Piort Opublikowano 1 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2003 No to się narobiło.... Sezon ledwo co się zaczął a tu „nowy” sprzęt robi mi takie numery. :) Dziś go trochę przycisnąłem na prostej i zauważyłem ,że silnik przyśpiesza a motocykl tak nie za bardzo. Po prostu sprzęgło się ślizga. Czy jedynym ratunkiem jest wymiana tarczy sprzęgłowych :?: Niemam teraz kasy a remonty to raczej przeprowadza sie zima.Pozdrawiam :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piort Opublikowano 3 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2003 Jeszcze mam pytanie - czy śruba do regulacji sprzęgla przy silniku ma te same dzialanie co naciag linki :?:Pozdrawiam ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piort Opublikowano 3 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2003 Motocykl to Suzuki GR650 silnik podobny jak w GS450 i GS500a śruba ta znajduje się z boku silnika pod miejscem gdzie wchodzi linka. Śruba ta ma nakrętkę a na samej śrubie jest nacięcie na wkrętak i porusza się ona przy wciskaniu sprzęgła.Pytanie – czy regulowanie tą śrubą ma taki sam efekt co regulacja naciągu linki :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 3 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2003 czasami winą slizgajacego sprzegła jest olej inny niz poprzednio zalany.. miałem podobna sytuacje kiedys wymieniłem 5 sprezyn i wszystko hulało idealnie :) Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Medyna Opublikowano 3 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2003 Motocykl to Suzuki GR650 silnik podobny jak w GS450 i GS500a śruba ta znajduje się z boku silnika pod miejscem gdzie wchodzi linka. Śruba ta ma nakrętkę a na samej śrubie jest nacięcie na wkrętak i porusza się ona przy wciskaniu sprzęgła.Pytanie – czy regulowanie tą śrubą ma taki sam efekt co regulacja naciągu linki :?:*** Regulacja ta sruba to wlasciwa regulacja sprzegla, regulacja przy dzwigni sprzegla sluzy tylko do wykasowania luzow powstalych na lince. Jezeli masz luz na dzwigni sprzegla, powiedzmy 1/4 calego skoku dzwigni, a sprzeglo sie slizga to ewidentnie jest zuzyte. Mozesz sprobowac innego oleju - powinien byc w tym wypadku mineralny motocyklowy (mam nadzieje ze zmieniles plyny po zakupie motocykla, czy moze nie?), nastepna proba byloby wieksze scisniecie sprezyn podkladkami, lub kupienie sprezyn Barnett`a i wlozenie co druga. To jest jeszcze w miare tanie ale najczesciej trzeba niestety wymienic tarcze z okladzinami, sprawdzajac przy okazji czy stalowe przekladki nie sa zwichrowane. Wbrew pozorom nie jest to trudne zadanie i jezeli bedziesz w potrzebie to moge cie przeprowadzic krok po kroku przez cala procedure - oszczedzisz na serwisie. Oczyiscie musisz miec podstawowe narzedzia i przydal by sie klucz dynamometryczny - mysle ze w razie potrzeby mozna go porzyczyc. W razie koniecznosci zakupu tarcz, kup tarcze aftermarket z Luisa, Polo , czy polskiego Larsona - orginalne sa dobre ale b.drogie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piort Opublikowano 4 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2003 Wielkie dzienki za rady :!: :) Najpierw wymienie olej i zobacze - może pomoże. Narazie to slizganie tak bardzo nie doskwiera bo występuje tylko podczas ostrego przyśpieszania. Jak w niedalekiej przyszłości zacznę remont to się was poradzę Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.