LaTeX Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Chodzi mi tu głównie o "600" i ich sposob oddawania mocy i prowadzenia. Wiem, że R6 jest najostrzejszą, a cebra najłagodniejszą "600", a jak jest z gixerem i ninja? Próbowałem tego szukać, bo może to już było na forum, ale nie dokońca wiem co tam wpisywać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 ZX-6R oddaje moc bardzo liniowo - żadnych niespodziewanych skoków, eksplozji mocy itp. itd. Dodatkowo z pośród 600-tek ma niewątpliwie najmocniejszy dół, czy się to komuś podoba czy nie :D Od ok. 3 krpm ciągnie równo przez cały zakres obrotów, co czyni go zajebistym w codziennym użytkowaniu. Miałem okazję troszkę się przejechać Sraczem 600 '97 i tam dół jest wyczuwalnie słabszy niż u mnie. 636 '02 (w "starej" budzie) ma ów dół jeszcze potężniejszy - wiadomo, dodatkowe centymetry robią swoje. Najnowższymi szóstakmi nie latałem więc się nie wypowiem. Poza tym to na "ostrość" sprzęta nie wpływa tylko i wyłacznie silnik - np. R6 jest niewątpliwie sprzętem najlżejszym w swojej klasie i z najostrzejszą geometrią, co również nie pozostaje bez wpływu na jej charakterek. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.