Wicher Opublikowano 14 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2006 Witam wszystkich :) Mam drobny problem z elektryką w Fazerze 600 z 2001 roku, a niestety jestem w tej dziedzinie zielony i może znajdzie sie tutaj ktoś, kto móglby mi pomóc :P Przejdę do meritum sprawy :) Nie dziala mi glówny wlącznik swiatel drogowych. Jednak ten maly przycisk slużący do tzw."mrugnięcia" dziala i następuje zmiana mijania-drogowe. Po przekręceniu kluczyka slychać cyknięcie(czasami dluższe)tego przekaźnika przy akumulatorze. Zaświeca się kontrolka poziomu oleju, rezerwy i kontrolka cieczy chlodzącej i za chwilke gasną (to uznalem za normalną procedurę). Gdy silnik już pracuje i wciskam tzw."mrugniecie", to zapalaja się w/w kontrolki + znikają wskazania licznika kilometrów i zegarka+wskazówka obrotomierza opada do samego "zera". Po odpuszczeniu"mrugniecia" wszystko wraca do normy, jednak po kolejnej próbie problem nie zawsze się pojawia. Rozebralem przelacznik, wszystko jest tam na swoim miejscu, ale po zwarciu kabelków od "mrugniecia" następuje zmiana, po zwarciu kabelków z przelącznika glównego nie widać efektów :/ Rozumiem, ze nie doplywa tam prąd, ale co z tymi zapalajacymi sie kontrolkami w czasie "mrugniecia" i cykającym momentami dłuzej przekaźnikiem ?? Za wszelkie cenne porady i ewentualna pomoc z góry dziekuje ;) Pozdrawiam Michał ;) Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 14 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2006 Wicher możemy pogadać o elektryce ale na Boga proszę Cię zmień avatar 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...