kuba_195 Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 chyba będe musiał to oblukać...Pzdr... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 Gdy silnik pracuje wolno na sworzniu robi sie stuk gora dol jezeli obroty sa wieksze robi sie wieksza sila zamaachowa i sworzen chodzi po lozusku hmm tak jak bys krecil jakis okrąg na dlugopisie ;]tyle ze ten obieg jest minimalny;]Dlatego dzwiek ustaje przy wyzszych obrotach ;]Bo nie wiem czy iwsz otwor na sworzen nie jest idealnie na srodku tloka;]Bo podczas pracy tlok by stanol w miejscu na gorze;]Jest on minimalnie przesuniety w strone obrotu waly czyli zazwyczaj w strone okna wydechowego;]W silnikach ktore mają Cylinder pod katem 90 stopni jednocylindrowcy da sie to nawt zauwazyc ;]pozdrawiam [ Dopisane: 26-01-2006, 21:53 ]za bledy sory :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 więc zdaje sprawozdanie. ROzebrałem silniczek, i sworzeń w idealnym stanie łozysko tak samo,po włożeniu w główkę korby luzu nie ma prawie w ogóle (gdy jest włożony sworzen)na łozysku łaczacym wał z korba minimalny luz(korba minimalnie rusza sie na boki)ale luzu góra dół nie ma.moim zdaniem to chyba pierscionki "grają" :idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.