kioRa Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 No i co... zmienilem zaworek iglicowy uszczelki i cos tam jeszcze w gazniku i nic paliwo nadal zapie... mi przez dziurke w wydechu z 1 gara:/ bo mam 2 Rd250LC juz to pisalem ale teraz jestem po wymianie i nadal kopci i to sporo maielm dorabiany 1 tłok i pierscienie jakies dalsze rady? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 No i? - ożenił się i łoi 8) dorabiałeś tłok i pierścienie :?: 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kioRa Opublikowano 24 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 nie ja tylko zamowilem:/ a gdzie ja moge qpic pierscienie to tego gowna;( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 Gdzie zamowiles?? To założyłeś już czy nie :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kioRa Opublikowano 24 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 No juz odpalilem(a zamiawialem u jakiegos kolesia z netu a pierscienie w wawie)no i chodzi slabiej niz przed remontem a wtedy 1 tlok byl pekniety i kopci kazniki posprawdzalem powymienialem w nich jakies pierdoly i nic paliwo zapier--- bo dziurki zrobilem w nich -mi by sie przydal jakis kolo z forum ktory sie zna na maxa wpadlby i by powiedzial co i jak bo nie wiem co zrobic filmik wam nagrac:( czy co...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 Kaizz po pierwsze to dorabianie pierscieni i tłoka to nie jest dobry pomysł, to nie komar oboroty i moc nie te. Odezwij się do kudłatego_bytom on miał RD250LC więc na pewno Ci dokładniej poradzi co z tym fantem zrobić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kioRa Opublikowano 24 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 A gdzie ja go znajde!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 Kudłaty pozwole sobie podać twoje namiary koledze forumowiczowi 4366835 - numer gg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kioRa Opublikowano 24 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 NO mechanicy litosci w czym moze byc przyczyna ze mi paliwo wywala tlumikiem;( [ Dopisane: 24-11-05,06;23 ]Dodam ze mam 2 gazniki i 1 tlok dorabiany na zamowienie razem z pierscieniami;( Pomocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 NO mechanicy litosci w czym moze byc przyczyna ze mi paliwo wywala tlumikiem;( a moze poprostu jeden gar nie spala co????? wtedy paliwo sie bedzie lało w tłumol pisałes coś o kopceniu jak robiłes remont dałes nowe simeringi?? nastepna sprawa dorabiane tłoki i pierścienie ;/za duzo niewiadomych zeby tak sobie od reki stwierdzić co mu dolegapozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kioRa Opublikowano 24 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 No wlasnie to mnie boli.Nowe simernigi ?? Gdzie?? Prosze o podpowiedz bo jestem poczatkujacy...Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 Na wał np. Z tego co pamiętam masz łożyska toczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kioRa Opublikowano 24 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 Na wał a co to by zmienilo?? w praktyce:/ chyba nagram filmik i dam link do niego zobaczycie jak pracuje i jak kopci:/tylko gdzie moge zamiescic taki link z filmikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 A kontaktowałeś się już z kudłatym-bytom :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 Na wał a co to by zmienilo?? w praktyce:/ chyba nagram filmik i dam link do niego zobaczycie jak pracuje i jak kopci:/tylko gdzie moge zamiescic taki link z filmikiem. to ze z jednej strony nie bedzie ssało powietrza a z drugiej oleju. Chyba ze tu już jest zastosowane rozwiązanie zapłonu w kąpieli olejowej to wtedy z dwóch stron nie bedzie ssało oleju czyli moto nie bedzie kopcic i bedzie chodził normalnie a tak swoja drogą to sie nie obraź skoro ty nie wiesz co by dał simering a sam składałeś ten silnik to on nie ma prawa działac ;/ pewnie ma tyle przedmuchów itp ze ssa powietrze jak odkurzacz bokami :D inna sprawa ze ta firma co dorabiała ci tłok i pierscienie to chociaz zrobiła szlif cylindra albo go zmierzyła??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.