agassi Opublikowano 14 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2006 Zauwazylem ze delikatnie poci sie kolektor przy laczeniu glowica-kolektor oraz poci sie na laczeniu kolektora z wydechem, tam gdzie taka gumka jest. Nie bylo by to problemem gdyby nie to ze przy ostrej przegazowce troche niedopalonego paliwa z olejem chlapie na tyl wahacza i wali po zacisku oraz minimalnie po tarczy. Ile te dwie uszczelki kosztuja i skad je wziac (KTM-Krakow?) oraz czy macie jakis katalog czesci do ktma.Druga sprawa to to czy latwo rozlaczyc wydech od kolektora bo rozumiem ze przy glowicy to jedynie odkrece te 4 srubki a w srodku jest jakas kryza co trzyma kolektor z uszczelka do kupy? Rozbieral to juz ktos z was?pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 14 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2006 oraz czy macie jakis katalog czesci do ktma.http://www.ktm-parts.com/ Druga sprawa to to czy latwo rozlaczyc wydech od kolektora bo rozumiem ze przy glowicy to jedynie odkrece te 4 srubki a w srodku jest jakas kryza co trzyma kolektor z uszczelka do kupy? Rozbieral to juz ktos z was? Ja to rozbierałem. Po profilu wnioskuje że masz SX 125 a tam wydech jest przy cylindrze a nie głowicy. Te uszczelki to oringi są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agassi Opublikowano 14 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2006 oraz czy macie jakis katalog czesci do ktma.http://www.ktm-parts.com/ Druga sprawa to to czy latwo rozlaczyc wydech od kolektora bo rozumiem ze przy glowicy to jedynie odkrece te 4 srubki a w srodku jest jakas kryza co trzyma kolektor z uszczelka do kupy? Rozbieral to juz ktos z was? Ja to rozbierałem. Po profilu wnioskuje że masz SX 125 a tam wydech jest przy cylindrze a nie głowicy. Te uszczelki to oringi są. Ok, strzalek poratuj szybko bo wlasnie znajomy mowi ze "zj$%%lem"mianowicie wkrecilem do konca srubke od lewej strony cylindra (te na takiej blaszcze w ksztalcie 8mki, druga srubka bardziej po prawej) podobno sluzy do regulacji kolektora i miala byc troche wykrecona a ja, ja wkrecilem bo myslalem ze jest luzna, wiesz jak powinna byc odkrecona? tzn ile obrotow od pelnego wkrecenia jej w cylinder? prosze o szybko odpowiedz, pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 14 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2006 Ok' date=' strzalek poratuj szybko bo wlasnie znajomy mowi ze "zj$%%lem"mianowicie wkrecilem do konca srubke od lewej strony cylindra (te na takiej blaszcze w ksztalcie 8mki, druga srubka bardziej po prawej) podobno sluzy do regulacji kolektora i miala byc troche wykrecona a ja, ja wkrecilem bo myslalem ze jest luzna, wiesz jak powinna byc odkrecona? tzn ile obrotow od pelnego wkrecenia jej w cylinder? prosze o szybko odpowiedz, pzdr.[/quote'] Niestety nie moge skojarzyć o jakie śrby Ci chodzi.Po drugie to jaka regulacja kolektora?? tam zawór wydechowy reguluje sie śrubą z prawej strony.Jezeli dobrze myśle to dokręciłeś śrubki od odpowietrzenia ataku a one nic nie regulują. tylko przykrecają zaślepke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agassi Opublikowano 14 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2006 Chodzi mi o te ciemna srube z dwoch znajdujacych sie na tej zaslepce po prawej stronie od tej drugiej zaslepki z wezykiem na cylindrze. LINK Chyba jednak musi byc wykrecona bo na zdjeciu tez jest ciemna a moja byla wokol oblepiona olejem, podobno motgor jest slabszy jezeli sie tego nie wyreguluje, szlak by trafil chcialem byc zbyt pedantyczny, ale na zdrowy rozsadek to jezeli ma byc wykrecona to prosciej wlozyc podkladke i wkrecic, nic juz nie kumam dlaczego tak jest, pzdr. [ Dopisane: 14-01-2006, 17:43 ]okej, dalem rade wszystko bangla srubka poluzowana jak uprzednio.aha zapomnialem dodac, pierwsza gleba zaliczona :lol:pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 http://www.ktminfo.com/partscat/Parts.asp?...320881&CatID=23 Podejrzewam że zakontrowałeś za mocno element 21 (oś zaworu wydechowego). Klapka 20 jest centrowana tymi ośkami. Złe wyregulowanie powoduje kompletne zablokowanie lub ocieranie jej o kanał wydechowy. Według serwisówki klapkę 20 centrujesz na ośkach 21 dwoma szczelinomierzami 0,2 mm względem otworu wydechowego. Wtedy dokręcasz ośki 21 do oporu a następnie poluzowujesz o 1/8 obrotu. Na koniec oczywiście zakładasz zabezpieczenia w kształcie "8" Jeśli odkręcałeś ośkę tylko z jednej strony to ja tylko bym ją dokręcił i poluzował o 1/8 obr. Możesz sprawdzić działanie zaworu wydechowego. Odkręć płytke z wężykiem 7 po lewej stronie cylindra. Sprawdż czy przesuwa się przy dodawaniu gazu pierścień 67 widoczny w dziurze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agassi Opublikowano 15 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 http://www.ktminfo.com/partscat/Parts.asp?Page=03503370&Cat=320881&CatID=23 Podejrzewam że zakontrowałeś za mocno element 21 (oś zaworu wydechowego). Klapka 20 jest centrowana tymi ośkami. Złe wyregulowanie powoduje kompletne zablokowanie lub ocieranie jej o kanał wydechowy. Według serwisówki klapkę 20 centrujesz na ośkach 21 dwoma szczelinomierzami 0,2 mm względem otworu wydechowego. Wtedy dokręcasz ośki 21 do oporu a następnie poluzowujesz o 1/8 obrotu. Na koniec oczywiście zakładasz zabezpieczenia w kształcie "8" Jeśli odkręcałeś ośkę tylko z jednej strony to ja tylko bym ją dokręcił i poluzował o 1/8 obr. Możesz sprawdzić działanie zaworu wydechowego. Odkręć płytke z wężykiem 7 po lewej stronie cylindra. Sprawdż czy przesuwa się przy dodawaniu gazu pierścień 67 widoczny w dziurze.Super!! O takie info mi wlasnie chodzilo :) :twisted: choc coprawda srubke cofnalem do poprzedniego polozenia bo sie nie chce dalej odkrecac palcami wiec na bank jest jak bylo, teraz za to walcze ze swieca i dysza, ale te schematy super czegos takiego szukalem wlasnie. Wielkie dzieki, pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.