Skocz do zawartości

podtlen do dwusuwa


vlad195
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

tak jasne to teraz napisz maila do tej firmy z ktorej srony to pokopiowales i zapytaj czy zaloza ci instalacje do jawy??HAHAHAHAH,człowieku nieosłabiaj mnie,albo nie wiesz co zamiast sie z toba sprzeczac to zrobimy inaczej załuz se ten podtlenek w tej jawie i napisz nam jakie beda efekty...tylko niezrub se krzywdy a najlepiej jak bys załozyl se dwa kaski na głowe...powodzenia...

 

 

P.S.a te czesci co masz do spzredania to lepiej se zostaw bo napewno ci sie przydadza po załozeniu podtlenku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SOVIETVW Spodziewałem się takiej odpowiedzi z twojej strony. Jak nie wiesz co masz odpowiedzieć to odwracasz kota ogonem. Prezentujesz tymi postami jaki to jesteś "spec". A tak na marginesie to pisz w wordzie, bo się tych wypocin nie da czytać. POZDRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popierwsze nic nieprezentuje tylko pisze to co wiem,pozatym jesli chcesz czepiac sie bledow to przenies sie na jakies forum polonistyczne i pisz dyktanda,pozatym jestem dysortografem moge ci przeslac skan orzeczenia z poradni jesli ci to tak bardzo przeszkadza,nie mniej napewno wiem wiecej niz ty bo ty niepotrafisz powiedziec nic,skoro taki jestes madry to pokaz mi jakiegos 2T z podtlenkiem tylko niech to niebedzie jakis japonski wynalazek ktory wyszukasz w google na stronie z mongolii,i powiedz cos ciekawego,albo najlepiej poczytaj troche o tuningach silnikow,sposobach doladowania silnika,pozatym skoro valdi 195 twierdzi ze 2T ma wystarczajace smarowanie do podtlenku to ok.ciekawe tylko na jakim oleju mixil s?? a moze semi synthetic 2T z orlenu,ludzi wy wiecie co wy wogule piszecie,podtlenek daje takiego kopa, ze pierwsze co tłoki by sie rozpadly w tej jawie igielki w lozyskach by sie sprasowaly chyba,ten silnik nie jest przystosowany technologicznie do takiej mocy,szprzegło skrzynia biegow zmielila by sie jak tylko bys dodał gazu,gdyby oczywiscie silnik wytrzymal co jest niemozliwe przy takim obciazeniu,lancuch koła lozyska wszystko wsio by trzeba bylo zmieniac przerabiac do czegos takiego co traci poprostu sens,i nieupierajcie sie bo niemacie racji...

 

[ Dopisane: 28-01-2006, 23:10 ]

ja wiem ze kazdy by chcial zeby jego moto bylo wyjatkowe i jezdzilo lepiej niz inne,ale nie podtlenek to jest awykonalne w jawie ,etz itd...sa inne sposoby na podniesienie mocy,ja osobiscie oprucz wypolerowanych kanałow bede teraz eksperymentowal z japonskim gaznikiem mebranowym MICUNI,efekt moze byc ciekawy ale rownie dobzre moze to byc porazka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypominasz mi 9 letniego wymądrzającego się chłopaczka, z którym niedawno rozmawiałem, zapytany co daje podtlenek odpowiedział: "no wtedy auto jedzie 300km/h". To dobrze że wiesz więcej ode mnie i większości ludzi na tym forum. Ja nie wnikam do dyskusji, czy 2T poleci na podtlenku. Gdy ktoś poprostu odpowie nie po twojej myśli, to się już gubisz i atakujesz. A inną sprawą jest to, że : "podtlenek daje takiego kopa...", myślisz, że tego nie da się regulować ?!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale dlaczego stwierdzasz ze wiem wiecej od wszytskich na forum wcale tak nietwierdze,a jesli chodzi o podtlenek to ok da sie regulowac,ale co myslisz ze jak wyregulujesz to nie bedzie problemow z zywotnoscią,tzn zalezy jeszcze na jaka moc liczysz zakladajac podtlenek,bo moze sie okazac ze koszty beda takie albo wyzsze niz zakup mocniejszego moto,pozatym tak czy inaczej takie gwaltowne wzrosty mocy nie wpyna dobrze na zywotnosc silnika,te czesci sa przystosowane do jazdy na beznzynie i to czesto niewytrzymuja jak ktos wstawia,a podtlenek to jest smierc dla silnika odrazu,odnosnie smarowania to ok moze i podtlenek rozpuszcza sie w benzynie,nie przecze bo tego nie wiem,ale to ze sie rozpuszcza w benzynie jeszcze nieznaczy ze silnik ma zapewnione smarowanie,wez pod uwage ze jesli podtlenek daje duzo wiecej mocy to jest duzo wieksze obciazenie z ktorym smarowanie silnika 2t sobie nieporadzi bo jest okrutnie prymitywne dl;atego tez silniki 2t maja tak mala zywotnosc w porównaniu z silnikami 4T...

 

[ Dopisane: 28-01-2006, 23:33 ]

w silnikach 4T jesli sie niemyle to nie mozna jechac dluzej nic 30-40 sek bo to niezdrowo dla silnika a co dopiero w 2T...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze zasadnicze pytanie czy założenie podtlenku nie potroi(4,5,6,7) wartosci jawy, i po drugie primo czy jawa ma na tyle mocną konstrukcje aby bez przeróbek wytrzymała jakiś odczuwalny przyrost mocy.I po trzecie primo wytrzymajcie z takimi tematami do 1 kwietnia .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wlasnie znalazlem strone z ktorej valdi 195 skopiowal tyle tekstu z ktorgo w sumie nie wynika nic konkretnego tylko ciekawe ze wybrał tylko to co przemawia za jego racjami... a np to juz nie...

 

"Dzisiaj wtrysk podtlenku tak jak i wiele innych przeróbek takich jak: sportowe wałki rozrz±du, większe i mocniejsze gaĄniki, sportowe układy wydechowe, montowanie turbosprężarek i superchargerów jest dobrym sposobem na zwiększenie moc silnika. Lecz jak żadna inna przeróbka może doprowadzić do znacz±cego zmniejszenia wytrzymało¶ci i trwało¶ci silnika poprzez niewła¶ciwe używanie i montaż."

 

silnik 2T nie jest w stanie zniesc takich obciazen,i wogule zadne moto typu Jawa czy MZ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, ja nie będę toczył dyskusji na ten temat, bo jestem za głupi i nie mam nerwów do tego. Dyskusja, chyba miała wyjaśnić, czy da się zastosować podtlenek w 2T, a nie sprawę wytrzymałości (to chyba logiczne, że tuning a żywotność nie idą w parze). Tak na marginesie: "te czesci sa przystosowane do jazdy na beznzynie...","...moze i podtlenek rozpuszcza sie w benzynie...", zastanów się czym jest N20, a póżniej na nim jeżdzij. POZDRO

 

edit. uwineliście mnie, dobra, temat może i na 1 kwietnia, ale ja bym chętnie się dowiedział, czy jest możliwe stosowanie N2O w 2T (jak nie to dlaczego)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gosciu zaczynasz mnie wkurwiac,masz napisane wszystko czarne na białym,to ze podtlenek rozpuszcza sie w benzynie napisał valdi 195 a nie ja wiec sie odpierdol!!! pozatym jesli chcesz tuningowac silnik to po to przerabia sie go mechanicznie i stosuje wzmocnione elementy zeby sie silnik nierozpadł po pierwszym wejsciu na obroty,wiec pie**olnij sie w ta pusta kalafe zanim cos napiszesz pozatym sam nie wniosles nic konkretnego do tego tematu bo widze ze ty wogule gowno wiesz o mechanice,a odpowiedz na twoje pytanie dlaczego nie mozna zastosowac podtlenku w 2T pisalem tu juz chyba z 5 razy ale ze ty jests tak tepy ze niepotrafisz tego wyłapac to napisze ci tak na prosty chłopski rozum i duzymi literami. PODTLENKU NIE MZONA ZASTOSOWAC W SILNIKU 2T PONIEWAZ SIE ROZPIERDOLI. mam nadzieje ze zrozumiałes, pewnie zostane teraz wyzucony z forum za te wszytskie przeklenstwa ale jak mam doczynienia z takim beztalenciem jak ty to wkoncu trace cierpliwosc...pozdrawiam wszytskich...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik jawy na 100% nie wytrzyma doladowania podtlenkiem azotu.moj znajomy mial przerobiony silnik jawy tzn gaznik, wal,cylindry,glowice itp ale co 2 tygodnie musial rozbierac silnik bo walki sie ukrecaly i tryby topily oraz palila niemilosiernie duzo powyzej 20,30 litrow na 100km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

alien 162 dzieki za jakies przyklady z zycia bo niektorzy na tym forum nie potrafia zroumiec podstawowych zaleznosci zastosowania doladowania w silnikch spalinowych...pozdrawiam...

 

[ Dopisane: 29-01-2006, 02:22 ]

znalazłem jeszcze to "Za dużo mocy...

 

Podniesienie mocy w systemie podtlenku azotu (może âdzięki systemowi podtlenku azotu"?) jest bardzo łatwe i tanie. Wišże się przeważnie z wymianš dysz, które montowane sš we wtryskiwaczu. Należy jednak pamiętać, że w ten sposób bardzo łatwo przekroczyć barierę bezpieczeństwa danej jednostki napędowej. Nikt nie jest w stanie przewidzieć dokładnie ile mocy będzie âza dużo" dla danego silnika. Przy wyższych przyrostach mocy, nie tylko za pomocš podtlenku azotu, zalecane sš wymiany poszczególnych częĹci silnika. Jednak nawet kute tłoki czy tytanowe korbowody nie dajš nam 100% pewnoĹci bezpieczeństwa "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wole remontować niz kupic se hayabuse bede miał przynajmniej coś do roboty

 

[ Dopisane: 29-01-2006, 12:34 ]

mam tu opinie kolesia ze strony o skuterach:

"Siemasz słuchaj do 2t mozna zamątawac podtlenek!! Jezeli na stronie mieloch są podtlenki do skuterów to niby dlaczego by nie mozna było by zamontowac. Są 2 rodzaje podtlenków do skutera sychi i mokry. Mokry jest lepszy moim zdaniem i mysle ze wszyscy się ze mną zgodzą pozdro"

 

[ Dopisane: 29-01-2006, 17:41 ]

a to jest link dla tych którzy niewieżą że do 2t niedarady

 

http://skutery-tuning.pl/modules.php?name=...ewtopic&t=16860

 

a zdjęcie tego skutera jest ze strony

 

http://skutery-tuning.pl/modules.php?name=...ewtopic&t=16860

 

tam jest jeszcze kilka zdjęć pozdro dla sovietvw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...