maxt Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 szacunek. mam zdławioną xt 600 2002 r. ile kosztuje odblokowanie i gdzie można to zrobic w w-wie? pozdr :D :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inhalt Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 Po czym rozpoznałeś, że masz zdławioną? Masz to napisane w papierach motocykla? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxt Opublikowano 13 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 kolezka z ktorym ja sprawdzalem stwierdzil, ze nie ciagnie od dolu wiec musi miec kryze w gazniku albo cos podobnego. Moto jest w wersji szwedzkiej i moze w zwiazku z norma emisji spalin albo glosnoscia ma takowa blokade. masz xt i wiesz cos o tym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inhalt Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 masz xt i wiesz cos o tym? Mam Xt600 z 2000 r, ale kupiona była w polskim salonie i ma wedle instrukcji 40 KM. Nie jest to więc wersja zdławiona.Z tego co wiem, to w wersjach otwartych XT i TTR (te same silniki) można zyskać nieco dodatkowej mocy uwalniając wydech i jak właśnie mam taki zrobiony (taki już kupiłem od poprzedniego właściciela).Nie wiem natomiast o żadnych szczegółach odnośnie dławienia wersji skandynawskich. To może być wydech, gaźnik, rozrząd itp. Spytałem tylko skąd wiesz o zdławieniu, bo to wcale nie jest takie oczywiste gdy się wsiądzie na motocykl - chyba, że masz duże doświadczenia z wieloma egzemplarzami tego samego modelu. Widziałem kiedyś kilku ludzi, którzy mieli suzi GS z niemcowni i twierdzili, że ma 50 KM. Na hamowni wyszło im 25-27 KM i im szczęki opadły. A może podaj jaką masz np. Vmax przy fabrycznym przełożeniu (o ile nie zmianiałeś stosunku zębów przy wymianie napędu), a to może pomóc fachmanom (np. Paweł, Piotr) i podpowiedza, czy to może być wersja zdławiona.W każdym razie jeżeli wnioskujesz o zdławieniu tylko na podstawie tego, że enduro nie chce iść 180 km/h i na koło z IV biegu to kiepski test. A co do ciągnięcia od dołu, to z turystycznych enduraków o pojemności rzędu 600 cm3, to właśnie XT najlepiej znosi niski obroty i ma przyjemny dół bez szarpania. Na niższych biegach można nawet chwilowo zejść na 2500 obr/min (a nawet mneij) i nie powinno łańcuchem strzelać przy odkręceniu manety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxt Opublikowano 13 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 wyglada na to, ze musze ja sprawdzic na max predkosci. jak bedzie suchy dzien to tak zrobie. co do tlumika to wlasnie radzili mi, zeby wykrecic ta zatyczke z tylu i dostanie troche mocy. a jesli chodzi o moje doswiadczenie to bedzie to jest to moje 1. i troche nie wiem jak traktowac te informacje o zdlawieniu. kolega jezdzi na drz 400 mocno stjuningowanej. moze stad wydaje mu sie jakby zdlawiona? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inhalt Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 Jak widzę jesteś z Warszawy. Poszukaj kogoś ze stolicy, kto ma taki sam motocykl i pogadaj z nim, żebyście się zamienili na 500 m i powinieneś poczuć, czy jest różnica. Wiem, że Hun660 ma enduraka (inny model Yamahy) i jest z Warszawy więc może zna kogoś z XT600. Wyślij na PW pytanie, a pewnie ci odpowie jeśli może pomóc. Wydaje się, że tak w ciemno próbować szukać zdławienia, jeśli nie jest to potwierdzone, to trochę przesada. Ale jeśli masz ogrzewany garaż i dużo czasu w wieczory, to przecież możesz hobbystycznie porozbierać trochę sprzęt. Tylko ja nie potrafiłbym rozpoznać np. że motocykl ma mniejsze dysze gaźnika i króciec dolotowy o mniejszej średnicy, bo skoro masz jeden motocykl i do tego pierwszy w życiu, to skąd masz wiedzieć jakie są średnice w wersji nie zdławionej.A zdanie kolegi z DRZ może być nie do końca adekwatne. XT to nie jest sprzęt sportowy więc mimo nominalnych 40 KM nie zbiera się jak F1. Do tego różnica masy w porównaiu do DRZ może robić inne wrażenie z jazdy. No i wspomniałeś o tuningu tej suzi, a to też robi różnicę.Nie panikuj tylko sprawdź z kimś, kto ma doświadczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxt Opublikowano 14 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 dzieki Inhalt. jutro wioze ja do serwisu yamahy i tam sprawdza w fiszkach jak jest z tym dlawieniem. dam znak. jeszcze raz dzieki za opieke:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 Oto dane niezdlawionej Yamahy XT600 z 1995 roku: Moc spod tylnego kola-40,4KM/6200, moment-4,8 kg.M/5500, V max- 165 km/h, przyspieszenie od 0-400m- 14,32 sek.Masa motocykla zatankowanego-170kg.Jesli jest zdlawiony przyspieszenie od 0-400 m bedzie oscylowac w granicach 16-17 sek.Aha podalem wartosci zmierzone w tescie , a nie wartosci katalogowe. Pozdr.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxt Opublikowano 15 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 tzn, że zdlawiona ma moc nominalną jak niezdlawiona? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inhalt Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 tzn' date=' że zdlawiona ma moc nominalną jak niezdlawiona?[/quote'] Nie. to znaczy, że jak jest zdławiona to ma napisaną w papierach mniejszą moc niż jak jest nie zdławiona. Po prostu w briefie masz prawdziwą (deklarowaną) moć, którą producent "zamontował" do konkretnego motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxt Opublikowano 16 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 czyli wcale nie jest zdlawiona. jutro ją odbieram i mechanicy mowia, ze jest swietnie i nic jej nie dlawi. chyba kolega drz ma za ciezka reke. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 (edytowane) Jesli xt to tylko starsze roczniki nowe roczniki maja słabsze silniki i czesto zdławione.Moj xt z 1994 roku ma 45 km .Xtki ogolnie to ciezkie motor a te 45 km to minimum ma z 40 to dopiero musi byc kaszana:/A co do blokady to nie w gazniku tylko krucce wymienic trzeba na wieksze. A jesli ci brakuje mocy wymien wydech, zamontuj dyno jet z kqn filtrem i zwiekszyc poziom paliwa i 48 no do 50 km wyciagnac sie da z xt.Choc w twoim przypadku te roczniki wiecej jak 40km nie maja . Edytowane 10 Czerwca 2007 przez mackon4089 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxt Opublikowano 13 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 to ciekaw wątek, dla mnie, bo zgubłem tą zatyczkę do tlumika i dla mnie to xt-ek stał się bardziej wołowy niż był :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.