Dar-o Opublikowano 24 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 Witam forumowiczów w ten piękny wigilijny poranek dobra przejde do rzeczy. Ojciec chciałby se kupic motocykl, taki do zabawy na gorkach i w lesie jednak ma konkretne wymagania a ja jestem laik w tych sprawach a szukanie w katalogach za dużo by mi zajeło. Wole wiec zaczerpnac info od osob doświadczonych. :oops: a wiec.... Motocykl ten to ma być Enduro ewentualnie SM. Kolejna sprawa to iz musem jest 4T. 250ccm to minimum raczej silnik o pojemnosci 400-600. Dokładnie nie mówił ale jezdzic potrafii wiec z silniejszymi da se rade. Aha no i jego ostatni wymog - kaprys. Motor nie moze bzykac, dlatego wykluczylem od razu 2T. Ale moze jakis 2cylindrowy? zawsze to wydech inny nizszy i przyjemniejszy dla ucha :lol: . Na razie to tyle czekam na odpowiedzi i z gory dzieki WESOŁYCH SWIAT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 24 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 to tez zalezy ile tata pieniedzy moze przeznaczyc na motorbo mozna doradzic motor za jakies 5-6 tysiecy albo i taki za 15-20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar-o Opublikowano 24 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 no te 5 - 7 tysiecy raczej wchodzi w gre, więcej raczej nie. więcej za używany motocykl do zaby nie widzi i mnie sie. Wiec prosze o takie w miare rozsądne propozycje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
O-L-O Opublikowano 24 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 Ja bym tacie poradził DR350 jako przyjazny motorek na ulice i na górki, a jeśli tata sobie radzi z motorkami to i poszaleje sobie dosc konkretnie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...