Skocz do zawartości

Ducati... ogólna dyskusja


Rekomendowane odpowiedzi

Piatek i sobote wreszcie mialem troche czasu i zajalem sie dawno juz zaplanowanym krojeniem wydechow. Z oryginalow zostala tylko obudowa, w srodku znalazla sie rura perforowana sr. 50 mm tlumiona welna stalowa (glownie). Efekt tych dzialan moze i nie jest najgorszy, ale prawde mowiac spodziewalem sie lepszego... Decybeli nie ma az tak wiele, co mi sie podoba bo tak chcialem, ale z drugiej strony dzwiek nie jest az tak basowy jak to sobie wyobrazalem, no chyba ze dla mnie z gornej pozycji sluchacza-kierowcy nie slysze tego co najlepsze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no chyba ze dla mnie z gornej pozycji sluchacza-kierowcy nie slysze tego co najlepsze?

dokładnie tak jest. dopiero niedawno miałem okazje usłyszeć swojego przelatującego asfaltem. zupełnie inne wrazenie. bardziej mi sie podoba jak go słychać z boku niz w czasie jazdy na nim.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie i Piękne Panie!

Nie wiem gdzie się chwalić najsampierw, więc zacznę tutaj...

Gratuluje!

 

W piątek stałem się posiadaczem ślicznego 600SS z '96 roku w sexy pół-owiewce :bigrazz:

A ja wczoraj zanabylem droga kupna ducata st2. W najszybszym malowaniu :)

 

Jest fajnie, ale do mega fajnosci brakuje mi kilku rzeczy. Np. wskazowka obrotomierza zyje wlasnym zyciem. Pokazuje wszystko procz obrotow silnika. Pierwszy pomysl, to przeczyscic styki przy zegarze. Dobry trop? W weekend bede mial troche czasu, to podlubie.

 

Niestety z silnikiem jest lekko "nie halo". Szczegoly - jesli mozna - opisze w nowym watku, zeby sie nie zgubilo w tym gaszczu ;)

 

pozdrawiam

rafal

 

p.s.

Dziekuje wszystkim za cierpliwosc i odpowiedzi na moje pytania. Zarowno tutaj jak i na priv. Jestem Waszym dluznikiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie PW z Theo (dzięki Ci za info), nadal proszę o poradę co wybrać?

120/60-17 oraz 160/60-17

-Metzeller?

-Dunlop?

-Pirelli?

-Avon?

 

Proszę o konkretne modele i porady użytkowników.

Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponawiam pytanie

 

czy ktoś zna/oglądał?

 

http://www.moto.allegro.pl/item695510400_d...0ss_620s_s.html

 

dzisiaj dotarł do mnie kask. kupiłem na fc-moto. czarny mat shoei xr-1000 :)

jeszcze duka nie stoi w garażu ale gęba i tak już się cieszy :crossy:

 

pozdrawiam

Robert

 

ps. franek - jednak zostajesz przy wdowie?

 

EDIT

Boa - gratulacje. koniecznie umieść fotki ! :)

Edytowane przez Mikos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piatek i sobote wreszcie mialem troche czasu i zajalem sie dawno juz zaplanowanym krojeniem wydechow. Z oryginalow zostala tylko obudowa, w srodku znalazla sie rura perforowana sr. 50 mm tlumiona welna stalowa (glownie). Efekt tych dzialan moze i nie jest najgorszy, ale prawde mowiac spodziewalem sie lepszego... Decybeli nie ma az tak wiele, co mi sie podoba bo tak chcialem, ale z drugiej strony dzwiek nie jest az tak basowy jak to sobie wyobrazalem, no chyba ze dla mnie z gornej pozycji sluchacza-kierowcy nie slysze tego co najlepsze?

 

Wełna stalowa nigdy nie da ci łądnego miękkiego basu ,stosuje się ją nie zbyt wielką ilość owijając przelot z rury perforowanej w celu ochrony wytłumień mineralnych (kocyka szklanego,wełny mineralnej,wełny kominkowej) przed powolnym lecz bezlitosnym wydmuchiwaniem przez pęd spalin.

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam Ci Pirelli Diablo (bez Corsa w nazwie). W tej chwili używam trzeciego kompletu w moim życiu i są super!!!

Mam jeszcze doświadczenie z Michelinami PilotSport. Są niezłe ale ciutke gorsze od Pirelek.

Edytowane przez duke75

DESMOBSESSION DOC POLSKA

 

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wełna stalowa nigdy nie da ci łądnego miękkiego basu ,stosuje się ją nie zbyt wielką ilość owijając przelot z rury perforowanej w celu ochrony wytłumień mineralnych (kocyka szklanego,wełny mineralnej,wełny kominkowej) przed powolnym lecz bezlitosnym wydmuchiwaniem przez pęd spalin.

 

 

Uzylem wlasnie welny mineralnej owinietej na welne stalowa, nie chcialem sie tylko wdawac w takie szczegoly na forum. O efektach juz wspomnialem, no chyba ze moje wrazenia byly zbyt subiektywne, bo zauwazam, ze przechodnie ciekawie spogladaja w moja strone kiedy przejezdzam he he

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Niestety z silnikiem jest lekko "nie halo". Szczegoly - jesli mozna - opisze w nowym watku, zeby sie nie zgubilo w tym gaszczu ;)

 

Glupio tak odpisywac na wlasnego posta, ale coz robic ;)

O klopotach z silnikiem ST2 rozpoczalem osobny temat, jednak moderator przeniosl go do dzialu Mechanika. Byc moze nie wszyscy spece od ducati tam zagladaja, wiec pozwole sobie zapodac tutaj linka do tej dyskusji. Bede wdzieczny za podpowiedzi gdzie szukac rozwiazania problemu.

 

http://forum.motocyklistow.pl/ST2-klopoty-...em-t119465.html

 

pozdrawiam

Rafal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...