Skocz do zawartości

Kawy maja to "cos" ZX6R ZX7R ZX9R


Gość Ali
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No to tak jak moj jest niebieski, zreszta bardzo fajne te Kawy w kolorze niebieskim. Wlasciwie to w blekitnym :icon_razz: . To co pewnie w dynke dostalo moto i byla czacha zmieniana?

 

Tak jakby Twoja nie byla malowana...

 

Hihi pisze w Kawasaki :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, no 636 wymiata :lalag: . Wprawdzie to nie ten dzial ale gratuluje :clap: . Ale chyba ten przedni blotnik cos nie pasuje do reszty :icon_razz: .

napisz wrażenia z jazdy ja mam ten sam model tylko 2005 rok

 

Witam,

 

Dosiadam ZX 9 `02 na razie jesteśmy w fazie zapoznawania się, ale pierwsze wrażenia są bardzo pozytywne. Nie szukałem typowego, rasowego sporta typu R1 czy ZX 10 R, dlatego mój wybór padł na ZX 9 R

Duża moc, wygodna pozycja, fajny sportowy wygląd. Z racji mocy i momentu obrotowego nie trzeba mielić w skrzyni biegów, dobrze przyspiesza, ale trzeba uważać żeby nie przepałować, bo piec na prawdę daje radę. :wink:. Z@jebisty motocykl do szybkiego śmigania i na dłuższe wypady. Tego szukałem i to znalazłem.

 

No i jak ktoś myśli że ZX 9 R to babcia do turystyki to od razu wyprowadzam z błędu, to jest moc, z którą trzeba się liczyć.

 

Nie wiem ile pali, jak mówią - "who cares" :bigrazz:

ile ma mocy twój kucyk ? ja miałem wcześniej gsxr 1000 164 koni miał duza moc juz na niskich obrotach ciągnął ostro już od 0. teraz mam zx6r na małym gazie jest spokojny ale od 8 tys eksplozja mocy a przy tym prowadzenie motocykla jest komfortowe w porównaniu z gsxr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisz wrażenia z jazdy ja mam ten sam model tylko 2005 rok

ile ma mocy twój kucyk ? ja miałem wcześniej gsxr 1000 164 koni miał duza moc juz na niskich obrotach ciągnął ostro już od 0. teraz mam zx6r na małym gazie jest spokojny ale od 8 tys eksplozja mocy a przy tym prowadzenie motocykla jest komfortowe w porównaniu z gsxr

 

Siema,

 

mój ma 105 kw + przelotowy wydech Yoshimury więc pewnie coś pod 150 KM. Zbiera się już od samego dołu :lalag:

Zupełnie inna jazda niż 600ką, tutaj na niskich obrotach wszystko się trzęsie i trzeba mielić w skrzyni, co jest czasami niezwykle irytujące.

W 9ce idzie od dołu i fajnie, tylko trzeba uważać żeby dupy nie zawinęło szczególnie na zakrętach i manewrach. Na prostej jak dobrze przypałujesz to szacun :notworthy: Mocy mi wystarczy. :lalag:

Tak sobie postanowiłem, że jak mi się zrobi ZX 9 za słaby, to sprzedaje go i kończę z motocyklami :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Mam możliwość zakupu ZX6 w oryginale z 99r.

Czy na prawde jest tak tragicznie z tą 3 panewką i pekającą ramą? czy są to opowieści dziwnej treści. Tylko szczere opinie prosze :D

 

Panweki to fakt, ale tylko przy słabym dbaniu o motocykl - były wrażliwe na słabe rozgrzewanie silnika przed jazdą, dlatego się zacierały. Ramy też pękały i to też jest fakt. Ale z jakich powodów pękały - nie wiem, kilka lat temu nawet w Świecie Motocykli był opis (pamiętam jak przez mgłę) jak ktoś spełnił swoje marzenia, zadłużył się w banku i po jakimś czasie moto stało na spawaniu ramy :wink: Ale ocena ogólnie była pozytywna :lalag: Ja sam nie mam żadnych uprzedeń do Kawasaki, miałem 3 lata i mogę z całego serca markę polecić. Wystarczy uczciwie dbać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noi czerwona ZX6R z 99r stoi w garażu :D

 

Jaki to konkretnie model w sensie oznaczenie ?

 

Musze zakupić klocki na tył, jakie propozycje ?

 

Oznaczenie to pierwsze literki z numeru VIN na ramie, ja kupiłem klocki Lucas. Obojętnie, oby nie chińskie...

Dbaj o olej, dobrze rozgrzewaj i nie gumuj to długo pojeździsz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Ostatnio jechałem sobie bardzo bardzo turystycznie i przepisowo, no dobra kilka razy zapuściłem się pod 200 :bigrazz: . :biggrin:

 

Po przejechaniu tak 204 km zalałem ponownie do pełna i okazało się że perełka wchlipała 5,2 litra/100km :buttrock:

 

Przy normalnej w miarę dynamicznej jeździe w trasie pożera w granicach 6,5-7l/100

Przy bardzo mocnym pałowaniu w trasie dochodzi do 8 litrów, więcej nigdny mi nie wzięła, ale zaznaczam, jeżdżę tylko w trasie, nie poruszam się w kółko po mieście i nie daję na gumie :bigrazz:

 

Fajne te kawy są :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde, chciałbym zobaczyć jak wy jeździcie w te trasy że wam po 5-6 litów kawy palą ;] moja w jedynej trasie spaliła 9 :) z tym że starałem się bez zamuły :)

 

a na codzień przy treningach i pałowaniu poniżej 11litrów nie udało się zejść jeszcze :)

 

pozdr636

:)

Edytowane przez stunciak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...