enduroguy Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 ten kolega ktory ma sende mowil ze jest robiona na licencji KXCZłowieku leże po prostu... Jak coś jest zielone to nie znaczy że to kawasaki. Senda i KX --> dobre :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 ale ja tez tak slyszalem A ja słyszełem' date=' że Chuck Norris potrafi trzasnąć obrotowymi drzwiami :mrgreen: Aha czyli derbi produkował własne silniki nie jakieś am6 czy rotax??Tak dokładnie tak jak piszesz. Silnik jest bardzo dobry i ma spore mozliwsci tunigu, jednak podwózka jest za kiepska do niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 Bartos_SzPaQ napisał:ale ja tez tak slyszalem A ja słyszełem' date=' że Chuck Norris potrafi trzasnąć obrotowymi drzwiami [/quote']To jest akurat prawdą ;) gutek_rapier napisał:Aha czyli derbi produkował własne silniki nie jakieś am6 czy rotax?? Tak dokładnie tak jak piszesz Strzałek ale Gilerka GSM jest chyba robiona też na silniku Derbi? Minarelli to nie jest napewno... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 19 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 sory że pytam ale chce wiedzieć co to znaczy jednak podwózka jest za kiepska do niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 sory że pytam ale chce wiedzieć co to znaczy Strzalek_t napisał:jednak podwózka jest za kiepska do niego. To znaczy ze Senda ma cienki zawias ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 19 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 jaki zawias?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 jaki zawias?? Zawieszenie. I tu dosłownie Kuba napisał. Nie dość, że jest cienki ( chodzi o średnice) to jeszcze jest "cienki" - tu chodzi o sztywnośc i prace. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 19 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 aaa trza było tak odrazu.Ja swoim napewno niebede skakał.może jedynie bede stawiał na gume ale takie coś chyba powinno wytrzymać a co najczęściej sie w tych amorkach rozwala?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 aaa trza było tak odrazu.Ja swoim napewno niebede skakał.może jedynie bede stawiał na gume ale takie coś chyba powinno wytrzymać a co najczęściej sie w tych amorkach rozwala??Tu też chodzi o prace... Przedewszystkim o prace i zaręczam Ci ze to dosc wazna sprawa w tego typu sprzecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 19 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 no o prace też ale najważniejsze żeby sie nie psóły ja chce mieć twarde amorki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 Hmm powiem tak Moim zdaniem Ramajest tak jak mowicie za ciezka troszke..Tak samo troche charakterystyka silnika seryjną sendą naprawde sie nieprzyjemnie jezdzi ponizej 5tys obrmin... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 19 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 a właśnie gdzie są seryjnie blokady?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_krisss Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 a właśnie gdzie są seryjnie blokady??Seryjne błokady to są napewno na wydechu Ja mam Sende i nie nażekam na nią A jak chcesz mieć twardsze zawieszenie to możesz zawsze olej zmienić na bardziej gęstrzy.Ja mam dobre zdanie o swoim Derbi Bo jak ktoś szanuje maszyne to ona będzie mu długo słuzyć. PS. Maszyna maszynie nie równa wiec nie ma co porównywać jednego moto do drugiego. To moje zdanie... POzdrO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 W Derbi Sendzie R Blokady to-Wydech...I POdpiety Kabel na Module zaplonowym pod zablkowane wejscie ;) wystarczy przelozyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 Ja mam dobre zdanie o swoim Derbi Bo jak ktoś szanuje maszyne to ona będzie mu długo słuzyć. To prawda. Ja mam czesto do czynienie z dwoma egzeplarzami i sa praktycznie bezawayjne. Oba po tuningu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.