Skocz do zawartości

WFM M06


toowdie
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja bym proponował najpierw naprawić wszystko co trzeba w karterach a nastepnie potem do szkiełkowania oddać (oczywiście bez łożysk). Ja natomiast cylinder najpierw wypiaskowałem a dopiero podem zrobiłem szlif aby przypadkowo pisakując czy też szkiełkujac nie naruszać powierzchni po szlifie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym proponował najpierw naprawić wszystko co trzeba w karterach a nastepnie potem do szkiełkowania oddać (oczywiście bez łożysk). Ja natomiast cylinder najpierw wypiaskowałem a dopiero podem zrobiłem szlif aby przypadkowo pisakując czy też szkiełkujac nie naruszać powierzchni po szlifie.

 

I tak chyba trzeba dobrze oslonic powierzchnie w srodku no nie :) ?

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...