Skocz do zawartości

Światła - problema czy nie ??


Nitomen
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

mam pytanko czy dajac na swiatla drogowe (dlugie) swiatla mijania (krotkie ) wylaczaja sie czy pala sie i mijania i drogowe razem

 

oraz czy swiatło pozycyjne przednie musi byc w przelaczniku czy moze byc tylko po przekreciu klucza calkowicie w lewo za blokada kiery bo umnie w przelaczniku nie ma ale sa tylko po przekreceniu klucza calkowicie w lewo a przelacznik ma 3 stopnie OFF ,P ,ON

 

zarowka to pojedyncza H4 50/60 W

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanko czy dajac na swiatla drogowe (dlugie) swiatla mijania (krotkie ) wylaczaja sie czy pala sie i mijania i drogowe razem

 

zarowka to pojedyncza H4 50/60 W

 

W zarowce sa dwa wlokna i w danej chwili pali sie tylko jedno z nich. Jak sie wlacza swiatlo drogowe to mijania gasnie i na odwrot.

 

[ Dopisane: 05-01-2006, 17:03 ]

Jak chcesz to podaj maila to Ci wysle takie kserowki o swiatlach, bo akurat jestem w ich posiadaniu. Sa tam rozne rodzaje zarowek, reflektorow i sposoby ustawianaia swiatel . Bedziesz mogl poszerzyc swoja wiedze :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem w tym ze mam przeglad za 3 tygodnie i gosc moze sie czepic w nocy raczej nie latam wiec co do swiatel to aby tylko swiecily i 2 sprawa moze sie przepalic cos od dluzszej jazdy z takimi swiatlami ?? mijania sa ok tylko po przelaczneiu na drogowe jest cos nie tak i swieca sie obydwa zarniki zamiast jednego probowalem dojsc co i jak ale nie bardzo mi sie udaje mimo schematu elektryki z manuala a przelacznik swiatel jest dosc kiepsko rozwiazany i starch to wyjmowac bo mozna pogubic styki a i zlozenie tego do kupy jest dosc trudne :notworthy:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czeeeeee

 

 

 

ja mam to samo w simku a mam wszystko kładzione według schematu

 

W motorowerach jest taki patent ze podczas przełączania z mijania na drogowe przez chwile palą sie oba żarniki (jest to zabezpieczenie przed skokiem napiecia i spaleniem tylnej pozycji). Wiec jezeli u Ciebie swieca oba zarniki naraz to prawdopodobnie jest to wina przełacznika (no o ile instalacja jest polożona tak jak trzeba).

 

pozdrawiam herflik

 

ps Co do problemu Nitomena .. gdzies masz zwarcie .. albo przełacznik albo instalacja dalej . Czy cos sie spali ... nie znam mocy alternatora w Twoim moto wiec nie powiem , ale jezeli łaczna moc odbiornikow (chodzi o te dodatkowe 50W od swiatel mijania) przekracza mozliwosci alternatora to moga byc problemy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zarowce sa dwa wlokna i w danej chwili pali sie tylko jedno z nich
Wyjatkiem jest uzycie przycisku "PASS" gdzie swieca oba zarniki.
moze sie przepalic cos od dluzszej jazdy z takimi swiatlami ??
Podobno moze. Argumentowane jest to tym, ze polaczona moc obu zarnikow daje tyle ciepla, ze moze sie np. odbarwic odblysnik. Pewnosci co do tego nie mam... ale jest co caliem logiczne.

Proponuje Ci cos z tym zrobic. Schemat elektryki i jechana.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno moze. Argumentowane jest to tym, ze polaczona moc obu zarnikow daje tyle ciepla, ze moze sie np. odbarwic odblysnik. Pewnosci co do tego nie mam... ale jest co caliem logiczne.

Proponuje Ci cos z tym zrobic. Schemat elektryki i jechana.

 

Tak to prawda. Slyszalem nawet cos takiego ze jak stoisz w miejscu to nie wolno za dlugo palic swiatel drogowych (dlugich) bo sie mocno rozgrzewa reflektor. Natomiast jak jedziesz i wlaczysz dlugie to masz chlodzenie powietrzem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jak pisalem nie latam w nocy jesli na przegladzie sie gosc czepi to cza bedzie sie tym zajac instalka wyglada na nieruszana niewidac przerobek ale nie wykluczam zwarcia w kablach albo co pewniejsze cos z przelacznikiem glownym ;)

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie ale ja sprawdzałem żarówke (halogenową) podłączyłem mase gdzie trza i plus do jednego ok swieca sie długie potem do drugiego i świecą sie oba żarniki czyli chyba tak powinno być

 

Pierwsze slysze. Moim zdaniem pomieszales cos w podlaczeniu. Jezeli mase podlaczy sie nie do tej koncowki co trzeba to wtedy pala sie dwa zarniki ale swieca slabo (napiecie rozklada sie na dwa).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...