voti Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 Gacek SIlnik ściągniętyrozebrany na części i teraz korpus i cylinder wysyłam do szkiełkowania przed szlifem i innymi naprawami wewnąrz czy dopiero po remoncie wewn. ? KOlejność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 Ja bym proponował najpierw naprawić wszystko co trzeba w karterach a nastepnie potem do szkiełkowania oddać (oczywiście bez łożysk). Ja natomiast cylinder najpierw wypiaskowałem a dopiero podem zrobiłem szlif aby przypadkowo pisakując czy też szkiełkujac nie naruszać powierzchni po szlifie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 Ja bym proponował najpierw naprawić wszystko co trzeba w karterach a nastepnie potem do szkiełkowania oddać (oczywiście bez łożysk). Ja natomiast cylinder najpierw wypiaskowałem a dopiero podem zrobiłem szlif aby przypadkowo pisakując czy też szkiełkujac nie naruszać powierzchni po szlifie. I tak chyba trzeba dobrze oslonic powierzchnie w srodku no nie :) ? Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 Jezeli chodzi o cylinder to ja na szybkiego napchałem tam dardzo dużo gazet aby mniej więcej ochronić powierzchnie. Nastepnie dałem do szlifu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.