Skocz do zawartości

Jakiego cruisera do 30 000?


druid
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

3,14erdolisz :) Ma lepsze hamulce od kilku "japończyków" tej klasy no i piec jest całkiem całkiem.

 

 

no ciekawe ktory z cruiser'ow o takiej pojemnosci ma taki ...jowy przedni hamulec jak Fat Boy przy swojej pojemnosci, oswiec mnie Pompka :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez stalem przed takim dylematem ale troszke wiekszym budzetem dysponowalem

wybralem kardan, wtrysk paliwa, felgi, chlodzenie ciecza, automatyczne kasowanie luzow zaworowych, podwojna tarcze hamulcowa z przodu, oraz klasyczny wyglad, -- zaden z konkurencji w tej kwocie tym nie dysponowal wiec padlo na kawasaki na razie sobie chwale no ale nowy motor w tych pieniadzach nie ma prawa miec jakiejs wady ;) zobaczymy za 10 lat :)

 

co do dyskusji dodaje do pompki vn 1500 ma tylko jedna tarcze a jak taki kloc sie rozpedzi to idzie jak sciete drzewo :biggrin:

 

kazdy crusier nie powala hamulcami jezeli wczesniej pojezdzisz na przecinaku :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rafal to wszystko zalezy od predkosci jakie sie osiaga

co innego wyhamowac ze 100 co innego ze 160, te motory nie sa przeznaczone do bicia rekordow predkosci ale z wieksza predkoscia jednak hamowanie nie zachwyca i tylko tyle mam w tej kwesti do powiedzenia

 

pozatym Rafal kazda sroczka ... :buttrock::notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiscie ze tak ale to kwestia porownania jak ktos sie przyzwyczai to i sandalami na hayabusie bedzie hamowal :buttrock:

jak pojezdzilem scigaczem to jak przesiadlem na swojego to sie az balem ze w cos palne bo wydawalo mi sie ze hamulce wysiadly

ale skoro japonce daly jedna tarcze w vn 1500 to napewno swoje zadanie spelnia moze nie tak dobrze jak dwie :P :P hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VTX 1300, VS 1400, VL 1500 (starsza wersja) i inne które mają tylko jeden zacisk.

 

a to ciekawe :D bo wlasnie dlatego zakupilem VTX-a 1300, bo ma 2x wieksza tarcze od Fat Boya i naprawde "zwalnia" duzo bardziej efektywnie :) ale pewnie sie nie znam.. :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczynamy porównywać hamulce w maszynach sportowych do hamulców w cruiserach a to juz zupełnie inna bajka Panowie to jest mniej więcej to samo jak by porównać hamulce 911 z Tico.Skoro macie takie słabe hample proponuje smigać z przelotową max100 :) Stan Ty zapewne masz dwie tarcze i najlepszy motocykl w swojej klasie :D Wiadomo że gdzie dwóch polaków tam trzy zdania na ten sam temat.Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczynamy porównywać hamulce w maszynach sportowych do hamulców w cruiserach a to juz zupełnie inna bajka Panowie to jest mniej więcej to samo jak by porównać hamulce 911 z Tico.Skoro macie takie słabe hample proponuje smigać z przelotową max100 :icon_mrgreen: Stan Ty zapewne masz dwie tarcze i najlepszy motocykl w swojej klasie :icon_mrgreen: Wiadomo że gdzie dwóch polaków tam trzy zdania na ten sam temat.Pozdrawiam.

Masz rację, robi się śmiesznie :wink: z tymi porównaniami. Zwyczajnie trzeba poznać sprzęta z jego wadami i zaletami i zaakceptować albo zmienić. Ja wiem, że nie wyhamuję jak na ścigu i myślę wcześniej, szybciej reaguję, trzymam dystans i tyle. Ludzie, przecież jazda to nie ciągły wyścig czy testy, szczególnie na cruiserach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swiete slowa i dlatego motonici jezdzacy NAWET na 650 tez daja rade i spokojnie smigaja :icon_mrgreen: :wink:

 

A tak nawiazujec do tematu to za 30000 kawalków to mozna naprawde niezlego sprzeta kupic.

A nie lepiej cos sprowadzic i taniej ?

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swiete slowa i dlatego motonici jezdzacy NAWET na 650 tez daja rade i spokojnie smigaja :icon_mrgreen: :wink:

 

A tak nawiazujec do tematu to za 30000 kawalków to mozna naprawde niezlego sprzeta kupic.

A nie lepiej cos sprowadzic i taniej ?

Możliwości jest dzisiaj wiele i stąd biorą się wątpliwości i mnóstwo rad. Do 30 tys. spokojnie można kupić Wilda, Draga, VN-a, VL-a itd. To już kwestia gustu, byle technicznie było dobrze (sprawny, niebity, bez uszkodzeń). temat rzeka, bo każdy chwali według gustu. ja wiem, że to trochę siana jest, ale moje zdanie jest takie - kupić i jeździć, amen. A czego by się nie kupiło, to i tak będą głosy za- i przeciw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Honda valkyria i triumph rocket -jeśli ktoś ma to też proszę o opinię

 

Jezdzilem Rocketem III i przyznam ze jest frajda. Moc sie czuje mimo ze jest na koncowce ograniczony - oczywiscie przez fabryke. Jezeli chcesz jezdzic przepisowo i nie przesmykiwac sie przez rzedy stojacych samochodow to od razu Ci go odradze bo raczej jest za szeroki. Silnik bajka, skrzynia tez. Jedna duza wada jaka ma to dzieki tej pojemnosci nie pali ale chleje jak ciezarowka, o cenie to juz nie mowie. Sprzet b. udany

 

Yamaha Drag Star 1100 i Wild Star to b. dobre sprzety

 

pozdrawiam

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...