Gość Mzzz Opublikowano 20 Sierpnia 2002 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2002 Wymieniłem niedawno olej w Mz Etz 150 (wlałem Hipol Mf 80W/90) I teraz w żaden sposób niemożna złapać luzu. Wiem, że podobno jest to trudne w Mz-tach ale przed wymianą nie było to niemożliwe... Gdyby komuś zechciało się podać jakiś sposób żeby to naprawić to byłbym wdzięczny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bauer Opublikowano 20 Sierpnia 2002 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2002 Są dwa korki spustowe a właściwie jeden a drugi jest z takim motywem od skrzyni biegów i pewnie właśnie go odkręciłeś i tu tkwi przyczyna. W książce jest napisane że nie WOLNO!!! go odkręcać. to się chyba nazywało blokada biegu jałowego.najlepiej dorwij książkę "Jeżdżę motocyklem MZ" tam powinieneś znaleźć odpowiedż, dobra książka-polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mzzz Opublikowano 20 Sierpnia 2002 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2002 Tak, w etz 150 są dwa korki spustowe i i dodatkowy wkręt regulacji skrzyni biegów, którego nie ruszałem... Tak się składa, że mam tą książkę i niestety pominięto w niej całkowicie skrzynię biegów... (jest tylko o wymianie oleju i to wszystko) Dalej więc niewiem co mam robić????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidewinder Opublikowano 21 Sierpnia 2002 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2002 DOBRA A MOŻE WIECIE CO MAM ZROBIĆ GDY MZ 250 NAGAR WYCIEKA MI NA ZŁĄCZENIU KOLANKA I CYLINDRA ??????????????MOZE MAZNA MOCNIEJ DOKRĘCIĆ LUB WYMIENIĆ KOLANKO LUB CYLINDER :) PROSZE O POMOC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysztof Opublikowano 21 Sierpnia 2002 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2002 DOBRA A MOŻE WIECIE CO MAM ZROBIĆ GDY MZ 250 NAGAR WYCIEKA MI NA ZŁĄCZENIU KOLANKA I CYLINDRA ??????????????MOZE MAZNA MOCNIEJ DOKRĘCIĆ LUB WYMIENIĆ KOLANKO LUB CYLINDER :) PROSZE O POMOC No wiemy!Są dwa sposoby obchodzenia się zkolankiem/cylindrem:1. Mocujesz tłumik , przykręcasz do ramy i na dole silnika a potem z mozołem wciskasz kolanko w dziurę w cylindrze i przy pomocy młotka dokręcasz na chama nakrętke uszkadzając gwint cylindra i kolanko.2. Właściwy. Oczyść dokładnie gwint w otworze cylindra. Oczyśc nakrętke kolanka. Najpierw zamocuj samo kolanko w cylindrze dokręcając z czuciem nakretke a poptem dopiero "nadziej" na tył kolanka tłumik i zamocuj go. powinno to zlikwidować wyciek. AD Brak luzu.rzeczywiście w skrzyni biekgów są dwa korki wiekszy z magnesem służący do spusczania oleju i mniejszy ze sprężynką i kulką do zatrzasku wałka od zmieniacza biegów. Warto przy zmianie oleju odkręcić oba. Uwaga! bardzo często zdaza się że sprężynka odkształca się podczas wkręcania. Wymaga to sporej ostrożnośći. MOżliwe że w opisanym przypadku sprężyna dostała się w zwitki gwintu. Przy prawidłowym wkrecaniu mozna do końca wkręcić korek palcami. Jezeli szlag trafił sprężynę - jest pogięta to trzeba ją wyrównać płaskoszczypami. A zobacz też czy jest tam kulka, możliwe że już gdzieś wcześniej wypadła.Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Sierpnia 2002 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2002 DZIĘKI KRZESZTOF WYPRÓBUJE TE STARE INDIAŃSKIE SPOSOBY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidewinder Opublikowano 21 Sierpnia 2002 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2002 DZIĘKI KRZESZTOF WYPRÓBUJE TE STARE INDIAŃSKIE SPOSOBY KUŚWA ZNOWU ZAPOMNIAŁEM SIĘ ZALOGOWAĆ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mzzz Opublikowano 23 Sierpnia 2002 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2002 Dzięki Sidewinder i Bauer... Dopiero dzisiaj zajrzałem do starego oleju i.. he he wyłowiłem stamtąd kulkę i sprężynkę... Ciekawe natomiast do czego jest ta trzecia śruba z zagiętą podkładką, którą brałem za tą właśnie od regulacji skrzyni biegów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość G Opublikowano 28 Sierpnia 2002 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2002 wypierdol ją w krzaki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidewinder Opublikowano 29 Sierpnia 2002 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2002 wypierdol ją w krzaki Sam się wyp..ol, jemiole. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2003 Mam problem: w mojej Mz 150 brkuje luzu. Problem pewnie tkwi w tym ze nie ma srubki z kulka i sprezynka. Wiec kupilaem taka srubke ale nie chce sie wkrecic w silnik. Nie wiem czy kupilem nieodpowiednia srubke, czy cos nie tak z silnikiem??? srednica gwintu tej sruby to o ile dobrze pamietam to 12 mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 27 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2003 DOBRA A MOŻE WIECIE CO MAM ZROBIĆ GDY MZ 250 NAGAR WYCIEKA MI NA ZŁĄCZENIU KOLANKA I CYLINDRA ??????????????MOZE MAZNA MOCNIEJ DOKRĘCIĆ LUB WYMIENIĆ KOLANKO LUB CYLINDER :wink: PROSZE O POMOCz tego co mi sie zdaje to możesz mieć popiepszony dyfuzor w wydechu - zmieniałeś oststnio tłumik?? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.