Dilerl Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Leje się jakiś olej do przednich amortyzatorów w MTX-ach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Ja ostatnio rozkłądałem lagi ponieważ ciężko chodziły. Okazało sie że był do nich wlany jakiś olej silnikowy chyba ... żal. Ja wlałem do każdego laga po 350 ml MOTULa 'Fork OIL'' o oznaczeniu 10W, tak polecił mi główny mechanik na serwisie POLARISa gdzie pracowałem. Po złożeniu lagi pracują jak nowe. Teraz reguluje tylko ich twardość za pomocą powietrza. Wszystko wyczyść dokładnie ropuszczalnikiem albo jakimś innym odtłuszczaczem, złóż, zalej, zamontuj i na testa :icon_exclaim:. >MOTUL FORK OIL 10W , 350 ml do laga< Ciesze sie że w końcu mogłem pomóc komuś na forum :-] Ale jeszcze ja mam jedno pytanie: musze rozpołowić silnik ale nie wiem czy składać go później na sam sylikon czy na sylikon z uszczelką ??? Pomóżcie mi bo jestem w kropce jeśli chodzi o ten szczegół a nie chce źle złożyć silnika. Więcej na ten temat próbowałem sie dowiedzieć w tym temacie : http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...4entry1307334 Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dilerl Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Porównując swojego MTX-a z innymi zauważyłem, że ma bardzo niski tył.Na początku myślałem, że wymiana amortyzatora (na seryjny) podniesie moją Hondę.Jednak okazało się, że mój amortyzator ma takie same wymiary jak seryjny (ok. 33 cm), a mimo to jest dużo niższy od seryjnych MTX-ów. Wie ktoś co trzeba wymienić/przerobić aby tył poszedł w górę o 5-10 cm? Zdjęcie, na którym widać wysokość tyłu mojej Hondy:http://img147.imageshack.us/my.php?image=img0299jy2.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 We wszystkich MTX zawiecha jest za miękka i za niska..... :) Jeśli masz seryjny zawias, nie uszkodzony, to może jest skręcony??? MTX ma regulację początkowego napięcia sprężyny więc może u Ciebie ktoś ją skręcił na maxa? Patrz na nakrętkę na amortyzatorze. Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dilerl Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 A żeby amortyzator się podwyższył, trzeba śrubę wkręcić czy wykręcić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekB Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Trzeba skręcić czyli ma iść w stronę sprężyny. Ściśnie się-będzie twardsza i wyższa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dilerl Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 (edytowane) Więc mam tę śrubę wkręconą prawie na maxa, a amortyzator dalej jest za niski. Edit:Możliwe, że mam zbyt niski tył przez uchwyt od amortyzatora?Na zdjęciu jest orginalny uchwyt, ja część zaznaczoną na czerwono mam ~2x dłuższą.Może to być przez to? Zdjęcie:http://img76.imageshack.us/my.php?image=90855094kt9.jpg Edytowane 16 Października 2008 przez Dilerl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_scibior Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 U mnie tył tak się prezentuje: (tutaj przód zanurkował przy hamowaniu):http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=425e2c4241ad35a4 A tutaj pod moim tyłkiem :) http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=b3062f649a151573 Recepta:Dolne ucho amortyzatora przedłużone o jakieś 2cm za pomocą wspawanej wstawki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dilerl Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 pawel_scibiorPodobają się mi Twoje przeróbki bocznych plastików, tylnego błotnika i siedzenia.Błotnik jest orginalny - po przeróbkach czy od innego motoru? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Trzeba skręcić czyli ma iść w stronę sprężyny. Ściśnie się-będzie twardsza i wyższa. No nie pisz głupot: Twardsza będzie, ale przy tym niższa. Więc mam tę śrubę wkręconą prawie na maxa, a amortyzator dalej jest za niski. Tak jak wyżej: to działa jak dodatkowe obciążenie. Zawias jest dociśnięty od razu. Odkręć nakrętkę luzując maksymalnie sprężynę. Zawieszenie się podniesie ale będzie miękkie.U mnie jest tak, że jest wysoko, ale jak posadzę swoją grubą dupę to i tak siada poniżej połowy. Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_scibior Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 pawel_scibiorPodobają się mi Twoje przeróbki bocznych plastików, tylnego błotnika i siedzenia.Błotnik jest orginalny - po przeróbkach czy od innego motoru? Boczki i tylny błotnik zrobiłem sam z pcv. Z arkusza wycinasz kształt, podgrzewasz, wyginasz i montujesz. Siedzenie ma podcięte rogi. Przednia owiewka, przedni błotnik i tylna lampa z "ogonkiem" na tablicę rejestracyjną są firmy Polisport. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dilerl Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 A masz może jeszcze jakieś inne zdjęcia, na których dobrze widać tylny błotnik?Zacząłem już prace nad nim, więc będę wdzięczny za pomoc :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_scibior Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 A masz może jeszcze jakieś inne zdjęcia, na których dobrze widać tylny błotnik?Zacząłem już prace nad nim, więc będę wdzięczny za pomoc :banghead: Info poszło na PW :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 Witam, potrzebuje pomocy w sprawie info gdzie mogę kupić pierścienie do MTX 125 i skąd mogę wziąć klin pod na koło zamachowe bo mój zdeczka zcięty (da rade to gdzieś kupić czy może lepiej zamówić u tokarza)?? Chyba przez to mam problemy z zapłonem bo tak jak by był przyśpieszony, silnik potrafił mi łapać lewe obroty i jechać na wstecznym ;] Czy może być jeszcze jakaś inna przyczyna tego co mam z zapłonem bo w tym silniku jest on nie przestawialny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dilerl Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Będzie jakaś różnica jeżeli przykręcę tylny amortyzator bezpośrednio do wachacza, pomijając uchwyt (ten co na zdjęciu)?http://img79.imageshack.us/my.php?image=456038403ad0.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.