MaBory Opublikowano 1 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2003 Mam takie pytanko. Od jakiegos czasu zamierzam kupić sobie jakiegoś niedużego ścigacza z klasy 125. Zainteresowały mnie dwie maszynki: Honda NSR 125 i Cagiva Mito 125. Nie wiem która jest lepsza. Dane Hondy: - przyśpieszenie 7-8 sekund (ale w praktyce jest ponoć 11 sek.) - pojemność baku 13 litrów - Vmax 140 km/h (odblokowana ponoć 180 km/h) Dane Cagivy: - przyśpieszenie 7-8 sekund (tak mi powiedział jeden z właścicieli Cagivy) - pojemność baku 12 litrów - Vmax 160 km/h bez żadnego odblokowywania - pali coś koło 6 litrów Nie wiem ile pali Honda, jeżeli ktoś wie ile proszę o odpowiedź. Kwota jaką mam zamiar przeznaczyć na motorek to 4500 zł - nie więcej. Mam zamiar kupić taki motorek w rocznika 1990-1994. Podajcie swoje sugestie na temat tych motorków. Ewentualnie inne ciekawe ścigacze w tej cenie. Zaznaczam, że jestem początkujący i mam już prawie zdane prawko na kategorię A. Z góry dzięki za odpowiedź ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba_102 Opublikowano 2 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2003 W tym przypadku raczej bym polecał cagive.No chyba że NSRka " kocie oczy".No ale koży ma inne gusta,uważam że musiasz się przejechać na obu i samemu się zdecydować na którym się lepiej jeździ...... pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 2 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2003 w otwartych wersjach włoskie maszynki chyba są mocniejszeponadto łatwo do nich o pakiety tuningowe Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...