Skocz do zawartości

co kupić po mtx200r?


Rekomendowane odpowiedzi

zoltecek napisał:

a ja myśle ze jezeli czujesz sie na siłach to sproboj ja na xt 350 przesiadłem sie ze skutera 50cm

 

Tylko że XT to 4T i oddawanie mocy ma"płynne" natomiast 2T ma to pier**nięcie

Dokładnie. MTX 200 a dobra seta seta to spora różnica. Koledzy którzy jeźdzą na lc4 600 po przehechaniu seta byli zmeczeni na maxa i sie dziwili ze to takie wsiekłe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jak odkrecałem manetke na poczatku dla mnie tez było wciekłe ze az sciagało mnie z siodełka na nieszczescie człowiek sie szybko przyzwyczaja do mocy i che stale wiecej i wiecej ...

 

i tak dalej mowie ze niech kupi sobie cwiartke 125 to dla mnie tylko połsrodek pojezdzi troszke i bedzie znow chciał sprzedac

osobiscie sam bym chciał 250 ale z powodow czysto serwisowych odechciaea mi sie tego typu sprzety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

125 to dla mnie tylko połsrodek pojezdzi troszke i bedzie znow chciał sprzedac

czemu skoro jest mocniejsza i dużo dziksza od twojej xt? do tego mniejsza masa robi z dobrej 125cc naprawde fajny sprzet. oczywiście nie ma takiego momentu obrotowego i czasem pod górke może być ciężej. Ale nie mów że to półśrodek.

Ile koni i jaki moment obrotowy ma XT 350?

A co to sa powody czysto serwisowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

125 to dla mnie tylko połsrodek pojezdzi troszke i bedzie znow chciał sprzedac

czemu skoro jest mocniejsza i dużo dziksza od twojej xt? do tego mniejsza masa robi z dobrej 125cc naprawde fajny sprzet. oczywiście nie ma takiego momentu obrotowego i czasem pod górke może być ciężej. Ale nie mów że to półśrodek.

Ile koni i jaki moment obrotowy ma XT 350?

A co to sa powody czysto serwisowe?

 

1.nie mam juz xt on miał ok 32KM nie wiem jaki miał moment ale wystarczajacy zeby pod pionowa góre z miejsca ruszyc i podjechac

2powody czysto serwisowe to wszystkie wymiany tłok itd o wysokim spalaniu juz nie wspomne dlatego własnie wybrałem 4T nie trzeba sie z nimi tyle pierd****

3 seta to sprzet za mocno bzyczacy ma za wysokie obroty i moment jest przy najwyzszych obrotach dlatego setki maja ciezko pod gorke bo za mocno sie kopia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.nie mam juz xt on miał ok 32KM nie wiem jaki miał moment ale wystarczajacy zeby pod pionowa góre z miejsca ruszyc i podjechac

 

Troche z ta moca przesadziłeś :evil: o jakies 5KM, ale mysle ze dla kogoś kto zaczyna jezdzić to i tak nie poczułby różnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i 27 jest prawdziwą mocą!

 

 

No ja nie wiem czy przesadzil moj Dr ma np 32 koniki

 

Nie kazda dr tyle ma. Niektore wydechem wykastrowane do 27 wlaśnie ( i moze jeszcze czyms)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no własnie oto chodzi ze powinna byc moc 32KM tyle firma przewidziała dla tego silnika a z powodow nie wiem jakich sa te silniki w niemczach sa kastrowane nawet jak widac do 17KM

 

W niemczech dlatego maja motocykle zaniżoną moc ponieważ taka jest ustawa. I jak by miał motocykl chociaż więcej niż 2 koniki to juz go nie zarejestruje. Dlatego jak sprowadzaja do nas to odrazu je odblokowuja.

To jest prosta rzecz odlokować

W niemczech np. pojemność 350ccm ma miec 27 koni i koniec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...