Skocz do zawartości

gpz 500s nie pali na jeden gar !


Rekomendowane odpowiedzi

Rozebrałem dzis te gaźniki i odrazu zwrocilem uwage na to o czym piszecie czyli zaworki igliczne (czesc 16030 na foto do ktorego jest link) i one są oki ale ... :( gniazdo tego co leje jest strasznie zniszczone jakby ktos w tym śrubokrętem grzebał' date=' napewno nie trzymało paliwa tak jak trzeba! ale tego gniazda nie da sie chyba wyciagnąć i zastąpić jakoś ?? Da sie to jakoś zregenerować ??

 

Co za kj ep to miał przedemną :banghead:[/quote']

 

Zdaje się, że mam takie zdekompletowane gaźniki w warsztacie. Gniazda zaworków są. Sprawdzę, czy to da się wyjąć, i spytam właściciela, czy nie byłby skłonny ich odsprzedać, znaczy - tych zaworków, bo całe gaźniki są troszkę inne, to chyba są od którejś z 500 Kawy, ale nie od gpz. Różnią się jak się okazuje dość istotnie. Odezwij się na PW, jeżeli jesteś zainteresowany.

 

--

pzdr

yahoo & 636 '02

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:D wczoraj wszystko poskrecałem i lipa no nie chcial odpalić ! :-x dopiero dzis kupiłem nowe świece i zapalił bez wiekszych problemów ale i tak cos ten jeden ... hmm no wspaniale nie jest ale chodzi ! na moje to musze jakos to gniazdo wymienic a potem bedziemy dalej razem myśleć !!

 

narazie dzięki !! :D :buttrock: :buttrock: :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Postanowiłem ponownie rozebrać maje gaźniki i odnalazłem jeszcze jedna usterke. Uszkodzony mały oring przy iglicy wolnych obrotów http://yahoo.riders.pl/fiszki/gpz_gaznik.png część 92081.

Czy to także moze być powodem zalewania sie tego cylindra ???

 

Znacie jakiś sklem internetowy gdzie moge kupić carb cleanera ?

 

 

(brryyy ciągle zima)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak kcesz cosik kupić przez internet to zajrzyj dokładnie na naszą stronę

www.kawaler.com.pl

jest prawie wszystko a jak cosik nie ma to zgłaszaj na adres [email protected]

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Moja GPZ'tka juz dawno na chodzie !! :wink::D:D

 

Powodem usterki nie był oring na srubce od wolnych.

 

Okazało się ze to jednak gniazdo zaworu iglicznego. Po dłuższym przypatrzeniu widać było rysy. Zapewne ktoś próbował czyścić je śrubokrętem Jest ono na stałe wmontowane w gaźnik a wiec odpadała wymiana. Naprawa dość mozolna wyglądała tak: tępym wiertłem wyrównałem powierzchnie a następnie filcem i pastą polerską polerowanko. Testy zaworków przeprowadzałem jamą ustną :P ( napewno bawiliście sie kiedyś zaślepką od dlugopisa można ją przyssać do języka ;) ) w ten sam sposób przyssał mi sie wężyk doprowadzający paliwo do gaźników. Przed naprawą przysysał sie tylko na parę sek. Teraz wszystko działa jak powinno :icon_razz: :icon_razz: :biggrin: sposobem na przysysanie mozna sprawdzić także podciśnienie w kraniku :clap: :)

 

hehe :clap: Pozdrawiam i nie zapomnijcie dobrze sie przyjrzeć tym gniazdom kiedy bedzie coś nie tak z waszymi gaźnikami :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...