Encik Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 Do mojego standardowego GSXRa 2002 rok - wtrysk kupilem tumik sportowy MICRONA - ma wolny przelot. Filtr powietrza mam standardowy. Teraz mam pytanie? Czy powinienem kupic PowerCommandera? Czy charakterystyka mocy sie zmieni? Bedzie mocniejszy czy slabszy? Slyszalem ze jak w motocyklach na gaznikach zmienia sie tumik na sportowy to trzeba dysze zmienic na sportowe.. Pomozcie bo jestem zielony w tych sprawach. Kazda pomoc mile widziana.. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pilon 954 RR Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 Dobre pytanie.. Moim zdaniem koncowka wydechu nie podniesie mocy, moze ja ewentualnie pogorszyc. Kolejnym wlasciwym ruchem w "tuningu" Twojego GSX-eRa byloby zalozenie POWER COMMANDERA, wgranie odpowiedniej mapy paliwa i testy na hamowni... Hamownia to najlepszy sposob na sprawdzenie osiagow. Moja 954 RR posiada power commandera, full MIG, filtr K&N ale nie robilem tych zabiegow sam, kupilem go z takim osprzetem wiec nie wiem czy jest mocniejszy od seryjnego. Moze jest ktos kto robil takie zabiegi w swoim motocyklu i ma udokumentowane czarno na bialym wykresy z hamownii itd. No wiec czekamy na kolejne wypowiedzi uzytkownikow.. pozdrawiam P.S. Encik i tak nie dogonisz HONDY ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Encik Opublikowano 20 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 Czy Hondy nie dogonie to akurat tym sie nie martwie... Jednak czy Honda dogoni Suzuki to watpie bo nie liczy sie moto.. Liczy sie kierowca.. Mozesz miec 200 km na kole a ucieknie ci 600 bez problemu.. Nie ma co sie spierac. Zobaczymy w przyszlym sezonie. Zobaczymy co zaprezentuje 954... nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 Czy powinienem kupic PowerCommandera? Możesz ale tez możesz zmienić mapy paliwa i zapłonu bezpośrednio w pamięci trwałej ECU. Zapytaj w www.dynotech.pl lub www.polandposition.plFabrycznie SRAD-ki kastruje się na niskich biegach opóżniająć odpowiednio zapłon, pod powyższymi adresami przeciwstawią się nikczemnym zamysłom żółtych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 polecam lekturę :arrow: http://www.forum.motocyklistow.pl/viewtopi...pic.php?t=22039 i jeszcze :arrow: http://www.forum.motocyklistow.pl/viewtopi...pic.php?t=24566 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.