DiboS60 Opublikowano 2 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2006 No wlasnie strzalku powiedz mi jak to jest DT i MtX Chlodzone cieczą ;]I do MTx na alegro sa Tylko 4 szlify a do DT 8 przynajmniej takie tloki:PChyba ze te tloki wkladaja co sa na alegro do dt to wkladaja do powietrza i cieczy jedne i te same:PGosc mowi ze DT 80 Chlodzona cieczą ma 8 szlifow a kur..wa mtx4?? Sie pytam jakim cudem jak to nie aluminiowy cylinder i jak by tam 8 szlifow bylo to jakie to chlodzenie by mialo?? Jak to jest??2 sprawa slyszalem ze MtX jest wiele szybsza ;) A Wcale gozej sie nie zbiera i ma dosyc sporo cięzszy wał??Jak coś wiesz stralku to napisz z gory dziex [ Dopisane: 02-01-2006, 22:45 ]tak pelna no i 20km Ale to jest kutasek;]Raz czytalem na Alegro Ze ekhekh,,Sprzedam yamahe dTlc2 Oznaczenia Lc2 jest to specjalne oznaczenia (chodzi ze wzmocniony silnik :() te modele dysponowaly mocą 20 km:]" wszystko znajdziesz jak chcesz;] :P :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 2 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2006 No wlasnie strzalku powiedz mi jak to jest DT i MtX Chlodzone cieczą ;]I do MTx na alegro sa Tylko 4 szlify a do DT 8 przynajmniej takie tloki:PChyba ze te tloki wkladaja co sa na alegro do dt to wkladaja do powietrza i cieczy jedne i te same:PGosc mowi ze DT 80 Chlodzona cieczą ma 8 szlifow a kur..wa mtx4?? Sie pytam jakim cudem jak to nie aluminiowy cylinder i jak by tam 8 szlifow bylo to jakie to chlodzenie by mialo?? Jak to jest??2 sprawa slyszalem ze MtX jest wiele szybsza Razz A Wcale gozej sie nie zbiera i ma dosyc sporo cięzszy wał??Jak coś wiesz stralku to napisz z gory dziex Szczerze to nie wiem ile jeszt szlifów W MTX i DT - niezagłebiałem sie w to. Wiem Tylko tyle, że miałem MTX 80 RR czyli HD08 z kwadratowym śiwatłem i stopkami dla pasażera przy ramie. Miałem tez DT 80 lc2. Oba motocykle w pełni odblokowane i po tunningu i mTX lepiej sie zbierał do tego było czuć, że jest lżejszy. Jak jezdżą orginlane motocykle bez przeróbek to zabrdzo ni ewiem bo tylko raz takim Dt jechałem i było niefajnie. Co Do MTX to normlanym nie jechałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 2 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2006 No to Jesteś żeśki i owocowy bo w jawie 350Ts jest jeszcze normalnie na klin :( A TA SEnda TEz miala na klin stozek to wiadomo chyba nikt nie daje na sam klin :P A nie Co TY Dt Jest taka fajna jak pisza na allegro niektore patafiany sa 98r Lc2 :P To chyba ty masz taką i skladales ją z dziadkiem w garazu:PCo do walka to prawda chyba chociaz ktoś juz pisal ze wyciągnol go i nie zyskal nic wiecej jak odkrecanie sie śrubek i bialej gorączki po godzinie jazdy z drgawkami na czele:P:P ;) [ Dopisane: 02-01-2006, 22:56 ]No wlasnie tez jechalem Dt i bylo niemilo:PStrasznie duze, ciezkie jak na 80 i nie czuc tak mocy:PSie zobaczy jeszce w ekspleatacji jak to jezdzi;]Nie mam zamiaru zostawic jej na standardzie:DA co tam mozna zrobic??Zabardzo to nie ma co;]Skrzynia wstepnego sprezania ciasna(Jak dziewica ;) ) dziur na korki nima,Kanalow zabardzo nieposzerze(nawt nie proboje),Jedynie gaznik wiekszy i wydech lepszy chyba co nie?? :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 2 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2006 ?Zabardzo to nie ma co;]Skrzynia wstepnego sprezania ciasna(Jak dziewica Very Happy ) dziur na korki nima,Kanalow zabardzo nieposzerze(nawt nie proboje),Jedynie gaznik wiekszy i wydech lepszy chyba co nie?? Confused Ja miałem większy gaźnik 21mm, skorugowane kanały, wyciągniety wałek, zmienionywydech i filtr powietrza. Gdzieś sa opisane moje przeróbki tutaj na 4um. Teraz dokładnie nie pamietam co i jak dokładnie było robione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiger Opublikowano 3 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2006 jeżeli jest na chodzie to się opłaca :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 3 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2006 No to Jesteś żeśki i owocowy bo w jawie 350Ts jest jeszcze normalnie na klin A TA SEnda TEz miala na klin stozek to wiadomo chyba nikt nie daje na sam klin Wydaje mi sie ze mowisz o zebatce na wal, a nie o tej ktora nachodzi na walek zdawczy (tej przenoszacej naped na tylne kolo) :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 3 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2006 no tak sie akurat popatrz sie dopiero teraz zajazyleś?? :( CAly czas mowie o nwetrzu silnika :P [ Dopisane: 03-01-2006, 19:48 ]na tym walku na zebatce juz na kolo zeby byl klin to jeszcze nie widzialem w zadnym moto 8) ale to tylko sczegol :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 no tak sie akurat popatrz sie dopiero teraz zajazyleś?? CAly czas mowie o nwetrzu silnika [ Dopisane: 03-01-2006, 19:48 ] na tym walku na zebatce juz na kolo zeby byl klin to jeszcze nie widzialem w zadnym moto ale to tylko sczegol No a to jest loluś własnie zębatka zdawcza :) (Ta od lancucha) EDIT: sorki ze dopiero teraz odpisuje, ale wczesniej nie widziałem Twojego posta ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 simsony sr ( te stare ) mialy chyba zdawcza na stozek z klinem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 .........................................No Coments............I co Widziales kiedyś tą zebatke na klin tak w jakim kolwiek moto??:] [ Dopisane: 27-01-2006, 22:45 ]No nie wiem mi sie wydaje ze mialy na wielofrez :) ale glowy sobie uciąc nie dam;]Tam jest za dzua moc i za duze przelozenie:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 Przeciez klin jest tylko po to aby ustawić np magneto w odpowiediej pozycji wzgledem wały, a zeby sie magneto nie obracało to jest stozek lub wielofrez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.