Skocz do zawartości

Jaką opone kupić ?


Rekomendowane odpowiedzi

Mam cr 500 i potrzebuje jakąś oponke na tył mniej więcej w cenie mitasa .Do tej pory jeżdziłem na c-10 teraz myślę o c-12 ,a co Wy o niej myślicie? A może coś innego? Acha i jeszcze jedno pytanie jak mocno ma być napięty łańcuch i jak często wymieniać olej w skrzyni . No to chyba już wszystko .Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

C12 to oponka przeznaczana szczególnie na mokra trawe(poprostu okres jesienny).Ja masz CR 500 to moim zdaniem opona Mitas sie nie nadaje do takiego sprzęta,więcej odkręcisz i po kostkach :twisted: :twisted: :twisted: .Zastanów się nad oponką MCAX(150zł) lub Kenda Trackamaster II(190zł),podałem Ci gumy lepsze pd mitas,najlepiej jakbys założył jakąś Michelina,Dunlopa ale ona nie jest w cenie Mitasa :lol:

 

 

i jak często wymieniać olej w skrzyni

Nie wiem jak w 500ccm ale ja w 125ccm Cr wymieniam 10-15H.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w piachu super ciągnie, bez problemu wjeżdżałem na ściany piachu w żwirowni gdzie było conajmniej 45*, na błotku też całkiem całkiem daje rade, na kamieniach trzeba uważać bo można kolege uszkodzić który będzie za tobą jechał

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowa ale firmowa bo te mitasy i inne za 150 zl to mozna do spalenia uzywac a nie do jazdy

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo te mitasy i inne za 150 zl to mozna do spalenia uzywac a nie do jazdy

A to dlaczego :?: :D Mozesz mi powiedziec w czym sa roznice pomiedzy np. mitasami i dunlpem . Przeciez bierznikiem sie nie beda roznic a trwalosc jest minimalnie mniejsza w mitasach to po co przeplacac :?: Ja mam mitasy c - 16 w swojej DT i jezdze na nich juz chyba miech i sa leciutko zdarte i nawet widac jeszcze te rowki a dodam jeszcze ze przejezdzilem na nich gdzies z 50 km na asfalcie (niestety trzeba bylo jakos dojechac na tor) i jakos sie trzymaja wiec jakosc jest b.dobra a cena malutka tylko 160zl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TIJO

 

A to dlaczego   Mozesz mi powiedziec w czym sa roznice pomiedzy np. mitasami i dunlpem . Przeciez bierznikiem sie nie beda roznic a trwalosc jest minimalnie mniejsza w mitasach to po co przeplacac  Ja mam mitasy c - 16 w swojej DT i jezdze na nich juz chyba miech i sa leciutko zdarte i nawet widac jeszcze te rowki a dodam jeszcze ze przejezdzilem na nich gdzies z 50 km na asfalcie (niestety trzeba bylo jakos dojechac na tor) i jakos sie trzymaja wiec jakosc jest b.dobra a cena malutka tylko 160zl  

 

Różnica jest ogromna, dobra opona ma leprzej jakosci gume, przez co leprzą przyczepność i mniejsze złóżycie , prowadzenie ma tez tutaj swoją kwestie , opony markowe maja już swoje opracowane bieżniki specjalnie odprowadzające wode,piach itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo te mitasy i inne za 150 zl to mozna do spalenia uzywac a nie do jazdy

Ja się z tym jak najbardziej zgadzam :D

 

TIJO w takiej Dt to taki mitas-shitas(pzdr dla Wojtasa przy okazji),będzie bardzo dobry,ponieważ taka Dt mocy nie ma :!:

Ja do Cr 125 kupiłem mitasa to jak wyjechałem na tor gliniasty(nawierzchnia jak asfalt),to po pół godziny ani jedna kostka nie była dobra.A co dopiero na takiej Cr 500 co ma PiotrekCr,to jak odkręci to zostanie łysa guma :twisted: :D .U was drogie te mitasy u mnie 120zł tył,przód 100zł>pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a do Cr 125 kupiłem mitasa to jak wyjechałem na tor gliniasty(nawierzchnia jak asfalt),to po pół godziny ani jedna kostka nie była dobra.

 

U was drogie te mitasy u mnie 120zł tył,przód 100zł

no to masz odpowiedź dlaczego u ciebie są takie tanie - bo gówniane :D

Widocznie ci wcisneli przeleżanego kapcia, jednego z setek których nie zdążyli sprzedawcy sprzedać i im zostały. Taka guma traci swoją elastyczność i kostki na niej zamiast sie wyginac - urywają sie.

 

Różnica jest ogromna, dobra opona ma leprzej jakosci gume, przez co leprzą przyczepność i mniejsze złóżycie , prowadzenie ma tez tutaj swoją kwestie , opony markowe maja już swoje opracowane bieżniki specjalnie odprowadzające wode,piach itp.

Jakość gumy do przyczepności nie ma nic, chyba że używasz jej na asfalcie albo bardzo twardej nawierzchni. Jeśli jeździsz po torze albo w terenie to dla przyczepności znaczenie ma przede wszystkim ułożenie i wielkość kostki. A to że mają opracowane swoje bieżniki to nic bo stworzyć taki sam bieżnik to żaden problem bo raczej nie zastrzegają ich :D Wiele jest takich przypadków że np. mitas robi opony o identycznym, lub prawie identycznym bieżniku jak np. dunlop czy michelin.

Jakość droższych opon ma wpływ na ich zużycie bo w końcu to już jest różnica w jakości gumy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widocznie ci wcisneli przeleżanego kapcia, jednego z setek których nie zdążyli sprzedawcy sprzedać i im zostały. Taka guma traci swoją elastyczność i kostki na niej zamiast sie wyginac - urywają sie.

:lol: tylko że ja mam hurtownie koło siebie HANDLOPEX i tam je kupuje i dlatego są takie tanie.A po drugie jak kupuje to patrze na date wyprodukowania gumy.

 

A Ty co kupiłeś Mitasa i wszytskie klocki całe???,jak całe to mało odkręcasz :lol: :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...