Nitomen Opublikowano 5 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2006 witam mam pytanko czy dajac na swiatla drogowe (dlugie) swiatla mijania (krotkie ) wylaczaja sie czy pala sie i mijania i drogowe razem oraz czy swiatło pozycyjne przednie musi byc w przelaczniku czy moze byc tylko po przekreciu klucza calkowicie w lewo za blokada kiery bo umnie w przelaczniku nie ma ale sa tylko po przekreceniu klucza calkowicie w lewo a przelacznik ma 3 stopnie OFF ,P ,ON zarowka to pojedyncza H4 50/60 W Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 5 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2006 mam pytanko czy dajac na swiatla drogowe (dlugie) swiatla mijania (krotkie ) wylaczaja sie czy pala sie i mijania i drogowe razem zarowka to pojedyncza H4 50/60 W W zarowce sa dwa wlokna i w danej chwili pali sie tylko jedno z nich. Jak sie wlacza swiatlo drogowe to mijania gasnie i na odwrot. [ Dopisane: 05-01-2006, 17:03 ]Jak chcesz to podaj maila to Ci wysle takie kserowki o swiatlach, bo akurat jestem w ich posiadaniu. Sa tam rozne rodzaje zarowek, reflektorow i sposoby ustawianaia swiatel . Bedziesz mogl poszerzyc swoja wiedze :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2006 problem w tym ze mam przeglad za 3 tygodnie i gosc moze sie czepic w nocy raczej nie latam wiec co do swiatel to aby tylko swiecily i 2 sprawa moze sie przepalic cos od dluzszej jazdy z takimi swiatlami ?? mijania sa ok tylko po przelaczneiu na drogowe jest cos nie tak i swieca sie obydwa zarniki zamiast jednego probowalem dojsc co i jak ale nie bardzo mi sie udaje mimo schematu elektryki z manuala a przelacznik swiatel jest dosc kiepsko rozwiazany i starch to wyjmowac bo mozna pogubic styki a i zlozenie tego do kupy jest dosc trudne :notworthy: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 5 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2006 ja mam to samo w simku a mam wszystko kładzione według schematu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 5 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2006 Ja jak jezdze na przeglady to diagnosta kaze mi tylko wlaczyc swiatla. Jak sie swieca to ok. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herflik Opublikowano 5 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2006 czeeeeee ja mam to samo w simku a mam wszystko kładzione według schematu W motorowerach jest taki patent ze podczas przełączania z mijania na drogowe przez chwile palą sie oba żarniki (jest to zabezpieczenie przed skokiem napiecia i spaleniem tylnej pozycji). Wiec jezeli u Ciebie swieca oba zarniki naraz to prawdopodobnie jest to wina przełacznika (no o ile instalacja jest polożona tak jak trzeba). pozdrawiam herflik ps Co do problemu Nitomena .. gdzies masz zwarcie .. albo przełacznik albo instalacja dalej . Czy cos sie spali ... nie znam mocy alternatora w Twoim moto wiec nie powiem , ale jezeli łaczna moc odbiornikow (chodzi o te dodatkowe 50W od swiatel mijania) przekracza mozliwosci alternatora to moga byc problemy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konik Opublikowano 5 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2006 W zarowce sa dwa wlokna i w danej chwili pali sie tylko jedno z nichWyjatkiem jest uzycie przycisku "PASS" gdzie swieca oba zarniki. moze sie przepalic cos od dluzszej jazdy z takimi swiatlami ??Podobno moze. Argumentowane jest to tym, ze polaczona moc obu zarnikow daje tyle ciepla, ze moze sie np. odbarwic odblysnik. Pewnosci co do tego nie mam... ale jest co caliem logiczne.Proponuje Ci cos z tym zrobic. Schemat elektryki i jechana.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 5 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2006 Podobno moze. Argumentowane jest to tym, ze polaczona moc obu zarnikow daje tyle ciepla, ze moze sie np. odbarwic odblysnik. Pewnosci co do tego nie mam... ale jest co caliem logiczne.Proponuje Ci cos z tym zrobic. Schemat elektryki i jechana. Tak to prawda. Slyszalem nawet cos takiego ze jak stoisz w miejscu to nie wolno za dlugo palic swiatel drogowych (dlugich) bo sie mocno rozgrzewa reflektor. Natomiast jak jedziesz i wlaczysz dlugie to masz chlodzenie powietrzem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2006 no jak pisalem nie latam w nocy jesli na przegladzie sie gosc czepi to cza bedzie sie tym zajac instalka wyglada na nieruszana niewidac przerobek ale nie wykluczam zwarcia w kablach albo co pewniejsze cos z przelacznikiem glownym ;) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 Słuchajcie ale ja sprawdzałem żarówke (halogenową) podłączyłem mase gdzie trza i plus do jednego ok swieca sie długie potem do drugiego i świecą sie oba żarniki czyli chyba tak powinno być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 Słuchajcie ale ja sprawdzałem żarówke (halogenową) podłączyłem mase gdzie trza i plus do jednego ok swieca sie długie potem do drugiego i świecą sie oba żarniki czyli chyba tak powinno być Pierwsze slysze. Moim zdaniem pomieszales cos w podlaczeniu. Jezeli mase podlaczy sie nie do tej koncowki co trzeba to wtedy pala sie dwa zarniki ale swieca slabo (napiecie rozklada sie na dwa). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 słuchaj dobrze podłączyłem bo wiem gdzie jest masa w żarówce masz mnie za idiote?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 6 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 e ja 1 raz slysze takie cos moze zarowka trefna :roll: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 nie mój kolega ma też tak samo a ma simsonka oryginalnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.