mateo15-s Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 Kładziesz silnik na prawym boku na jakiś klockach żeby wał nie dotykał ziemi. Luzujesz nakrętke trzymającą tą zębatke przykładasz jakieś twarde drzewo i kilka razy młotkiem trzeba dobrze uderzyć. Musi zejść. Ja nie dawno rozbierałem silnik i też miałem ten sam problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 16 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 Problem już zarzegnany. Dzięki za info, udało mi sie ją sciągnąć. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adik Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 Witam wszystkich po dlugiej nieobecnosci... Ja uzywam do tego sciagacza do przegubow kulowych w drązkach kierowniczych do malacza.. nawet nie ciagne sruba tylko pukne mlotkiem.. i kolo zebate wyskakuje. A co do stozka.. to tam jest zastosowany stozek o podobnych wlasciwosciach do stozka Morssa.. wiec byle srubokret sobie nie da z tym rady :lol: Pozdro!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.