PiotrekRR Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 No to tak jak moj jest niebieski, zreszta bardzo fajne te Kawy w kolorze niebieskim. Wlasciwie to w blekitnym :icon_razz: . To co pewnie w dynke dostalo moto i byla czacha zmieniana? Tak jakby Twoja nie byla malowana... Hihi pisze w Kawasaki :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafkawasaki Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 No, no 636 wymiata :lalag: . Wprawdzie to nie ten dzial ale gratuluje :clap: . Ale chyba ten przedni blotnik cos nie pasuje do reszty :icon_razz: . napisz wrażenia z jazdy ja mam ten sam model tylko 2005 rok Witam, Dosiadam ZX 9 `02 na razie jesteśmy w fazie zapoznawania się, ale pierwsze wrażenia są bardzo pozytywne. Nie szukałem typowego, rasowego sporta typu R1 czy ZX 10 R, dlatego mój wybór padł na ZX 9 R Duża moc, wygodna pozycja, fajny sportowy wygląd. Z racji mocy i momentu obrotowego nie trzeba mielić w skrzyni biegów, dobrze przyspiesza, ale trzeba uważać żeby nie przepałować, bo piec na prawdę daje radę. :wink:. Z@jebisty motocykl do szybkiego śmigania i na dłuższe wypady. Tego szukałem i to znalazłem. No i jak ktoś myśli że ZX 9 R to babcia do turystyki to od razu wyprowadzam z błędu, to jest moc, z którą trzeba się liczyć. Nie wiem ile pali, jak mówią - "who cares" :bigrazz: ile ma mocy twój kucyk ? ja miałem wcześniej gsxr 1000 164 koni miał duza moc juz na niskich obrotach ciągnął ostro już od 0. teraz mam zx6r na małym gazie jest spokojny ale od 8 tys eksplozja mocy a przy tym prowadzenie motocykla jest komfortowe w porównaniu z gsxr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 napisz wrażenia z jazdy ja mam ten sam model tylko 2005 rok ile ma mocy twój kucyk ? ja miałem wcześniej gsxr 1000 164 koni miał duza moc juz na niskich obrotach ciągnął ostro już od 0. teraz mam zx6r na małym gazie jest spokojny ale od 8 tys eksplozja mocy a przy tym prowadzenie motocykla jest komfortowe w porównaniu z gsxr Siema, mój ma 105 kw + przelotowy wydech Yoshimury więc pewnie coś pod 150 KM. Zbiera się już od samego dołu :lalag: Zupełnie inna jazda niż 600ką, tutaj na niskich obrotach wszystko się trzęsie i trzeba mielić w skrzyni, co jest czasami niezwykle irytujące. W 9ce idzie od dołu i fajnie, tylko trzeba uważać żeby dupy nie zawinęło szczególnie na zakrętach i manewrach. Na prostej jak dobrze przypałujesz to szacun :notworthy: Mocy mi wystarczy. :lalag: Tak sobie postanowiłem, że jak mi się zrobi ZX 9 za słaby, to sprzedaje go i kończę z motocyklami :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość psikus89 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Tak jakby Twoja nie byla malowana... Hihi pisze w Kawasaki :bigrazz: byla, byla... ale jej to wielce nie zaszkodzilo :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Mam możliwość zakupu ZX6 w oryginale z 99r. Czy na prawde jest tak tragicznie z tą 3 panewką i pekającą ramą? czy są to opowieści dziwnej treści. Tylko szczere opinie prosze :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulok2405 Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 są to opowieści dziwnej treści. sam sobie odpowiedziałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Mam możliwość zakupu ZX6 w oryginale z 99r. Czy na prawde jest tak tragicznie z tą 3 panewką i pekającą ramą? czy są to opowieści dziwnej treści. Tylko szczere opinie prosze :D Panweki to fakt, ale tylko przy słabym dbaniu o motocykl - były wrażliwe na słabe rozgrzewanie silnika przed jazdą, dlatego się zacierały. Ramy też pękały i to też jest fakt. Ale z jakich powodów pękały - nie wiem, kilka lat temu nawet w Świecie Motocykli był opis (pamiętam jak przez mgłę) jak ktoś spełnił swoje marzenia, zadłużył się w banku i po jakimś czasie moto stało na spawaniu ramy :wink: Ale ocena ogólnie była pozytywna :lalag: Ja sam nie mam żadnych uprzedeń do Kawasaki, miałem 3 lata i mogę z całego serca markę polecić. Wystarczy uczciwie dbać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Noi czerwona ZX6R z 99r stoi w garażu :D Jaki to konkretnie model w sensie oznaczenie ? Musze zakupić klocki na tył, jakie propozycje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Noi czerwona ZX6R z 99r stoi w garażu :D Jaki to konkretnie model w sensie oznaczenie ? Musze zakupić klocki na tył, jakie propozycje ? Oznaczenie to pierwsze literki z numeru VIN na ramie, ja kupiłem klocki Lucas. Obojętnie, oby nie chińskie... Dbaj o olej, dobrze rozgrzewaj i nie gumuj to długo pojeździsz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Ja ze swojej strony moge polecić EBC i SBS jak dla mnie najlepsi producenci klocków. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Ostatnio jechałem sobie bardzo bardzo turystycznie i przepisowo, no dobra kilka razy zapuściłem się pod 200 :bigrazz: . :biggrin: Po przejechaniu tak 204 km zalałem ponownie do pełna i okazało się że perełka wchlipała 5,2 litra/100km :buttrock: Przy normalnej w miarę dynamicznej jeździe w trasie pożera w granicach 6,5-7l/100 Przy bardzo mocnym pałowaniu w trasie dochodzi do 8 litrów, więcej nigdny mi nie wzięła, ale zaznaczam, jeżdżę tylko w trasie, nie poruszam się w kółko po mieście i nie daję na gumie :bigrazz: Fajne te kawy są :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 No moja jak na oryginalne gaźniki zmieniłem to tak przy 140-180 spalanie koło 5,5 l - to mi sie podoba :cool: . Boro jednak miał racje co Kawa to Kawa - pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 No moja jak na oryginalne gaźniki zmieniłem to tak przy 140-180 spalanie koło 5,5 l - to mi sie podoba :cool: . Boro jednak miał racje co Kawa to Kawa - pozdro Dokładnie, a Bora rządzi :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Bora jest przefix :P U ciebie przy takim silniczku to faktycznie spalanie nie wielkie. U mnie w trasie 100-140 pali 5 literków a jazda mieszana z pałowaniem to jakieś 7-8 l. Tragedii nie ma :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stunciak Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 (edytowane) kurde, chciałbym zobaczyć jak wy jeździcie w te trasy że wam po 5-6 litów kawy palą ;] moja w jedynej trasie spaliła 9 :) z tym że starałem się bez zamuły :) a na codzień przy treningach i pałowaniu poniżej 11litrów nie udało się zejść jeszcze :) pozdr636 :) Edytowane 20 Sierpnia 2009 przez stunciak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.