Boa Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Jaca, a ja głupi podczas ostatniego spota nawet się do Twojego 998 nie przymierzyłem :( Czy pozycja na 916/996/998 jest taka sama? Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Boa Ty Archeologu!!! Taka sama. J-748S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Takie wątki trzeba od czasu do czasu przewietrzyć, dokładnie jak z muzealnymi eksponatami ;) Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Nawet taka sama jak na 748, z tym,że dokładnie trzeba się przyjrzeć amortyzatorom: wszelkiego rodzaju Ohlinsy, WP-ery, ELki, Bitubo, Penske, raczej wykluczaja motocykl jako sportowo- wypadowo-turystyczny, nie znaczy że moto ma mniejszą wartość przez to, a wręcz przeciwnie:-))) Jest też parę dodatkowych szczegółów - jeśli Desmoquatrro to tylko 2000 i wyżej, no i jakie filterki powietrza motocykiel ma( czy w ogóle ma) no i na jakich kompach, epromach i tego typu bzdetach...jak masz konkretny sprzet dawaj na maila i cóś się człek dowie...Pozdr. J-748S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Czyli sztuki z lat '95-'00 skreślać na starcie? Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 (edytowane) Musiałbyś naprawdę dobrze się znać, żeby takie starsze sztuki brać, ponieważ często niezbyt zadbane przez właścicieli chorowały na wszelkiego rodzaju choroby elektryczne, na dodatek zdarzały się niedoróbki w postaci wycierających się zbyt szybko dzwigienek zaworowych- dotyczyło to w szczególności- jak w latach ich występowania jeździły na Motulu - wtedy Motul miał nieco inna technologię i dodatki, film olejowy nie trzymał się zbyt dobrze , przez co dzwigienki pracowały na "sucho", a osadzające sie na dzwigniach dodatki stosowane w tamtych latach przyspieszały zużycie dzwigni. W 2000 roku dopiero zmieniono technologię wytwarzania dźwigni kutych, zmieniono jeszcze parę szczegółow, no i Motul w tym czasie też zmienił technologię produkcji- ze względu na konkurencję i się okazało że Duce mogą jeździć na Motulu... I tak jednak przy odpalaniu trzeba zachowywać procedurę startową, a motocykl jak postoi dłużej niż 3 minuty- procedurę powtarza się... W tych starszych wersjach można spotkać prawdziwe rodzynki- np. taki 916 SPS- mało się rożni od pierwszej wersji, a zupełnie inny motocykl- dość dodać , że ma w zależności od rynku 124 do 134 KM z tym że na kole zawsze wykazywał nie mniej niż 124 KM, a to już coś i nie przelewki...a to zasługa czasów rozrządu innych krzywek, no kompa P8, i podwójnych wtryskiwaczy...ale spalał paliwo w zastraszającym tempie ponizej 7 l/100 to motocykl praktycznie nie jechał...Pozdr. J-748S. Edytowane 7 Lipca 2009 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 I tak jednak przy odpalaniu trzeba zachowywać procedurę startową, a motocykl jak postoi dłużej niż 3 minuty- procedurę powtarza się... No właśnie, kiedyś wspominałeś o tej procedurze, będę Cię jeszcze kiedyś musiał poprosić o przypomnienie ;) :flesje: Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 Chodzi o to żeby nie pałować Ducata jak nie jest dobrze rozgrzany, wtedy wałki dostają w kość... Mniej więcej wygląda to tak że odpala się moto i zakłada rękawice, zapina kask, przez mniej więcej 3 minuty, potem przez 4-5 km, jak jest zimniej to i więcej km. jedzie się nie przekraczając 3-4 tys obr, a potem kolejne 5 km( w zależności od temperatury) nie przekraczając 5 tys. obr... Po postoju dłuższym niż 3 minuty procedurę powtarza się ponownie... Taką symboliczną temperatura w Ducatach jest 60 stopni, w powietrzakach można to sprawdzić siedząc na motocyklu kładzie się lewą rękę na głowicę, jak można dość długo przytrzymać, jeszcze moto nie nagrzane...Pozdr. J-748S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 Dzięki :flesje: Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.