kawasaki z1000 Opublikowano 27 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 moze mi powiecie co sie dzieje z moja suzuka.motorek ma dopiero 250 km przebiegu,byl kupiony we francji jako uzywany.jego slaba moc dostrzeglem przy braniu go na gume.z jedynki-wiadomo zadnych problemow zgazu.przy dwoji zaczynaja sie problemy bo bierze tylko z klamy i tylko w przedziale od 15 do 40 km/h.o trojce nie ma mowy.moze powiecie co jest grane,jesli moglby byc zblokowany to jak?powiem tylko ze jechalem nim najszybciej 260 a jeszcze chcial isc.wiec co do predkosci nie jest najgorzej.jezdzilem np r6 z 2004,a ta idzie na kolo jak glupia z kazdej predkosci.pomozcie.dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajac Opublikowano 27 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 Najpierw podocieraj go troche. Miałem taki K4 i z dwójki z gazu szedł na koło z dużym szarpnięciem kiery trzeba si,ę do niego przyzwyczaić. Natomiast sprzęgłem najlepiej było strzelić przy około 5-6 kRPM i nie było większych oporów. Zmiana zembatki z przodu na 16 drastycznie tego nie poprawia. Ja moim jechałem licznikowe 289. 8)A co do trójki to potrenuj i zapnij ją na kole po co aż tak katować motorka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawasaki z1000 Opublikowano 28 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 dzieki za podpowiedz,ale powiedz mi jeszcze mniejwiecej z jakiej predkosci brales go z gazu z dwoji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Encik Opublikowano 29 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 Ja mam 750 ale K2.. Na 2 idzie ze sprzegla przy praktycznie kazdych obrotach.. np powiedzmy powyzej 4 tys dla pewnosci tylko im nizsze obroty tym mocniej musisz strzelic - dluzej sprzeglo przytrzymac. Z gazu na stojaco przy ok 6-7 tys RPM. Na siedzaco szczerze powiem ze nie wiem bo zawsze ze sprzegla walilem :D Ze sprzegla wiesz jak strzelac? - najpierw gaz do oporu i 2 palcami klamke nacisnij lekko i odrazu pusc. i tyle. przod powinien byc w powietrzu :D Dodam ze mam zebatke zmieniona o jeden zab na 16.. Reszta orginal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.