Gremlin Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 Witam jestem nowo zarejestrowany ale forum to odwiedzam często szukając podpowiedzi do zagadki o jawie ts 350 :buttrock: .Swój moto kupiłem niedawno ok. miesiąc temu, ładnie pracował do czasu gdy pojawiły się problemy- problemy z odpaleniem jak był zimny.Wystarczyło podlać paliwa pod świece i było ok.Zdarzało sie tez ,że odpalał od razu tak jak podaje serwisówka na przekór wszystkim.MOtor ładnie pracował, wkręcał sie na obroty,miał kopa i wszystko ok.Odkręcałem swiece i były mokre tzn. paliwo dochodziło, iskra była, aku naładowany <2 miesieczny> ,zapłon elektroniczny promoto ,świece ngk.,wyjołem gażnik był czysty widac było drożne dysze, iglica na 1 rowku od góry.Teraz nie moge go odpalić w ogóle. Zajechałem od intensywnego kopania 4 świece nie daja iskry a jak dawały to wg mnie słaba choć mam zapłon elektr.<nie mam porównania jaka powinna być prawidłowa iskra ze względu na znikome doświadczenie>Wie ktoś jak sprawdzić czy zapłon jest dobry.? Jak kopie to zielona dioda mrugała, a jak odpaliła to swieciła ciagle<wszystko co zaobserwowałem>KIedyś odpaliła od kopa po tygodniu stania w garazu lecz gasła na wolnych obrotach kiedy sie przejachałem nie palił chyba na jeden cylinder bo nie miała mocy.Co tu nie tak? Pomóżcie..Dodam ze zapłon poprzedni właściciel wysyłał na gwarancji, silnik jest po remoncie 2 szlif, nowa instalacja elektr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 Dodam ze zapłon poprzedni właściciel wysyłał na gwarancji, silnik jest po remoncie 2 szlif, nowa instalacja elektr. Kumpel tez napalil sie na ten zaplon elektroniczny firma (robi je jakis gosciu pod Poznaniem) Promoto. tylko ze kumpel testowal ten zaplon w m72. Dwa razy mu sie spalil i dwa razy producent wymienil mu na nowy. Za trzecim spaleniem musial doplacic 100zl i juz go nie montowal tylko sprzedal na allegro i teraz jezdzi na oryginalnym zaplonie. :buttrock: Przy spaleniu tego cacka to ta dioda chyba w ogole sie nie pali. Jezeli u Ciebie sie swieci to wyglada na to ze zaplon OK. Napisz maila (lub zadzwon) do tego fachowca od zaplonow i zapytaj sie dla pewnosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gremlin Opublikowano 8 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 Napisałem juz maila do tego zapłoniarza ciekawe co mi doradzi jezeli cokolwiek mi odpisze.Zastanawiam sie jak czesto wymieniacie swiece w swoich maszynach?Bo chybaa nie tak rzadko jak podaje manual ? Aha co z ta zwiekszona przerwa na swiecy do 1 mm przy zapłonie elektronicznym?Stosujecie sie do tego?Jak można sie przekonać że do cylindra dochodzi tyle paliwa ile trzeba do zapłonu mieszanki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tommyx11 Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 Rozbieral moze ktos przod w jawie? Sa tam lozyska czy jakies koronki? mozna dostac gdzies nowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek89 Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 mojemu bratu działo się podobnie tylko ze na zwykłym zapłonie...cos z kablami bylo nie tak najprawdopodobniej i czasem nie szlo jej odpalic pisałeś ze rozbierałeś gaźnik,a regulowałeś go potem??nie zalewa ci swiecy poprostu?? :buttrock: :crossy: :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gremlin Opublikowano 8 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 Rozbierałem ale złozyłem dosłownie tak samo tzn.spisałem jakie były ustawienia <ile obrotów każda dysza była wykrecona> ii znów tak samo. CO to znaczy ze ja zalewa?Wytłumaczy mi to ktoś tak łopatologicznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 za duzo mieszanki dostaje sie do cylindra za jednym razem i wszystkiego nie przepala inaczej jak wykreci sie swiece jest ona mokra :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gremlin Opublikowano 8 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 Kumam dobra załóżmy że tak jest co z tym zrobić zmienić skład mieszanki?Obniżyć poziom paliwa w gażniku czy inny pieron :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek89 Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 musisz zmniejszyć ilość podawanego paliwa do gaźnika,poprzez zmiane ustawienia jednej ze sróbek na gaźniku...jesli ci faktycznie zalewa swiece(tzn swieca jest mokra i czarna) i porządnie ją wytrzyj,weź szczotke drucianą,przecyść ją a tam gdzie powstaje iskra wsadz kawałek papieru sciernego i tez przeczyść....wsadz spowrtotem do cylindra,przykręć i spróbuj odpalić na pych,moze sie zdazyc ze sytuację z czyszczeniem bedziesz musiał powtórzyć kilkakrotnie, w zależności od tego jak bardzo masz zalane moto....pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gremlin Opublikowano 8 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 musisz zmniejszyć ilość podawanego paliwa do gaźnika,poprzez zmiane ustawienia jednej ze sróbek na gaźniku...jesli ci faktycznie zalewa swiece(tzn swieca jest mokra i czarna) i porządnie ją wytrzyj,weź szczotke drucianąCzy ktorys z jawowiczów wie o jaka regulację chodzi czy to jest śróba odskładu mieszanki i czy trzeba zwiekszyc dopływ powietrza? :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.