przemeks_xl Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 No wlasnie. Co to moze byc? Czy to moze byc skutek braku oleju w przekladni? Czy moglo sie cos odkrecic? Dzwoni caly czas. Na niskich i na wysokich obrotach, niezaleznie od tego czy kolo sie kreci ;-) czy nie. Tylko prosze nie pisac zeby zawiezc do serwisu bo z tym mialbym problem. Jesli ktos wie co to moze byc to prosze o odpowiedz.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 Czy to moze byc skutek braku oleju w przekladni?Jak jezdzisz bez oleju to powodzenia Jedyne wyjscie to rozebrac i zobaczyc o co chodzi, przeciez samos ie nie naprawi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 Nie zostawiaj tego tak lepiej rozkrec i zobacz co w trawie piszczy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 Poprostu nie wiem co tacy motocyklisci jak ty Przemek mają w glowie, sory nie gniewaj sie ale to nie jest rower (chociaz nawet przy rowerze trzeba smarowac i sprawdzac pewne rzeczy):| a jak ty wozisz cztery litery i nie wiesz czy mas olej w silniku to o czym tu gadac :| Pozdro i sprawdz to!!a przedewszystkim nie jezdzij zamim nie naprawisz Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemeks_xl Opublikowano 23 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 No nie robcie juz ze mnie takiego d...Zeby byla jasnosc co do tego oleju (w przekladni) to byl wymieniany w serwisie i raczej nie mogl tak poprostu wyparowac. Chyba ze panowie mechanicy zrobili cos nie tak, bo wiadomo jak jest u nas... Z olejem, a raczej jego brakiem ma juz pewne doswiadczenia :? , dlatego o tym zeby wlac go do dozownika zawsze pamietam. Ale do przekladni sie go nie dolewa. Sprawdze sam co jest, chociaz na skuterach sie za bardzo nie znam. Jesli jednak ktos mial u siebie podobny problem to prosze napisac co to bylo.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.