Skocz do zawartości

Cylinder Polini Sport 70 - Docieranie


Bari
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gdy silnik pracuje wolno na sworzniu robi sie stuk gora dol jezeli obroty sa wieksze robi sie wieksza sila zamaachowa i sworzen chodzi po lozusku hmm tak jak bys krecil jakis okrąg na dlugopisie ;]tyle ze ten obieg jest minimalny;]Dlatego dzwiek ustaje przy wyzszych obrotach ;]Bo nie wiem czy iwsz otwor na sworzen nie jest idealnie na srodku tloka;]Bo podczas pracy tlok by stanol w miejscu na gorze;]Jest on minimalnie przesuniety w strone obrotu waly czyli zazwyczaj w strone okna wydechowego;]W silnikach ktore mają Cylinder pod katem 90 stopni jednocylindrowcy da sie to nawt zauwazyc ;]pozdrawiam

 

[ Dopisane: 26-01-2006, 21:53 ]

za bledy sory :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc zdaje sprawozdanie. ROzebrałem silniczek, i sworzeń w idealnym stanie łozysko tak samo,po włożeniu w główkę korby luzu nie ma prawie w ogóle (gdy jest włożony sworzen)na łozysku łaczacym wał z korba minimalny luz(korba minimalnie rusza sie na boki)ale luzu góra dół nie ma.moim zdaniem to chyba pierscionki "grają" :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...