr katalogowy owego klucza i nic więcej.

 

 

Witam!

Czy ktoś z posiadaczy vx800 wie jakim kluczem rozkręcić lagę i goleń przedniego zawieszenia?

W instrukcji Reparatur anleitung jest tylko nr katalogowy owego klucza i nic więcej.

DESMOBSESSION www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 5 miesięcy temu...

Witam

Planuje zakup VX 800. Mam pytanko jak rozpoznać czy motocykl jest zablokowany nie majac porównania z innym? Motocykl był przywieziony 2 lata temu z niemiec a z tego co czytałem to właśnie na tamten rynek były blokowane. Można to rozpoznać po jakimś numerze na tabliczce albo innych oznaczeniach?

 

Właśnie znalazłem :notworthy:

Podaje jeśli ktoś będzie zainteresowany:

 

61 PS Standardmäßige Auslieferung bis Ende 1995, keine Drosselung, Vergaserkennung 45C50

 

60 PS standardmäßige Auslieferung der VX800 T (ab ca. 1996), Vergaserkennung 45C50, der Leistungsverlust wurde infolge strengerer Geräuschgrenzwerte Sad umgesetzt.

Durch einen kleinen Killschalter am vorderen Vergaser wird die Leistung(-sspitze) reduziert.

 

50 PS Erfolgte die Auslieferung ab Werk mit 50 PS, trägt der Vergaser die Kennung 45C60 und die VX heisst VX800 UM - UT.

Kleine Kunststoffröhren reduzieren des Weg des Gasschiebers. Der Vergaser hat größere Hauptdüsen.

Die VX ist ohne zusätzliche Teile entdrosselbar.

 

34 PS Hier gibts zwei Methoden:

1. zusätzlich zur 50 PS-Drosselung reduzieren Drosselblenden die Vergaserdurchlässe. (als Nachrüstsatz erhältlich). Die VX ist ohne zusätzliche Teile entdrosselbar.

2. Modifizierte Gasschieber mit reduziertem Hub geben nur rund 1/3 des verfügbaren Strömungsquerschnitts im Vergaser frei. Für die Entdrosselung müssen die Schieber komplett getauscht werden.

Bei beiden Varianten sind die Düsen größer.

 

 

61 KM standard do końca 1995, bez dławienia, oznaczenie gaźnika 45C50

 

60 KM standard VX800 T (od mniej więcej 1996), oznaczenie gaźnika 45C50, spadek mocy został wprowadzony w skutek surowszych norm hałasu. Osiągnięte zostaje przez mniejsze okno wlotowe gaźników (redukuje szczytową moc).

 

50 KM - kolejne wydanie, oznaczenie gaźnika 45C60 i VX nazywa się VX800 UM - UT.

Rurki z tworzywa sztucznego redukują drogę przepustnic. Gaźnik ma większe dysze główne.

VX jest do oddławienia bez dodatkowych części.

 

34 KM dwie metody:

1. Dodatkowo z 50KM ograniczeniem, redukujące przesłony gaźników. (dostępne jako dodatkowe wyposażenie). VX jest do oddławienia bez dodatkowych części.

2. Zmodyfikowane przepustnice ze zredukowanym skokiem zostawiają tylko około 1/3 będącego do dyspozycji przekroju poprzecznego przepływu w gaźniku. Przepustnice muszą zostać wymienione dla całkowitego oddławienia. Dysze są przy obojga wariantach większe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam,

jestem przed zakupem pierwszego motocykla. Zastanawiam się nad Suzuki VX 800. Proszę o podanie wad i zalet. Mam 178 wzrostu, czy to dużo czy mało na ten motor? Zależy mi na silniku w układzie V, oraz żeby posiadał wał kardana. Myślę jeszcze nad yamahą virago 535

 

562355-a176f826-6fdc-4fb5-876a-42433ac53c93.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 lat później...

Vx 800 był w moim użytkowaniu  przez 2 lata.Osobiście uważam ten motocykl za wręcz  idealny kompromis pomiędzy osiągami  a kosztami eksploatacji i ceną zakupu.Chłodzenie silnika cieczą jest świetnym rozwiązaniem technicznym.Trzeba tylko kupić moto od osoby dbającej o sprzęt,przebieg  jest sprawą drugorzędną.Te silniki robią spokojnie ok. 150 tkm.Tak jak piszą koledzy motocykliści jest to idealne połączenie moto do jazdy w mieście,jak również można się nim wybrać na dalszą wycieczkę.Jednak,jeżeli zamierzasz uprawiać daleką turystykę, poleciłbym Suzuki Volusię  800.Jest dużo bardziej komfortowa ale i cięższa.Reasumując moto na 5.Zdecydowanie polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...