Skocz do zawartości

Wszystko co dotyczy hondy MTX 50,80,125,200


Rekomendowane odpowiedzi

Ja ostatnio rozkłądałem lagi ponieważ ciężko chodziły. Okazało sie że był do nich wlany jakiś olej silnikowy chyba ... żal. Ja wlałem do każdego laga po 350 ml MOTULa 'Fork OIL'' o oznaczeniu 10W, tak polecił mi główny mechanik na serwisie POLARISa gdzie pracowałem. Po złożeniu lagi pracują jak nowe. Teraz reguluje tylko ich twardość za pomocą powietrza. Wszystko wyczyść dokładnie ropuszczalnikiem albo jakimś innym odtłuszczaczem, złóż, zalej, zamontuj i na testa :icon_exclaim:.

>MOTUL FORK OIL 10W , 350 ml do laga<

Ciesze sie że w końcu mogłem pomóc komuś na forum :-]

 

Ale jeszcze ja mam jedno pytanie: musze rozpołowić silnik ale nie wiem czy składać go później na sam sylikon czy na sylikon z uszczelką ??? Pomóżcie mi bo jestem w kropce jeśli chodzi o ten szczegół a nie chce źle złożyć silnika. Więcej na ten temat próbowałem sie dowiedzieć w tym temacie : http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...4entry1307334

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Porównując swojego MTX-a z innymi zauważyłem, że ma bardzo niski tył.

Na początku myślałem, że wymiana amortyzatora (na seryjny) podniesie moją Hondę.

Jednak okazało się, że mój amortyzator ma takie same wymiary jak seryjny (ok. 33 cm), a mimo to jest dużo niższy od seryjnych MTX-ów. Wie ktoś co trzeba wymienić/przerobić aby tył poszedł w górę o 5-10 cm?

 

Zdjęcie, na którym widać wysokość tyłu mojej Hondy:

http://img147.imageshack.us/my.php?image=img0299jy2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

We wszystkich MTX zawiecha jest za miękka i za niska..... :)

Jeśli masz seryjny zawias, nie uszkodzony, to może jest skręcony??? MTX ma regulację początkowego napięcia sprężyny więc może u Ciebie ktoś ją skręcił na maxa? Patrz na nakrętkę na amortyzatorze.

Destruction of the empty spaces is my one and only crime

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc mam tę śrubę wkręconą prawie na maxa, a amortyzator dalej jest za niski.

 

Edit:

Możliwe, że mam zbyt niski tył przez uchwyt od amortyzatora?

Na zdjęciu jest orginalny uchwyt, ja część zaznaczoną na czerwono mam ~2x dłuższą.

Może to być przez to?

 

Zdjęcie:

http://img76.imageshack.us/my.php?image=90855094kt9.jpg

Edytowane przez Dilerl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tył tak się prezentuje:

 

(tutaj przód zanurkował przy hamowaniu):

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=425e2c4241ad35a4

 

A tutaj pod moim tyłkiem :)

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=b3062f649a151573

 

Recepta:

Dolne ucho amortyzatora przedłużone o jakieś 2cm za pomocą wspawanej wstawki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba skręcić czyli ma iść w stronę sprężyny. Ściśnie się-będzie twardsza i wyższa.

 

 

No nie pisz głupot: Twardsza będzie, ale przy tym niższa.

 

 

Więc mam tę śrubę wkręconą prawie na maxa, a amortyzator dalej jest za niski.

 

 

 

Tak jak wyżej: to działa jak dodatkowe obciążenie. Zawias jest dociśnięty od razu.

 

Odkręć nakrętkę luzując maksymalnie sprężynę. Zawieszenie się podniesie ale będzie miękkie.

U mnie jest tak, że jest wysoko, ale jak posadzę swoją grubą dupę to i tak siada poniżej połowy.

Destruction of the empty spaces is my one and only crime

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pawel_scibior

Podobają się mi Twoje przeróbki bocznych plastików, tylnego błotnika i siedzenia.

Błotnik jest orginalny - po przeróbkach czy od innego motoru?

 

 

Boczki i tylny błotnik zrobiłem sam z pcv. Z arkusza wycinasz kształt, podgrzewasz, wyginasz i montujesz. Siedzenie ma podcięte rogi. Przednia owiewka, przedni błotnik i tylna lampa z "ogonkiem" na tablicę rejestracyjną są firmy Polisport.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, potrzebuje pomocy w sprawie info gdzie mogę kupić pierścienie do MTX 125 i skąd mogę wziąć klin pod na koło zamachowe bo mój zdeczka zcięty (da rade to gdzieś kupić czy może lepiej zamówić u tokarza)?? Chyba przez to mam problemy z zapłonem bo tak jak by był przyśpieszony, silnik potrafił mi łapać lewe obroty i jechać na wstecznym ;] Czy może być jeszcze jakaś inna przyczyna tego co mam z zapłonem bo w tym silniku jest on nie przestawialny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...